sâmbătă, 5 august 2023

#Fiction Monday (143) -
Lost - Pierdut

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'LOST'



"Pana cand nu ne pierdem, nu incepem
sa ne intelegem pe noi insine".


To feel lost in life, it could be a false impression,
just because we are not on our path!
And a more sophisticated compass would be needed
for orientation, to show us the truths on which
it depends the discovery of the road. Will it be complicated?
It's all about not getting lost through the labyrinth
of our mind, so powerful to create another reality,
illusory, that takes us away from the target!



"Ma pierd in mintea mea"

Sa ne simtim pierduti in viata, ar putea fi o impresie falsa,
doar pentru ca nu suntem
pe calea noastra!
Si ar fi nevoie pentru orientare  de o busola mai sofisticata,

pentru a ne arata adevarurile de care depinde descoperirea
drumului . O fi complicat? Totul este sa nu ne pierdem
prin labirintul mintii noastre atat de puternica in a ne
crea o alta realitate, iluzorie, ce ne indeparteaza de tinta!



"Cu totii ne simtim uneori pierduti".


#Fiction Monday (142) - Let's not forget to play










18 comentarii:

  1. Superba piesa... ahhh tocmai mi-am amintit ca, pe cand eram in liceu, invatasem sa cant (cu ambele maini) la orga, fix fragmentul cel mai cunoscut din piesa asta :O. Evident ca nu mai stiu.... desi partea de la mana dreapta cred ca as putea sa o ghicesc...

    Am trait la un moment dat o stare interesanta. Stii ca se spune ca atunci cand scapi de scoala si intri la facultate gata - in sfarsit dai de oameni luminati, care sa vada potentialul din tine si atunci te poti exprima si... da-mi voie.. 🤣🤣🤣🤣🤣😂 a trebui sa rad putin..🤦‍♀️

    Pentru mine realitatea a venit cu o limitare in gandire de toata frumusetea, multa alergatura si multa informatie inutila (dar utila in a mai avea niste ore platite, ca deh). Incurajarea „aparenta” a creativitatii si asa mai departe.
    Dupa vreo 2 ani de zile in care aproape ca ajunsesem zombie :)) intr-o zi m-am oprit si mi-am dat seama ca apoape ma pierdusem, tot incercand sa ii impac pe toti si sa ma incardrez bifand tot ce ar insemna un parcurs ideal :)))).

    Cred ca am pierdut mult .. si ca inca ma resimt.

    Din fercire am un bun simt al orientarii :)).
    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am lamurit repejor ca nu este chiar asa. Dar am realizat si ca este naiv sa ma gandesc in felul acesta. Intr-o comunitate intalnim tot felul de personalitati. Nimic nu e omogen. Daca trebuie sa se intample se intampla, iar daca, nu nu era pentru mine... Oricum, daca as sintetiza, informatia nu era chiar practica, pentru viata reala. Nu as spune ca era inutila. Cred ca depinde de ce cauta fiecare. Atat si nimic mai mult. Daca spui asta, este chiar important. Ai busola ta interioara si asta e perfect!
      Pupici si seara placuta! ❤️😘

      Ștergere
  2. It's easy to get lost so always plan your return!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a very good idea Brian, maybe something similar with Ariadne's thread...
      Have a fine evening!

      Ștergere
  3. M-am simtit, un timp, pierduta de cate ori am pierdut pe cineva drag - si, probabil, la fel ma voi simti cu prima ocazie (care sper sa fie cat mai tarziu!) 😊 "Acest pierdut", insa, nu-l pot pune in legatura cu o cale... Nu-mi amintesc sa ma fi simtit pierduta cu alte "ocazii".
    Sigur n-as vrea sa ma pierd in mintea mea! 😊
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! 💕 Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, momentele alea nici nu pot fi cu adevarat evaluate, insa, cu exceptia situatiilor neasteptate, sunt cumva jaloane ale drumului nostru si nici nu am vrut sa ma refer la asa ceva. Asa cum a spus si Vero, se poate comenta mult despre acest cuvant, insa la modul serios eu vad multi oameni usor pierduti in hatisul evenimentelor de neinteles din spatiul inconjurator. Si senzatia este agravata de lipsa solutiilor, din pacate!
      O duminica faina si tie, draga Diana! ❤️😘

      Ștergere
  4. No parece difícil "perderse" en la vida... hoy.
    No cabría negar esa cierta convulsión que parece envolverla...
    Y sin embargo creo, a tono con la frase, que la clave está en no dejarnos perder en la "poderosa" mente.
    Abrazos Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfectly right, but we have to be aware that our mind is so powerful and could take control of the situations...But in the same time we have the key to control it.
      Thank you, Ernesto. Have a fine evening!

      Ștergere
  5. Sunt multe de comentat pe tema asta, dar eu am reuşit s-ajung din nou în criză de timp, aşa că m-am mulţumit să spun, pe blogul meu principal, la ce m-a dus cu gândul articolul tău.

    Duminică după pofta inimii tale, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau atatea variante ale subiectului, insa nu stiu daca ar fi folosit cu adevarat o trecere prin ele. E bine macar sa stim ca exista si ar putea fi periculos!
      La fel, draga Vero si o saptamana cu spor!❤️😘

      Ștergere
  6. Unde se termică un drum acoperit cu ceață ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde iti arata harta, GPS-ul, sau Google Map. Sau instinctul...

      Ștergere
  7. Me gusta tanto la música, que he disfrutado mcho escuchándola.
    Por muchas veces que la hayas escuchado, nunca te cansas de oirla.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love his music. It's good for the soul.
      Have a fantastic week, Antonia! Hugs! ❤️😘

      Ștergere
  8. cine se pierde in mintea lui, poate ca a gasit ceva interesant si nu mai vrea sa vina inapoi.. dar, a iesit din standardul nostru de a fi pe calea buna... asa incat, doar noi vedem persoana aceea a fi pierduta... A intelege caile mintii omului este cel mai complicat domeniu al medicinii... este ced singurul domeniu in care nu se vad progrese, asa cum exista in stomatologie sau cardiologie...
    Te pup. Numai bine! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par ca s-au facut progrese incredibile, doar ca popularizarea este aproape nula. Sunt totusi autori care vorbesc despre ea si utilizarile nu tocmai benefice noua.
      Cred ca a ne descoperi puterea mintii noastre, este cam singura solutie sa ne mentinem pe linia de plutire.
      Pupici si o saptamana inspirata, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  9. Yes, it takes a lot more strength and resources to find a way out when one gets lost in the mirage mind presents with. Thank you for joining Fiction Monday, Suzana. Wishing you a fabulous week ahead.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. But we have a lot of imagination, so it is a strong possibility to find the solutions to see the reality as it is, not the magic one...
      Thank you, also Vinitha! All the best to you!❤️😘

      Ștergere