miercuri, 22 ianuarie 2020

Miercurea fara cuvinte (202) -
Pufosenii desenate

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

 (Sursa imaginilor)
 Artistul japonez Haruki Kudo are un har aparte, de a desena  pufosenii utilizand 
 creioane colorate, chiar daca este greu de crezut ca sunt  doar desene!













Va urez o frumoasa zi de miercuri!
Happy WW!


@@@@@@@@@



@@@@@@@@@





 
MFC (201)




28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pai, in final, sunt fotografii! Altfel cum ar fi putut fi dezvaluite? :)Daca as putea, as trimite holograme...
      Happy WW!

      Ștergere
  2. sunt bune de mangaiat, dragi imi sunt! <3
    pup Suzana, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si au niste ochi superbi! Mi-au placut teribil!
      Happy WW, draga Pandhora! Pupici!

      Ștergere
  3. Par pisici naturale. :) Blanoasele surprinse in diverse ipostaze. Greu de banuit ca ar fi un desen, desii culorile de pe margine insinueaza asta.. Video-ul este edificator. :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am crezut si eu! Apoi am vazut pozele cu creioane si am ramas si mai uimita! :)
      Happy WW, draga Ina! Pupici!

      Ștergere
  4. Foarte bine realizate, excelente! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si artistul este foarte tanar. Este minunat sa-ti descoperi un talent atat de timpuriu!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  5. Si eu trebuie sa aleg una?
    Pot sa le iau pe toate acasa?
    Sa ai o zi placuta draga Suzana!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog! Nu-i asa ca sunt superbe?
      M-au entuziasmat imaginile!
      O zi de miercuri frumoasa, draga Ella!
      "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘"

      Ștergere
  6. Incredibil talent, atât de real redate!
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca lucrezi ore bune la o imagine. Mi se par foarte elaborate. Oricum, cu prima m-am pacalit. cand am vazut creioanele... :)
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Ai dreptate! Un exercitiu excelent pentru testarea rabdarii! :)
      Este o metoda foarte frumoasa!
      O seara frumoasa, Maria!

      Ștergere
  8. Hooopa, aici sunt treburi serioase ;D Sunt de,a dreptul fantastice !
    Și eu aș vrea o astfel de pisică bine "aranjată" la mine pe un tapet, că dacă mi-ar da cu coada pe la picioare, deja mă duc prea departe :))
    Happy W W Suzana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Pai la tehnologia actuala putem sa tiparim ce vrem! :D
      Este adevarat ca intre un tapet cu pufoase si o pufoasa vie, cred ca as prefera totusi a doua varianta!
      Happy WW, Stef!

      Ștergere
  9. Fantásicos dibujos 😻
    "No puedes nunca ser dueño de un gato, en el mejor de los casos te permite ser su acompañante". Harry Swanson.
    Me encanta Suzana.
    Buen miércoles.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice quote of Harry Swanson! I'm glad you liked these beautiful drawings of cats!
      Buen miércoles, dear Laura!
      Un abrazo.

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Talentat si foarte tanar, ceea ce este perfect!
      Imi pare bine ca te aud, draga Marta!
      O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  11. Superbe! Juri că originalele sunt fotografii, nu desene. Priceput, japonezul!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici ca mi-am data seama de la inceput! Un talent exceptional!
      Si uite asa te poti atasa de o pufoasa!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  12. Dacă nu citeam, rămaneam cu impresia că sunt poze reusite cu pisici deosebite...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am crezut si eu. Apoi m-am uitat mai atent si am vazut creioanele! :)
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  13. La prima privire expresivitatea ochilor te deruteaza de la aspectul creat cu ajutorul creioanelor...reproducerea imaginii reale aproape perfecta!
    Un an plin de sanatate, creatie si armonii artistice sub orice forma!
    Happy WW, draga Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru vizita si urari, draga Gina! Si tie un nou an minunat pe toate planurile!
      Cat priveste pisicutele, pe mine m-au uluit ochii! Sunt cateva tehnici de a surprinde lumina si le-a reusit perfect!
      Happy WW, cu mult drag!

      Ștergere
  14. parca sunt vii 😍 cat sunt de dragalase! 🐈🐱 Pisicutele imi sunt tare dragi, insa acum vreo 10 ani m am ponenit ca am alergie la blanita de pisica 🤔 Asa, dintr o data! De aceea, acum il avem doar pe Leo, rasa foxterrier nu pierde par.
    O saptamana minunata, Suzana draga 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la inceput asa am crezut! 🐈 Dar realitatea a fost alta!
      Nu stiam asa ceva despre rasa foxterrier. Un mare noroc sa-ti fie aproape, dragul de Leo!
      Multumesc, draga Carmen! O saptamana minunata si tie! Pupicei!

      Ștergere