miercuri, 29 ianuarie 2020

Miercurea fara cuvinte (203) -
Oglinzi - vitralii

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Este vorba de creatiile artistului Cristian Florin Anghelescu, pe care le-am
descoperit si sper sa va placa:
(Sursa 1)

 











(Sursa 2)






O zi de miercuri cat mai frumoasa!
Happy WW! 




Cum sa pictezi pe orice suprafata







MFC (202)






 

26 de comentarii:

  1. Foarte frumoase. Nu ma asteptam sa vad undeva chiar oglinzi vitrate. Sunt bijuterii inramate, foarte frumoase, migalos lucrate. Ne-ai colorat si tu ziua. Multam. O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am stiu ca exista. Am aflat de la cineva care vazuse o expozitie la Palatul Mogosoaia! Am inteles ca pe 'viu' au fost nemaipomenite!
      Multumesc si eu draga Ina! Happy WW!

      Ștergere
  2. Imi plac glinzile … mai putin vitraliile pe oglinzi, dar pe geamuri da! Oglinzile "venetiene" sunt favoritele mele!
    "Oglinda, oglinjoara, cine-I mai frumoasa-n tara?" 😅
    O zi placuta, Suzana draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cumva o extindere a ramelor. Cea mai mare parte este totusi oglinda. Sper sa vad si eu o expozitie cu ele. Mie mi s-au parut deosebit de frumoase.
      O zi placuta si tie, draga Ella! Pupici!😘😘😘

      Ștergere
  3. Ei, da!
    Interesante si perfect integrabile in orice interior, imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-au parut si mie. Cred ca pot fi 'asortate' cu mai multe spatii. Imi pare bine ca ti-au placut!
      Happy WW, draga Pandhora!

      Ștergere
  4. Frumoase rame! În interiorul potrivit, cred că sunt o minune!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa par, intr-adevar. Eu pe la Mogosoaia nu am fost de ani de zile. Dar se pare ca au periodic expozitii extrem de interesante!
      Asa cum a fost recent aceasta, cu oglinzi!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  5. Faine opere de arta! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mai adaug ca sunt create de un artist roman.
      Mi-a placut si mie descoperirea!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  6. Sunt superbe! Ce frumos ar arăta într-un colţişor special... mda, visez :)
    Mulţumesc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa nu visezi coltisorul tau special?
      Este atat de firesc...
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Nu suntem! Dar am vrut sa am informatia primei expozitii!
      Totusi, cu teoriile despre timp, cine stie cu adevarat! 😊

      Ștergere
    2. Există ferestre spațiu-timp care fac să există în același moment oameni și obiecte din decenii diferite (oameni și bombardiere din 1944 cu piloți și avioane de vânătoare din prezent etc), iar apoi totul revine la normal.

      Ștergere
    3. Am citit despre asta! A trai insa un astfel de eveniment este complet diferit! Si dupa ce ai trait asa ceva si normalitatea pare altfel! :)

      Ștergere
  8. Am citit putin despre artist si tehnica acestuia si am inteles ca este o premiera in Europa.
    Este de folos si linkul "Cum pictam pe orice suprafete".
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce tine de astfel de creatii mi se pare complicat si poate de aceea le apreciez mai mult. Sticla si oglinda - elemente atat de fragile - presupun multa pasiune pentru a le transforma.
      Iar colectia de informatii din link mi s-a parut destul de practica. Si chiar mi-am zis ca ar putea fi folositoare.
      Happy Azi, Daurel! Multumesc!

      Ștergere
  9. Oau! Cât sunt de frumoase! Și câtă migală pentru ca să faci asemenea minunății. Numai contururile metalice dintre bucățile de sticlă, cu metalul acela topit, ce greu se fac. Iar rezultatul este superb. Cine nu și-ar dori o asemenea oglindă în casă?
    Foarte frumoasă alegerea ta, dragă Suzana. Numai bine și zile pline de bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Ceva complicat de realizat, dar atat de frumos! As spune ca efortul chiar merita. Frumusetea este o recompensa pe masura!
      Multumesc, draga Alex! Happy Azi si un weekend placut!

      Ștergere
  10. Această postare mi-a răvășit amintirile verii anului 2018, când am avut oportunitatea de a viziona live expoziția artistului la Sinaia.
    Lucrările sunt impresionante ca valoare artistică cât și realizare...artă și măiestrie...răbdare și minuțiozitate pentru a decupa cioburi colorate care în final sunt ansamblate în figuri stilizate de păsări, flori, uneori cu prețul degetelor însângerate, amănunt aflat în urma unui schimb de replici cu artistul în persoană.
    Spectaculoase și prețioase piesele, multe nu se regăsesc în cele arătate de tine.
    Ne roteam în salonul plin cu exponate, oglindindu-ne fascinați chipurile din față și profil😊😍...Totul capătă dinamism diferit de alt gen de expoziții!
    Happy today, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoooos! Mult mai spectaculos decat imaginile! Mereu ma surprinde ca pentru artistii nostri nu prea gasesc tot portofoliul lor, ci doar ce au expus cu diverse ocazii, dar nici asa unitar. Asta ma cam nedumereste. Imi tot spun, ca poate nu deslusesc eu linkurile. Mi se par superbe si mi-a placut si ideea unei rame cumva extinse. Rama propriu-zisa si o parte din suprafata delimitata de ea. Sunt convinsa ca a fost fascinanta expozitia! Multumesc ca mi-ai spus impresiile!
      Happy Azi, draga Gina!

      Ștergere
  11. vitraliile m-au fascinat dintotdeauna, tare mi-ar place sa fac un curs în care sa învat sa fac un vitraliu adevarat. Am vazut si eu pe youtube cum se fac vitraliile false, cu sârma de cupru lipita pe o placa de plexiglas... chiar si asa ceva mi-ar place sa pot sa fac...
    Multumim pentru minunatele imagini si idei, Suzana draga, te pup ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos un astfel de curs. Pe net gasesti multe informatii, dar raman la parerea ca o astfel de 'meserie' trebuie vazuta pe viu si practicata efectiv. Sunt convinsa ca sunt si multe ghidusii despre care nu se prea vorbeste.
      Cu multa placere, draga Carmen! Recunosc ca m-au entuziasmat realizarile lui! Un weekend minunat sa aveti! Happy Azi!

      Ștergere
  12. Preciosa exposición. Los espejos me encantan.
    Te deseo un buen fin de semana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you like these beauties!
      Thank you for your kind thoughts!
      "Un buen fin de semana. Un abrazo"! 😊

      Ștergere