joi, 4 iunie 2015

Mozaic de mai

Inspirat de site-ul Irinei.
Ii multumesc pentru idee.




Luna mai, Florar, in cuvinte:

* Frumuseti simple de care m-am bucurat:

   Mi-a inflorit craciunica. De Craciun s-a cam abtinut!
   Bobocii de orhidee s-au deschis. Florile sunt albe, fine si matasoase.
   Iar busuiocul a crescut marisor. Miroase atat de placut...

* Experiente in bucatarie: 

   Am refacut provizia de cas de oaie framantat.
   Nu se face prea greu. Chiar merita sa incercati sa va faceti o mica provizie. 

* Ce mi-am imaginat si ce a iesit:

   Un mic trandafir prins cu funda si curtat de un fluturas.
   Un soare simbolic cu arabescuri, ce imi incalzeste imaginatia.

* O idee pe gustul meu:


    " Fructifica-ti fiecare minut! Asa vei fi mai putin sclav al timpului si
       mai mult  un stapan al prezentului. Intre o ezitare si alta, viata
       merge grabita mai departe..."
                                                       Seneca 









Va urez cu drag numai zile senine!


Mozaic de aprilie
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu