miercuri, 25 septembrie 2019

Miercurea fara cuvinte (190) -
Calatorie intre extreme...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
































(Imagini din zonele Polovragi, Eforie Nord si Mangalia)

Bine v-am regasit in joc!
O zi de miercuri deosebit de frumoasa!
Happy WW!




MFC (189)

 





28 de comentarii:

  1. Este timpul pentru o baie-n mare
    Pentru toti muntii ce stau cu fata la soare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca vad Spiritul muntilor cum se azvarle in valuri!
      Ar fi frumos sa fie posibil! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Chiar avem de toate! Si am vazut atat de putin din ea!

      Happy WW, Robert!

      Ștergere
  3. Frumoase locuri! Cu iz de vacanță, de libertate, de hai-hui și suflete pline după călătorie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Senzatia de libertate din anumite zone este fantastica si chiar iti incarca bateriile!
      Happy WW, draga Izabela!

      Ștergere
  4. Un buchet Superb cu imagini de la Mare combinat cu altele de la Munte.!
    Practic ne-ai plimbat puțin și pe la Mare, apoi ne-ai dus un pic și pe la Munte..

    Penultimele două mi-au plăcut foarte mult și a 11 de jos in sus, cea cu cerul ăla albastru frumos de la malul mării.

    O Zii Superbă să Aveți !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O plimbare combinata, asa, sa nu va plictisiti. Zona montana a fost superba, iar marea este un spatiu preferat, nu conteaza anotimpul! :)
      Imi pare bine ca am reusit un colaj placut!
      Happy WW, Stef! Multumesc.

      Ștergere
  5. ooooo, bine ai revenit Suzana draga! dar ce revenire! Aplauze si flori 💐 meriti din plin pentru minunatele ipostaze surprinse.
    Happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce primire! Multumesc, draga Carmen! O mica vacanta, dar foarte densa. Asa ca am cules cateva din imaginile mai 'bune' sa vi le arat.
      Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Frumoase fotografiile tale ... Cea cu lebede este deosebită! Îți doresc o zi frumoasă! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea Ella! Daca ai sti cate lebede erau la Mangalia! Lumea le arunca paine si ele se adunau ciorchine. Erau superbe! Recunosc ca pe dig erau si mai multe pisicute. Le-am pozat si pe ele, dar pozele sunt asa si asa. Cu o alta ocazie o sa aleg si din ele.
      Happy WW si pupici! <3

      Ștergere
  7. Foarte frumoase locuri. Mi-au placut cele cu defileul, cele cu norii pufosi si marea, dar si cea cu lebedele. :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, foarte frumoase. Deja mi s-a facut dor si ma tot uit la imagini... De multe ori imi vine sa spun ca suntem binecuvantati cu astfel de plaiuri!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  8. Ne-ai răsfăţat, ne-ai dus prin atâtea locuri frumoase! Foarte frumos e totul, am închis ochii după ce am văzut şi am visat că-s pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu locuri frumoase, tu cu tratatia dulce si uite asa zilele de miercuri sunt desavarsite! :)
      O 'teleportare' pe o plaja ar fi de vis...
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  9. Foaaarte, foarte frumos!
    Cainele (pare foarte interesant) face parte din avangarda, pescarusul e pe post de CCTV si lebedele s-au adunat pentru un dans. :)
    Multumesc. Happy WW,Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cainele ne-a insotit oriunde am mers, doua zile la rand. Eram un mic grup si probabil ca se atasa in mod obisnuit. Am reusit de vreo doua ori sa-i dau apa din palma. :)
      Pescarusul statea acolo bine mersi si supraveghea totul. Asa am reusit sa-i fac poza.
      Multumesc si eu, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  10. O recapitulare a vacanței? Superbă! Mă bucur că ai împărțit cu noi aceste amintiri.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Cred ca simteam nevoia unei recapitulari a unei vacante deja amintire. Asa, am mai prelungit-o un pic! :)

      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  11. Ne-am plimbat de la mare la munte si invers.Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, daca tot e sa ne plimbam, sa o facem serios! :)
      Multumesc!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  12. Faine locuri, frumoase poze!
    Avem foarte multe zone care merita vizitate... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca sunt locuri de vizitat cat pentru mai multe vieti! :)
      Multumesc, Cristi! Un weekend placut.

      Ștergere
  13. Nada mejor que estar en contacto con el mar y la montaña. Grandes recuerdos de un verano muy bien aprovechado Suzana.Me encanta el post.
    Buen fin de semana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Laura! There some places that I love a lot.
      And I am grateful that I could saw them!
      Buen fin de semana.
      Un abrazo. :)

      Ștergere
  14. Dupa saptamana aceasta ce poate fi mai minunat decat o plimbare la munte.... si la mare! 2 in 1 <3.
    M-am bucurat din plin de fiecare imagine!
    Multumesc!! :*
    Pupici cu mult drag :)
    Happy Day :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! 2 in 1, ca nu aveam rabdare sa le pun pe rand. Nu puteam alege titlul... :D
      Imi pare bine ca ti-au placut imaginile. Poate nu sunt chiar perfecte, dar extremele se vad!
      Pupici si Happy Azi, draga Rux! O duminica placuta sa ai! <3

      Ștergere