duminică, 19 iunie 2016

Colors in a purple matrix -
Culori intr-o matrice mov


Thinking...
Gandind...


This is my project for the next challenge: 
Acesta este proiectul meu pentru urmatoarea provocare:

 - Moremixedmediachallenge: "Purple".

Materials and techniques: 
Materiale si tehnici: 

- a stock painting board (dim. 14.8 cm x 21 cm) painted in acrylic purple;
  the scratches are performed when the color was still wet; 
- two pieces of paper lace for cupcake pans decoration, bonded as a flower;
- the spirals are obtained with a leather cord and two laces yellow and green;
- as accessories: a metalic charm with an angel and some strasses,  different
  colors - for bonding : liquid silicone;
- a gold geometry on top, with relief paste and two corners painted with silver. 

  Note: Even it is not obvious, the image includes the chakra colors...

 In the next mosaic there are some working details:
 
Detalii de lucru

- carton pentru pictura (dim. 14.8 cm x 21 cm), pictat in mov acrilic;
  zgarieturile sunt realizate cand culoarea era inca umeda;
- doua bucati de hartie dantelata, pentru ornat farfuriute cu briose, lipite in forma
  de floare;
- spiralele sunt formate dintr-un siret de piele mov si doua snururi: galben si verde;
- ca accesorii: o amuleta metalica cu ingeras si strasuri in diferite culori -
  pentru lipiri am folosit silicon lichid;
- o geometrie aurie in zona superioara realizata cu pasta pentru relief si doua
  colturi pictate cu argintiu.

Nota: Chiar daca nu este evident, imaginea include culorile chakrelor.


The end of purple matrix!
Sfarsitul matricei mov!







My pink project

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu nu am reusit sa ma hotarasc ce fel de muzica s-ar asorta
      cu imaginea. Asa ca muzica... lipseste! ;)
      Zile frumoase!

      Ștergere
  2. Foarte fain si tare migalos! Imi place si armonia culorilor. :) Gandul meu s-a dus la "arborele vietii" (cabalistic)... :) Dupa ce am citit ca are culorile ceakrelor mi-am lasat imaginatia sa zburde si-a fost interesant. :)
    Iti doresc, cu drag, o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca a fost ceva mai migalos si a durat neasteptat de mult, pentru ca m-am impotmolit la un moment dat. Si acum sunt convinsa ca lipseste ceva...
      Arborele vietii este in plan, dar pentru acesta mai trebuie sa studiez!;)
      O saptamana minunata si tie, draga Diana!

      Ștergere
  3. Beautiful!
    Thanks for joining us at More mixed media Challenges blog and good luck !
    Maryvonne DT Member

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Maryvonne!
      I love these mixed challenges. There are fabulous!
      Have a nice day!

      Ștergere
  4. Foarte frumos, culorile dau o nota distinsa, se impletesc minunat !
    O zi frumoasa,Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am avut curaj sa fac astfel de combinatii.
      Dar a iesit destul de bine.
      Multumesc, Geta. Zile frumoase si tie!

      Ștergere
  5. E frumoasa culoarea mov cu toate variatiile ei. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este tare deosebita. Imi place mult de tot.
      Zile frumoase, Cristi!

      Ștergere
  6. Foarte frumos! Imi aminteste de Alice in tara minunilor :) nu stiu de ce, dar a fost primul lucru care mi-a venit in minte cand am vazut poza.
    O zi minunata, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ideea! Multumesc mult, Evelyn!
      Zile excelente si rodnice sa ai!

      Ștergere
  7. si pe mine m-a atras armonia culorilor! Sa ne dai un link cu ce muzica o sa potriveste ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar trebuie sa ma gandesc. Uneori gasesc repede, dar acum muzica se lasa asteptata... :)
      Multumesc de vizita si ganduri.
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Pentru ca imi plac spiralele am incercat si varianta asta!
      Si poate o sa mai perseverez!
      Un weekend excelent sa ai!

      Ștergere
  9. Gorgeous with your design and love the texture..Thank you for joining us at More Mixed Media and good luck in draw..Hugs Lozzy x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Lozzy, for sharing this beautiful challenge.
      I am glad that you liked my project. I loved doing it.
      Have a beautiful day!

      Ștergere