miercuri, 11 decembrie 2019

Miercurea fara cuvinte (200) -
Un zigzag de idei...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Aer de munte in oras

Suport inedit

Rezistenta roz

"Ne luam la intrecere?"


"Vreau si eu cu trenul!"

Varf pufos

Coborare in Politehnica

Reverente

Mere in copac

Ciufuleala

Compozitie aparenta

Incadrare aparenta

Joc cu inclinari

Geometrii variate

Bucuria infloririi


Si aici este vorba despre lumini!




O zi de miercuri deosebit de frumoasa si luminoasa!
Happy WW!






MFC (199)




20 de comentarii:

  1. Inspirat zigzagul de imagini! Crăciunelul îmi place tare mult, e superb!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi infloreste spre finalul lui noiembrie. Nu de Craciun. Nu stiu cand ar trebui, dar mereu il astept cu emotie! :)

      Happy WW, draga Zina! Multumesc!

      Ștergere
  2. Foarte frumos zig-zagul. Mi-au placut mult diferitele instantanee, dar mai ales ''Aerul de munte la oras'', ''Rezistenta roz'' si ''Reverente''. Craciunica inflorita e tare delicata. Am si eu una si nu infloreste de loc. Ma tot uit la ea de cativa ani...
    O zi frumoasa,Suzana! :) Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii place racoarea si poate fi influentata de plante de pe langa ea. Apa, cu masura. Si poate sa-i vorbesti mai mult! :)
      Prima imagine este dintr-un spatiu organizat acum pentru copii. Are si un mic patinoar!
      Multumesc, draga Ina! Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  3. Cred ca "rezistenta roz" ai fotografiat-o de curand pentru ca si aici la ine am vazut prin gradini flori înflorite ceea ce nu este normal! Asta este o floare de vara! De fapt ea se numeste Alcea rosea, în dutch Stokroossi în engleza Hollyhock... în limba romana nu gasesc denumirea!
    Ultima fotografie … Lidcactus sau Schlumbergera, în limba romana iar nu o gasesc, o am si eu! A fost plina de flori la sfarsitul lui noiembrie, acum nici boboci nu mai are! Am uitat sa pun fotografii cu ea …
    Mi-a placut "zigzagul" tau!
    Sa ai o zi placuta Suzana draga!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam toate sunt 'de curand'. Era o zi mai rece, plouase si florile roz rezistau curajoase. Cred ca am o poza cu ea si mai din vara. Atunci toata tija era plina cu flori. Astea au mai ramas. Nici eu nu stiu cum se numeste. Trebuie sa caut.
      Ultima eu ii spun craciunita. Am gasit un link:
      https://www.libertateapentrufemei.ro/articol/craciunita-cactus-cum-o-ingrijesti-sa-iti-faca-flori-frumoase-115646

      Multumesc mult, Ella draga! Happy WW! Pupici!😘😘😘

      Ștergere
  4. Frumoase imagini! Mereu ai fotografii super! O zi bună Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Marta, recunosc ca am 'chiulit' de la cateva din postarile tale si am vazut cam tarziu cum ai atarnat goblenurile pe perete. Sunt minunate!
      Multumesc pentru apreciere. Si inceputul de iarna este putin surprinzator, asa ca am profitat!
      O seara placuta, draga Marta! Si o saptamana frumoasa!

      Ștergere
  5. De data asta ai fost la înălțime, la înălțimea copacilor și pe aripile Albatrosului, Superb buchetul de imagini !
    Happy WW Suzana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! M-a ajutat si vremea, iar a fotografia copaci mi-a intrat in reflex! :)

      Happy WW, Stef!

      Ștergere
  6. minunate imagin, Suzana draga! Ai surprins atat de frumos adaptarea naturii la necesitatile sau exagerarile societatii umane. Ai ochi de artist! 😍
    Happy WW 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideile inedite apar in orice directie ne-am uita. Totul este sa am telefonul incarcat... :)
      Multumesc mult, draga Carmen! Jocul tinut de tine ma tine in 'priza'.
      Happy WW! 😘

      Ștergere
  7. Frumoasă reamintire a zilelor de vară târzie!
    Seară bună îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea pozelor sunt din decembrie si cateva din finalul lui noiembrie. Vara s-a prelins in toamna si a mai continuat un strop! :)
      Multumesc, draga Potecuta! Happy WW! 😘

      Ștergere
  8. Porumbeii nu au card pentru trotinetă...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nici nu stiu ca au nevoie...!
      Si oricum sunt cei care vor castiga! :)

      Ștergere
  9. La imaginación al poder Suzana. Lindo recordatorio de los colores otoñales. Guapas fotos. Preciosa la floración alegría.
    Buen miércoles.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Not quite autumn... Most of the images are from December, in a fine and sunny day. I was lucky! :)
      An my plant has flowers usually in November and I love it. I'm glad you liked it too.
      All the best, Laura! Un abrazo and Happy WW!

      Ștergere
  10. Ai "facut rost" de fotografii inedite (cele mai multe dintre ele). Treceam fluierand pe langa formele fotografiate de tine! Nu le observam. Porumbeii da, dar sunt sigura ca nu si trotineta o observam! :))
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mi-am creat un fel de reflex sa vad imaginile. Si chiar le 'botez' cand le fac! :) Mi se pare o mica dovada de 'reprogramare mentala', din cauza jocurilor. Nu faceam inainte prea multe poze, cu atat mai putin sa le si vad plantate undeva, cu text cu tot! :D
      Pupici si o saptamana frumoasa, Diana draga! <3

      Ștergere