joi, 7 august 2014

Copac din copaci

Poate ca suna ciudat.
Dar lucrurile sunt de fapt foarte simple, dupa cum puteti vedea:

Copacul copacilor
Tutorial realizare:

Materiale utilizate:
- carton gen carte postala ( 10.5 cm x 14.5 cm);
- culoare acrilica aramie pentru margine;
- adeziv pentru bricolaj;

- perforator cu model;
- gel cu efect sticlos;
- cateva strasuri colorate dintr-un set creativ pentru felicitari;

 Cartonul copaceilor este la fel de gros ca baza. 
 I-am lipit cu adeziv si am schitat marginea pe care ulterior am pictat-o.


Apoi am utilizat gelul si am lasat sa se usuce min 6 ore.


In acest moment am lipit strasurile si copacul meu este gata de admirat.

Chiar daca nu se compara cu arborele vietii , poate fi o felicitare draguta ce o pot oferi cu mult drag.

Aceasta mica compozitie o prezint pe site-ul felicitarilor handmade. 




Poate va plac si ochii copacului meu!


Update:
Copacelul meu pe o rama pictata cu auriu: 


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu