miercuri, 13 ianuarie 2021

Miercurea fara cuvinte (248) -
Caldura culorilor -
The warmth of the colors

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'My Holidays photos';

L-am descoperit de aceasta data pe artistul Alexandru Darida si tablourile lui,
un pictor cu radacini romanesti si italienesti.
This time I discovered the artist Alexandru Darida and his paintings, a painter
with Romanian and  Italian roots.

(Sursa imaginilor)
















O zi de miercuri plina de culori!
Happy WW!

@@@@@@@@@

Si ultima noutate de care am aflat:
prelegerile lui Gregg Bradon, incepand cu data de 18 ianuarie.

Linkul de inscriere

 

@@@@@@@@@



@@@@@@@@@



MFC (247)





34 de comentarii:

  1. Calde și minunate culori ai ales, dragă Suzana! Mi-au încălzit inima, mulțumesc!

    Happy WW! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele sunt ceva mai reci, asa ca le-am considerat o sursa suplimentara de caldura!
      Multumesc mult, draga Zina! Happy WW!❤️

      Ștergere
  2. Ce culori frumoase şi calde şi cât de frumoase-s în ansamblul lor! Tare mult îmi plac!
    Să ai o zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare nespus de bine ca ti-au placut. Eu am fost entuziasmata cand le-am vazut, asa ca acum va ramane putin din spiritul lor si aici.
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  3. I liked these and the colours :-)

    Have an artistictastic safe week Suzana 😷😷😷

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Steve for your thoughts.
      I dare to say that art and colors are very much alive and safe!
      Happy WW and a fine week ahead!

      Ștergere
  4. O Suzana I thoroughly enjoyed the Pink Panther clip you shared. I am still smiling while I write this. I loved the swirly warm hues (first image) a lot. It seems you enjoyed some gull & cormorant time during a walk :)

    Happy Wednesday dear 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Me too! I realized that I don't know these small episodes. I love spirals and that image was the first impact. After that I went further...
      ...That photo was done on the first day of the year. I am not quite familiar with the English terms for birds, but I think beside gulls are coots if I say correctly the name in Romanian, even I have some doubts about this! 😊😊😊
      Thank you, Monika! Happy WW!

      Ștergere
  5. Grozavă cromatică au picturile acestui artist pe jumătate român!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Surprinzatoare descoperirea acestui artist! Imi place mult acest
      stil de tablouri. Imi pare bine ca ti-au placut, Roxana!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Imi place abstractul din picturile lui!
    O zi placuta, draga mea Suzana!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut mult de tot. Si parca imaginile au o adancime spre care poti sa contempli!
      Multumesc draga Ella! Happy WW!
      "Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘" (nu m-am putut abtine)

      Ștergere
  7. They are all beautiful and it is hard to find a favourite. I think #9 then #5.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That painting with rose is quite beautiful. In this kind of art
      it is difficult to decide. Especially when there are so may space full of colors.
      Thank you Jackie! Happy WW!

      Ștergere
  8. Beautiful colors. Very warm colors indeed.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. My pleasure, Sandee! Outside is a little bit cold so I wanted warm images to compensate! 😊
      Thank you and Happy WW!

      Ștergere
  9. Parcă ar fi coperțile cărților SF...🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimul timp au fost cam multe imagini potrivite pentru acest rol. Poate ca a sosit timpul sa-mi creez propria coperta! 😊😊😊
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Constant ca sunt conjudetean cu artistul (Satu Mare).
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte interesant sau potrivit lucrurile!
      Nu am auzit pana acum de acest pictor, desi am fost contemporani pe pamant romanesc. Mi-a placut insa, asa ca acum face parte din jocul nostru!
      Multumesc, Daurel! Happy WW!

      Ștergere
  11. Mă bucur că ne-ai prezentat lucrările acestul artist ! Mi-au plăcut mult ! Ùn adevărat spectacol de culori !
    Pupici ! ❤👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut. Ma simt bine cand descopar astfel de noutati colorate si vi le pot arata!
      Pupici si Happy WW, draga Prietena!😘❤️

      Ștergere
  12. Imi plac desenele animate! 😊 Multumesc! Imi plac lucrarile pictorului - mai ales cele cu flori - dar desenele animate imi plac mai mult. 😊 Cateva video (foarte interesante) cu G.B. am vazut - la recomandarea ta - dar tot desenele animate le prefer. 😊
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am propus sa mai pun. Chiar am creat o eticheta separata ca sa le regasesc usor. Iar pantera roz a fost una din preferate. Cu mult inainte sa 'invat' rozul de la nepoata...😊
      M-a atras prima data muzica si apoi personajele!
      Multumesc, Diana draga! Seara frumoasa si tie!
      Pupici si Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  13. O secunda. Am pus pe pauza Pantera ca uitam tot ce voiam sa scriu :)))))).
    Interesante tablouri. Mi-a placut indeosebi numarul 5 (cu arborii).

    Eu m-am inscris la Summit-ul cu Civilizatii trecute (cunoasterea pierduta) - intre 1 si 20 ianuarie. Sper sa reusesc sa vad primul episod azi. :D Vorbeste printre altele despre Göbekli Tepe. Foarte interesant.
    (eu m-am inscris aici si e gratuit)

    Si acum sa ma uit la Pantera :D

    Pupici cu drag
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot accesa linkul, asa ca daca a inceput pe intai e posibil sa nu mai fie activ.

      Vizionare placuta, draga Rux!
      Pupici si Happy WW!😘❤️

      Ștergere
  14. Fun and enchanting images, Suzana! Love the artist's style of painting.

    Have a great day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm really glad that you liked my choice for WW!
      Have also a great day, Veronica! Happy Today!

      Ștergere
  15. O încântare! Îmi plac așa mult culorile! Și mi se pare surprinzător. Eu îl știam pictând femeia in fel și chip într-o ferie de culori. Așa abstract nu-l știam, dar ce plăcere să-l aflu.
    Mulțumesc mult! Noapte buna,Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu-l stiam pana acum. Am vazut ca are si cateva sculpturi. O sa mai eplorez. 'Abstractele' mi-au placut insa mult de tot. Metafore colorate superb!
      Multumesc, draga Ina! Seara frumoasa si weekend placut!
      Pupicei! 😘❤️

      Ștergere
  16. foarte frumoase sunt toate! super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi!
      Mai descopar si eu din cand in cand pictori cu radacini autohtone. 😊
      Seara buna si weekend placut!

      Ștergere
  17. Gorgeous pieces of artwork! Loving the Pink Panther, too :)

    A lovely addition to 'My Corner of the World' this week! Thanks for linking!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Betty! I'm glad you enjoy this post. And I love the Pink Panther two!
      Happy today and a fine weekend!

      Ștergere