miercuri, 29 iulie 2026

Miercurea fara cuvinte (500)
Pictand altfel fauna salbatica
Another way of painting the wildlife

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW pe urmatoarele bloguri:
'Comedy-plus', 'My Holidays photos', 'RamblinwithAm' 
Brianshome'
'Jaipur Gardening' 'Catsynth'.

(Sursa - Wildlife paintings by Molly Devlin)













Happy WW!


MFC (499)


@@@@@@@@@@











28 de comentarii:

  1. Beautiful wildlife art and a fantastic milestone for WW! Happy 500th!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, also for me it is incredible. So many games,
      so many discoveries!
      Thank you for your words, Shiju Sugunan! Happy WW!

      Ștergere
  2. Vulpea +
    Bufnita pare din Urzeala Tronurilor.
    😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te voi dezamagi, insa nu am vazut filmele. Doar cateva
      secvente ce m-au decis sa nu le urmaresc... Ma intreb cand si cand, ce m-a oprit.😂

      Ștergere
  3. Super fotografiile!
    Multumesc pentru clipurile de la final!
    Happy WW, dragă Suzana!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura cand se uita cineva la ele. Imi place sa le am
      la colectie...
      Mi-au placut imaginile. Imaginatia artistilor chiar este nesfarsita!
      Happy WW, draga Liliana!❤️😘

      Ștergere
  4. I like this artistic style. And congratulations on number 500 of this series. Quite an accomplishment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Alana. Also for me it's incredible to arrive at this number,
      but I do not feel to write about these kind of things.
      The style is so special and unique.
      Happy WW and a fine Summer!❤️😘

      Ștergere
  5. Interesante și frumoase picturile. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si inedite. Efectul este de exceptie!
      Happy WW, draga Mihaela. Pupici!❤️😘

      Ștergere
  6. A wonderful twist on wildlife photographs. Beautiful.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Love and hugs, my friend. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I admire her technique in creating the subjects.
      The wildlife looks not so wild...
      Happy WW again, dear Sandee! Love and hugs! A fine Summer!
      ❤️😘

      Ștergere
  7. Intriguing paintings. I'm glad you included that phot of the artist at the end so we could see a bit of her working process 😺

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I put that image to see how big there are the frames. Anyway, I think
      it was a fantastic idea in doing them.
      Happy WW, again, Catsynth!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. I discover the artist just a few days ago. And I think she is
      fantastic.
      Happy WW, Pat! Thank you for the visit.❤️😘

      Ștergere
  9. Phantastic paintings! My absolute favorite is #9 , don't know in english...
    Enjoy your summertime, I hope, it's not to hot in your area this year (?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is so beautiful no. 9, but I do not know the name of the bird.
      Sorry. It is hot, but it's the middle of the summer. Soon will arrive Autumn and Winter. The last one is not my favorite.
      Happy WW again, Mascha! ❤️😘

      Ștergere
  10. Those are all amazing, so beautiful and colorful!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked them, because I think there are quite special.
      Happy WW again, Terry!

      Ștergere
  11. Mă bucur să te re...citesc, draga mea. Chiar mi-ai lipsit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar mi-ai lipsit. Suzana! Mă bucur să te regăsesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ai reusit sa comentezi. Comentariile sunt moderate,
      asa ca apar mai tarziu. Nu iti mai fa probleme.
      Am lipsit o perioada, de aceea nu am mai trecut pe la tine.
      Imbratisari si zile frumoase, draga Marta!❤️😘

      Ștergere
  14. wow! frumoase imagini! Bizonul si calutul imi plac cel mai mult.
    Talentul nu cunoaste limite!
    Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si este atat de bine ca talentul nu cunoaste limite.
      Ne mai clatim ochii in zilele de joaca!
      Happy WW, din nou, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere