duminică, 28 februarie 2021

#Fiction Monday (22) -
A list and a promise -
O lista si o promisiune

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the word prompt is 'PROMISE'
and an image.

 

Source



I always thought that a 'to do' list is important.  First, because it is a
reminder for key subjects that I have to solve.  I thought about them
and 'declared' them needed and important in a certain period of time!
😊
Second,  it is like a promise to myself in doing them and a promise
must be kept!

But the concept of doing this list must be wise...

When I heard about the idea of 'eating the frog' I discovered a simple
way of doing a list, starting with the hard activities. The idea of hard
means in reality what I do not like but I have to do. When they were
completed, I was so happy that the other subjects were like a piece of cake!
And by switching the  lines of a list I can keep my promise to myself,
which is perfect!

@@@@@@@@@

"Fiecare apus de soare aduce promisiunea unui nou rasarit"
                                                 (Ralph Waldo Emerson)


 Am crezut mereu ca  o lista cu subiecte de rezolvat este importanta.
In primul rand  pentru ca este un memento pentru subiectele cheie care
trebuie solutionate. M-am gandit la ele și le-am 'declarat' necesare și importante
intr-o anumita perioada de timp!
😊
In al doilea rand, este ca o promisiune fata de mine insami in realizarea lor și
o promisiune trebuie respectata!

Dar  aceasta lista trebuie realizata cu intelepciune...

Cand am auzit despre ideea de 'a manca broasca' am descoperit un
mod simplu 
de a face o lista, incepand cu activitatile grele. Ideea de greu inseamna in realitate
ceea ce nu-mi place, dar trebuie sa fac. Cand le-am finalizat, am fost atat de
bucuroasa incat rezolvarea celorlalte subiecte a fost floare la ureche!
Și schimband liniile unei liste pot sa-mi tin promisiunea fata de mine,
ceea ce este perfect!

#Fiction Monday (21) - It's everything about choises



My special watch


16 comentarii:

  1. Pentru mine cele mai grele zile sunt acelea cand trebuie sa aleg, cafea sau ceai! Nu mi-au placut niciodata listele! Nici macar alea de cumparaturi ... Am incercat sa imi fac un bullet journal dar m-am lasat pagubasa!
    Agenda este de ajuns! Life is beautiful, baby!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori m-ar tenta si o ciocolata calda! Mai rar ce-i drept...
      M-am gandit si eu la un bullet jurnal, dar nu mai stiu exact de ce am renuntat la idee. Si oricum nu pentru asa ceva.
      Mie mi se par prietenoase, pentru ca in mod real reusesc sa ma optimizez, cand sunt multe chestii de facut.
      Si evident ca 'life is beautiful', altfel cum!
      "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘" O primavara faina, draga Ella!

      Ștergere
  2. De cand ma stiu am obiceiul de a "infrunta" mai intai ceea ce nu-mi place, tocmai pentru a fi senina ca am rezolvat cea mai cah sarcina. Cand depinde numai de mine e simplu.
    Nu-mi plac listele de acest fel pentru ca imi pare ceva de genul "trebuie", "n-am de ales" si altele.

    Duminica frumoasa in continuare iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le mai amanam si nu era bine si poate de aceea am reevaluat subiectul! Adica mai m-am inteleptit un pic! 😊

      Multumesc, Diana draga! Pupici si un start bun in primavara! ❤️ 😘

      Ștergere
  3. Din cauza asta nu mai există păduri - se fac/refac un infinit de liste... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de unde acel infinit de liste! Si oricum, daca s-ar organiza lumea mai bine cred ca padurile ar fi la locul lor!😊

      Ștergere
  4. Și eu ,,servesc'' liste de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti fie de folos!
      Succes la toate, draga Laura. Ca sunt multe ramificatii prin preajma!

      Ștergere
  5. O lista cu prioritati ajuta intotdeauna cand suntem prea ocupati. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi se pare si mie. Si oricum, daca le vedem in fata ochilor, poate constatam si ca unele pot fi anulate nu numai amanate!😊

      Numai bine, Cristi!

      Ștergere
  6. Am liste și pe biletele și pe fon. Și cumpărături și importante. De un timp am devenit uitucă. 🙄 Intreaba-ma ce fac când uit lista. 😁
    O primăvară faina, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Poate trebuie sa o uiti, pentru ca ai nevoie de ... alte cumparaturi!😊
      Daca nu fac liste de cumparaturi iau mai multe lucruri si nu e bine... 😊
      Multumesc, draga Ina! O primavara minunata sa ai!

      Ștergere
  7. Eating the frog is one way to get things done without procrastinating. I am so bad at that! :)
    Thank you for joining, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe it's time to reevaluate this approach, to have more time for what we like to do!
      Thank you also, Vinitha for this lovely game.
      Wishing you a beautiful spring!

      Ștergere
  8. I love the "eat the frog" technique, Suzana! It always works for me. I'm like that even for other things. I have this strong impulse to get over and done with the unpleasant and most challenging things by morning.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I discovered it some years ago and I was surprised by the impact. A simple idea, but very powerful. I'm glad you confirm the utility of this approach.
      Thank you, Esha! Wishing you a fine and inspired weekend!

      Ștergere