sâmbătă, 25 iulie 2020

Jurnalul unui Acum (10) -
Colaj de iulie

Cateva flori de magnolie printre frunze m-au surprins cumva, pentru ca 
nu am mai  vazut o inflorire in aceasta luna a anului.


Ideile de bucatareala sunt cam asa:
Acesta este  gem de dovlecei. Daca nu as fi stiut ingredientul principal,
nu cred ca l-as fi identificat. Reteta este ca la cirese albe. Pe langa zahar am 
mai adaugat zeama de la o lamaie si o lamaie decojita si taiata bucatele.
Un experiment interesant...


Doar de amuzament: 
Ardei atarnati de o plasa, luata pentru model.


Aranjament cu bufnita - cuier. Pe langa, este marar si cimbru.
 

O panza de paianjen ce a captat stropi de apa, mi-a adus aminte ca
l-am abandonat pe Calmy. Cred ca se cere continuat...


O imagine cu flori  'zabrelite'... Am simtit-o potrivita in puzzle-ul 
inconjurator!
 

O jucarie cu ochi albastri si hipnotici. M-a amuzat, asa ca am lasat-o
aici sa se joace, sperand ca nu va va deranja prea tare! 😅


Cerul este mereu o sursa de frumusete si emotii:
Nori reflectati intr-un geam.
Nu a plouat. Doar mi-au rasfatat privirea.

  

Aici este o imagine matinala a lunii si cred ca a Luceafarului de dimineata.
Poate ca m-au trezit sa le admir! 


Nu puteau sa lipseasca efectele.  Incercand insa sa caut numele florii pe care nu-l stiu,
am gasit un link cu  o lista lunga cu flori in limba romana. Multe nume imi sunt 
necunoscute. L-am lasat sa-l mai rasfoiesc.




Putina muzica ca efect de final. O duminica minunata sa aveti! 










Jurnalul unui Acum (9)


18 comentarii:

  1. Good morning dear Suzana!
    You’re sure busy preparing all those beautiful and homemade goodies!
    Wonderful photos of the magnolia and all those preety flowers!
    I am surprised seeing the video with my favorite,Greek singer,Haris Alexiou!!
    Thank you for sharing! Have a blessed Sunday and a happy week! Stay safe! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This year was full of experiments and discoveries. Jam of marrows is one of them. I do not understand why you are surprised. The Greek music is beautiful and this particular song is quite special. I added a source with the lyrics in English and with a lot of info about Greek artists.
      Thank you, dear Dimi for the fantastic wishes. Wishing you an extraordinary Sunday evening and a new week full of joy and inspiration.
      Hugs, Suzana!

      Ștergere
  2. Bufnița nu este tentată de gem ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca ai intrebat, pot spune ca mi s-a parut ca se uita cam pofticios, dar totusi s-a abtinut...:)
      Seara buna, Catalin.

      Ștergere
  3. Magnolia aceea îmi dă speranță că și în lunile cele mai neașteptate ale anului se poate înflori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca asa este. Nu am mai vazut pana acum alte flori dupa ce a infrunzit. Ma refer la anii trecuti. Nu credeam ca este posibil, dar totusi!
      Poate ca ne-a dat un semn!
      Numai bine, Raisa si multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Ceea ce este perfect! Fara ele chiar nu stiu cum ar fi viata!
      Seara buna, Laura!

      Ștergere
    2. Nu am mai auzit pana acum de gem de dovlecei.

      Ștergere
    3. Pana acum vreo doua saptamani nici eu. Asa ca gasind cativa frumusei, am zis: fie ce-o fi. Ma atrag irezistibil astfel de experimente. Mai am ceva de explorat: dulceata/gem de ardei iuti. Insa trebuie sa gasesc reteta! :)

      Ștergere
  5. Interesante imagini matinale!
    Si eu cred despre "Calmy" ca e o idee buna.
    Am preluat link-ul cu flori din Ro.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as avea un aparat mai bun pentru astfel de situatii ar fi mult mai bine! Dar si asa; se vad putin 'actorii' principali!
      Nici nu mi-as fi imaginat atatea nume necunoscute. Nu ca as cunoaste prea multe, dar totusi... Acum insa le pot descoperi altfel.
      Multumesc si eu, Daurel! Seara buna!

      Ștergere
  6. E prima dată când aud de dulceaţa asta. Cred că-i tare gustoasă.
    Săptămână frumoasă îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca este. Nici nu banuiam. Sigur voi recidiva! :)
      Multumesc, draga Potecuta! O saptamana minunata si tie.

      Ștergere
  7. Frumos foto-jurnal! M-au încântat ochii albaștri și bufnița, m-a uimit magnolia. Chiar n-am mai întâlnit magnolie să înflorească la sfârșitul lui iulie. După cum nu am întâlnit nici dulceață de dovlecei. O fi bună?! ☺

    Să ai o săptămână excelentă, dragă Suzna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu gresesc daca spun ca este prima data cand am vazut floare de magnolie dupa infrunzire.Iar dulceata este minunata, chiar daca numai la dovlecel nu ma gandesc cand o gust! :)
      Multumesc, draga Zina! O saptamana minunata si tie!

      Ștergere