vineri, 24 decembrie 2021

#Fiction Monday (64) -
Be present...! - Fii prezent...!

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'PRESENT'.



 

At Christmas time the present moment
could create Miracles for us, that we have to
share with other people as presents...



De Craciun, momentul prezent ar putea crea
Miracole pentru noi, pe care trebuie sa le
transformam  in cadouri si pentru ceilalti...


This was a greeting card done in 2020. I think it is in the spirit of this post!
Felicitarea aceasta mi s-a parut ca se potriveste momentului!


Lista de realizat: In fiecare zi cauta un Miracol.
Daca nu il gasesti, realizeaza-l!




#Fiction Monday (63) - A memory



17 comentarii:

  1. Your Christmas Tree is beautiful and so is that quote. Merry Christmas from all of us!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merry Christmas, Brian. Even you can not see very well, my tree is created from branches! Sometimes I do it like this, when the trees are too big.
      I love also this quote. It was a beautiful moment, even it was for a greeting card!
      Health and joy in your world!

      Ștergere
  2. Craciun fericit, Suzana draga! 💕 Pentru tine si toti dragii tai!
    🎄 🎁 🍬

    Pentru ca e zi de primavara am inceput sa desenez o felicitare cu brad si... zapada! :))) De fapt, zapada e culoarea cartonului - nici zapada nu stiu sa desenez! Sunt curioasa cand voi termina de desenat! 😊 Poate va ninge in acea zi! 😊 (sper sa termin pana la vara!)

    E foarte frumos aranjamentul tau de Craciun! Un bradut dragalas!
    (te rog, zi-mi ce e in foto doi; vad ce este, pot sa-mi dau cu parerea, dar... nu sunt sigura ca aleg "varianta corecta") 😊
    Pupici! ❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Diana draga! La fel si pentru tine si ai tai!💕
      Mi-ai adus aminte ca am o felicitare de facut pentru decembrie si evident a ramas pe ultima suta de metri.
      Parca zapada apare prin umbre bleu - gri. Asa am vazut-o in niste felicitari. Dar am fost curioasa si am gasit asta:
      https://www.youtube.com/watch?v=AgdV0JDQsY0
      In foto doi, am fotografiat din 'profil' o stea cu luminite, care se sprijina de un sistem care face zgomot cand il misca ceva, eventual vantul. E facut din tuburi. Nu e pozitia lui fireasca, dar eu acolo l-am pus, sprijinit de rama geamului.😊
      Sunt curioasa crengile cat o sa reziste. Dar chiar e simpatic 'braduletul'.
      Pupici si o duminica placuta!❤️ 😘

      Ștergere
    2. Multumesc (si) pentru video, Suzana draga! ❤️ Bradul e, deja, desenat si colorat (in stilul invatat la gradinita - nu glumesc!) 😂 Cartonul meu s-ar fi ondulat de la prea multa apa (cum am vazut ca a folosit artistul pentru cer). Si apoi... Pfuuu! Imi lipseste viziunea, ce s-o mai dau cotita! 😂

      M-am gandit la clopotei de vant (in foto 2), dar la o stea nu. 😊
      La noi rezistau, fara sa cada prea multe ace, din 24 decembrie cam pana in prima saptamana din ianuarie. 😊 N-am reusit sa cumpar crengute... Si nici vasc! Am fost vineri la piata, am vazut si una si alta (chiar la intrare) dar am zis ca iau la intoarcere, sa nu le car dupa mine; la intoarcere nu mai erau acolo femeile care le vindeau! Un sfert de ora am stat in piata! :( Mai e timp. 😊

      Zile senine iti doresc! ❤️ Pupici! 😘
      (astept sa vad felicitarea pentru decembrie) 😊

      Ștergere
    3. Am completat imaginea ca sa poti vedea forma stelei. E adevarat cu ceva un pic blurat, dar intelegi geometria.
      Intr-un an cand am fost la un pas de a nu cumpara mai nimic, am luat totusi o coronita si m-a surprins cumva, pentru ca fara apa, a rezistat enorm de mult, aproape pana la inceputul lui februarie. Sper totusi sa-ajungi sa-ti cumperi. Sa stii ca daca usuci pensula pe servetel pentru plusul de apa nu e nicio problema. Doar sa utilizezi hartie de scris!😊
      Pupici si numai bine, draga Diana! ❤️😘
      Si eu... astept ideea! Nu stiu cum reusit in noiembrie...😊

      Ștergere
  3. • ★ Merry ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ Christmas ★。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚| 田田 |門| ˚
    * Joy to all! ♫•*¨* Peace on Earth ♪♫•*¨*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What a nice image, Sandee! Thank you!

      Merry Christmas and a nice holiday!
      ♪♫•*¨*Peace on Earth! ♪♫•*¨*

      Ștergere
  4. Santa said you’ve been good this year… So here's sending you lots of love this holiday season. Stay blessed and stay happy, always. Merry Christmas! Love Marv and Barb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeees! I was good! And love is the perfect gift!
      Be surrounded by blessings and happiness all of you and for ever!❤️

      Ștergere
  5. Mosu' darnic
    Să-ți aducă
    Voie bună,
    Fericire,
    Cozonac cu miez de nucă
    Și de nu va ninge afară
    Și zăpadă...digitală!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Catalin!
      Si recunosc sincer ca eu nu astept zapada in oras.
      Dar pe munti va fi sigur ca sa folosesti schiurile!
      Bucurii multe tie si celor dragi tie.

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Cristi!
      Craciun fericit si zile cu bucurii la trecerea dintre ani!

      Ștergere
  7. Beautiful message, Suzana! Hope you had a fabulous Christmas! Wish you a wonderful 2022!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Vinitha!
      I love Christmas! Or the idea of Christmas Miracles...
      I am grateful for this game, dear friend, that creates so many connections...
      A Happy New Year and a very inspired 2022 year. I really hope that it will be better for the whole humanity!

      Ștergere
  8. Bună ziua! Mi-am permis să împrumut o fotografie de la tine. Am postat-o aici, https://povestiripescurt.blogspot.com/2022/01/de-la-altii-from-others.html cu linkul de rigoare. Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere