marți, 17 mai 2022

Miercurea fara cuvinte (314) -
Still life photography-
Fotografii cu naturi statice

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening'


The table will be created on Tuesday evening.
Just be aware that I'll update the links to your posts till the end of  Wednesday.

Documentandu-ma pentru postarea de la #Fiction Monday (84), am descoperit un subiect
fascinant, privind fotografiile cu naturi statice.
While researching for the #Fiction Monday (84), I discovered a fascinating topic, related
to the still life photography.

(Sursa 1)











Guide to still life photography /
Ghid pentru fotografii cu naturi statice.




Happy WW!


MFC (313)




























40 de comentarii:

  1. This week's favourite - the leaf on the piano.

    Happy Tuesday, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And it has also a vintage atmosphere, very beautiful!
      Thank you, Veronica for joining the game!
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Oul a învins furcullițele... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru un scurt moment, cel al fotografiei. Dupa care, cine poate sti urmarea...😊
      Happy WW!

      Ștergere
  3. I liked all these something different

    Have a still lifetastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, me too. Even the subject is not new, I did not explore it!
      Thank you, Steve!
      Happy WW and a 'lifestatic' week too!

      Ștergere
  4. Sunt toate opere de artă, nu pot alege! Frumoase toate!
    Seară frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult acest stil, chiar daca presupune o pregatire a imaginii. Nu e nimic spontan.
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Gran imaginación que con cualquier cosa se pueden hacer fantásticas. fotos. Son todas geniales.
    Buen martes Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's for the first time I've checked this subject. I did not realize that is so documented. Thank you, Laura!
      Have a beautiful week ahead.
      Un abrazo!❤️😘

      Ștergere
  6. Suzana esta es la cámara que tengo, es pequeña es una sony dsc-wx350 y estoy muy contenta con ella.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I've always appreciated your images, landscapes or details.
      My camera it's no so good, but the images for blogging are OK. When I'll decide to go forward, I'll see!
      Un abrazo!

      Ștergere
  7. Toate sunt frumoase! Tot la tine am vazut un video despre cum se fac anumite fotografii "cu efect" si-am zis, cred, si atunci ca e prea complicat pentru mine (poate si pentru ca nu am aparat foto performant zic ca-i complicat).
    Aici, ultima foto imi place cel mai mult - transparenta vasului in forma de mar, pietricelele, floricica solitara... Nu stiu ce-i da farmec de-mi place asa de mult. 😊
    Multumesc pentru frumos, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt momente cand efectele apar pur si simplu si doar trebuie sa le observam. Recunosc ca aceasta categorie imi place mai mult decat o constructie elaborata. Dar pana la urma totul tine de idee. Ca si cum ai vrea sa pictezi ceva si aranjezi modelul. Nu stiam ca exista atata documentare pentru acest gen de fotografii. Iar ultima imagine mi-a placut mult, poate si din cauza nuantelor de albastru.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici!!❤️😘

      Ștergere
  8. Muy buenas fotografías de naturaleza muerta. es un tema fotográfico fascinante.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed! For the first time, checking the subject, I discovered that it is more complicated than I thought! And you are right. Those images are fascinating.
      Thank you, Antonia!
      Have a beautiful week!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. They just appeared in the market...
      Lovely image, indeed!
      Thank you, Lydia! Happy WW!

      Ștergere
  10. All so beautiful, but the cherries is my favorite. Wow.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Very imaginative and I like also the reflection!
      Thank you Sandee!
      Happy WW and a fabulous week!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. It's a fabulous subject and indeed we can create unique
      images!
      Happy WW, Brian! Thank you!

      Ștergere
  12. Beautiful simplicity! I think the egg on the forks is my favourite, but it is so hard to choose one.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I had a huge surprise seeing this image. I did not imagine a beauty created with an egg and two forks! But you are right, all the ideas are fabulous.
      Thank you, Jackie! Happy WW!

      Ștergere
  13. ❤️😘 O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Nima!
      O zi binecuvantata!❤️😘

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Multumesc mult Cristi. Mereu descopar lucruri noi,
      asa ca le stiti si voi acum.
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Frumoase tare toate aceste fotografii, încât mi-e greu să aleg o favorită. Naturile statice tocmai au început să-mi placă și mie, datorită acestui articol al tău, pentru care-ți mulțumesc și eu, mult, mult!

    Happy WW, Suzana!! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a fost cam greu sa aleg. Cand ma gandeam la naturi statice mereu ma gandeam doar la pictura. Acum am constatat ca e complet fals!
      Multumesc Cristina si imi pare bine ca ai descoperit si tu o alta carare.
      Happy WW!❤️

      Ștergere
  16. Sunt imagini foarte reușite! Caut să postez și eu cât mai repede...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Daurel!
      Dar chiar nu e cazul sa te grabesti. E deschis cateva zile!
      Happy WW!

      Ștergere
  17. All well composed and imaginative. My favorite was the composition with the book and candle. Made me think of medieval times, for some reason.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like these kind of compositions, especially with candles and old books. They contain a mysterious narrative starting a story...
      Thank you, Alana!
      Happy WW!

      Ștergere
  18. Superbe compoziții! Ultima mi-a plăcut cel mai mult.
    Happy WW, dragă Suzana! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut. Ultima este plina de o atmosfera albastra deosebita...!
      Happy WW, draga Zina!❤️

      Ștergere
  19. Te admir pentru că ai răbdare să cauţi poze şi să le alegi pe cele mai frumoase! (Mie mi se pare mult mai simplu să pun pozele mele! 😊)

    În cu totul altă ordine de idei, sper să nu mi-o iei în nume de rău dacă te corectez în privinţa traducerii (e deformaţie profesională 😊). Echivalentul românesc pentru "still life" e "natură moartă". E termen consacrat. Vezi https://www.wordreference.com/enro/still%20life

    Happy WW (încă nu s-a terminat) şi noapte bună, dragă Suzana! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 Mai pun si eu de-ale mele, insa anumite descoperiri in plac prea mult. Multumesc mult pentru link. Nu-mi aduc aminte sa-l fi folosit vreodata. Stiam ca este un termen consacrat. Insa am descoperit imaginile cautand despre 'still' (de la fiction) si am ajuns si la grupul 'still life photography' care pe google, pe care il folosesc mai des, era tradus cu natura statica. Si recunosc ca mi-a placut mai mult.😊 Asa ca am lasat asa. Si iti multumesc mult-mult ca mi-ai spus. Sa nu eziti sa ma mai corectezi. Chiar te rog.
      Nici nu vreau sa ma gandesc cate erori am in textele de engleza!
      Happy WW si noapte buna, draga Vero!❤️😘

      Ștergere