marți, 9 iunie 2020

Miercurea fara cuvinte (222) -
Suprarealism pictat
Painted surrealism

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'My Soul Talks';
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';


Am ales o noua serie de tablouri-metafore, de aceasta data ale lui Vladimir Kush.
Imaginatie si culori dedicate acestei zile. Sper sa va placa!
(Sursa imaginilor)
















Sa va fie ziua frumoasa!
Happy WW!


@@@@@@@@@ Niste linkuri pe care am vrut sa le pastrez... 😅
                                   Some links I wanted to keep...
                                  (What is chalk paint)






@@@@@@@@@





MFC (221)



42 de comentarii:

  1. Fluturii nu obosesc ? :)
    Dacă obosesc se mută la vâsle ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fluturi la vâsle cred ca ar fi fost cam ciudat sa apara intr-un tablou. Asa ca... nu obosesc! 😅

      Happy WW!

      Ștergere
    2. ...2.100 de m, M. Carpați.

      Ștergere
  2. Nice post I enjoyed the pics :-)

    Have a safetastic week Suzana 😷😷😷

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you a lot. I'm glad you liked my discoveries.
      Happy WW and a 'safetastic' week, also, Steve!

      Ștergere
  3. Nice art work displayed, and an interesting variety. Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/06/48-years-with-this-guy.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love this kind of art and to share it is beautiful!
      Thank you a lot! Happy WW!

      Ștergere
  4. Son preciosas Suzana. La primera me encanta conmo las hojas se hacen palomas.
    Buena noche.
    Cuídate.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Special paintings, but also their names are special too!
      The first one is indeed beautiful!
      Thank you, Laura!
      'Un abrazo' from Bucharest.

      Ștergere
  5. Se pare că avem preferințe similare în materie de artiști, căci arta suprarealistă e și în topul meu de suflet. Happy WW! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana? Cred ca tu esti, nu-i asa? Dupa postarea ta de azi, intr-un fel sora celei de aici.
      Imi place acest gen de arta pe baza careia poti visa la nesfarsit! :)
      Happy WW! Multumesc!

      Ștergere
  6. Stunning collection of pictures, as always, Suzana! You do have an eye to spot some very unusual pictures each week. Thank you for sharing them and for joining us this week. A blessed week and a happy #ww to you.

    Much love, dear friend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I liked unusual images. They are very 'helpful' in thinking and making connections, in my opinion.
      Thank you a lot, dear Esha, for your lovely thoughts.
      Happy WW and a blessed week!

      Ștergere
  7. Ador picturile suprarealiste, efectiv îmi descătușează fantezia! Mulțumesc că ai împărțit cu noi asemenea frumuseți!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact de aceea imi plac si mie. Mustesc de imaginatie si multe culori! Si este bine ca le pot impartasi cu voi!
      Multumesc, draga Zina! Happy WW!

      Ștergere
  8. Such unusual art, thanks for sharing the beauty with us!

    I am excited to see your corner at 'My Corner of the World' this week! Thanks for linking up.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An unusual art with very beautiful messages! I'm glad you liked this post, Betty!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Thank you a lot for the visit and comment.
      And you are right: "through kindness, heal"!
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Un lanț de metafore vizuale, colorate...Îmi place sensul subtil al desprinderii filelor din carte🙂🤗
    O zi de nota 10!🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si titlul - "jurnalul descoperirilor". Cred ca toti ar trebui sa avem macar un caietel in care sa notam ce am mai descoperit in fiecare zi...🙂
      Multumesc pentru notare, draga Gina si reauzire. Nu ti-am spus pana acum, dar imi place tare mult mica fotografie ce insoteste comentariul!🤗

      Ștergere
  11. Și eu vreau un astfel de tablou, în special de la al treilea până la a șaptea imagine, sunt deosebite..
    Mulțumim de selecția superbă, Happy WW, Suzana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Stef! Imi pare bine ca ti-au placut. Azi sunt atatea solutii de a tipari ceva...
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Good morning dear Suzana!
    Great artwork and beautiful paintings!
    I really enjoyed watching the videos and i really like your night sky shot!
    Have a lovely day,stay safe! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you watched those videos. I want to try something small, just to understand the materials
      The paintings are so creative and a huge source of inspiration!
      Thank you a lot, dear Dimi! Wishing you a lovely day and week!
      Cheers!
      Suzana

      Ștergere
  13. Superbe idei, superbe tablouri! Tot arta aproape de noi si multumesc pentru asta. Am incercat sa-mi aleg, dar nu am putut. Imi plac la nebunie! :) O zi buna! Pupiciii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca imaginile de felul acesta fac bine si ne mai coloreaza ziua. Chiar daca mi-a fost greu sa aleg, parca am simtit o conexiune cu acel tablou cu o casa ca o carte, o idee de exceptie.
      Multumesc, draga mea Ina! Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  14. Frumoase-s toate! Am tot ales, m-am răzgândit pe măsură ce "curgeau", am revenit, n-am mai putut alege.
    Fiecare are un ceva special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Este tare greu de ales! Mai ales ca in spatele culorilor
      sunt atatea idei si povesti!
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Foarte frumoase! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Suprarealistii ma surprind mereu...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place sa fiu surprinsa de astfel imagini-idei.
      Uneori, urmeaza alte ganduri!🙂
      Happy WW, Daurel! Multumesc!

      Ștergere
  17. I enjoyed these photos, Suzana.

    Thank you for sharing!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What is beautiful must be shared!
      I'm glad you kiked them, Veronica!
      Wishing you a fine week!

      Ștergere
  18. What an imaginative mind behind these art works. I was unable to decide on my favorite as each one is so unique

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is indeed very complicated to decide. Each seems to have their own story, behind the scene. I'm glad you liked them, Monika! Thank you and a beautiful weekend, with fabulous images from your balcony!

      Ștergere
  19. Amazing paintings.My favourite one is the building in a book.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The image you selected is one of my favorite, too.
      The idea is fabulous.
      Thank you for the visit and comment, Anamika!
      Wishing you all the best.

      Ștergere