miercuri, 24 octombrie 2018

Miercurea fara cuvinte (162) -
Utilizand doar creionul...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Descoperirea mea pentru azi sunt aceste desene ale artistului  Angel Ganev, care
ne dovedeste ce se poate realiza utilizand doar creionul, plus niste accente 
luminoase!

(Sursa imaginilor)













@@@@@@@@@

Tehnici de baza pentru desenul in creion:
(Essential drawing pencil techniques to try)

(In link gasiti explicatiile pentru fiecare cifra)






@@@@@@@@@


Si o furtuna in pregatire, dar nemanifestata pana la capat...



Nu e din avion! E doar negativul primei imagini!


Sa va fie ziua frumoasa!
Happy WW!



MFC (161)






32 de comentarii:

  1. Superbe lucrări! Chiar și numai cu creionul, se pot face atâtea minunății! Faine și pozele cu cerul înnorat.
    O zi minunată și cu cer senin, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ideea asta mi-a placut! Creion si imaginatie! Mai deosebit stilul. Anul acesta in Bucuresti au fost mai multe reprize de nori fara ploaie. Poate mai mult decat in alti ani. Nu stiu de ce!
      Happy WW, draga Alex! Si chiar nori sa fie, tot senin sa avem!

      Ștergere
  2. Se pare că numai femeile pot fi desenate cu accente luminoase. :D
    PS - Nu va veni niciun mijloc de locomoție. Fata a rămas între sensurile de mers la Piața Unirii... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar un singur desen a intrerupt linia feminina! Si recunosc ca l-am sarit... :D Dar avea si el accente luminoase...

      ... Multumesc pentru corectura. Acum lucrurile sunt clare...

      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  3. Frumoase alegeri. Imi place sa desenez dar ma descurc cu greu asa ca, mai bine ma uit la ce fac altii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca aceasta postare a vrut sa fie mai mult un branci catre mine insami! Dar oricum mi-au placut desenele!

      Happy WW, Robert!

      Ștergere
  4. excelente desenele, parca sunt adevarate, asa realizare! imi place tare mult cel cu aburul din cafea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand le-am vazut mi s-au parut tare vii! Cred ca din cauza accentelor luminoase.

      Happy WW,draga Carmen!

      Ștergere
  5. wow, deosebit de expresive, fiecare din desenele prezentate. Parca sunt adevarate!
    Tentativa de furtuna e deasemenea superb surprinsa. O gura de lumina prevesteste mereu ceva bun. Toate cele bune Suzana draga
    happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta au fost mai multe reprize cu nori fara consecinte...
      Dar cerul uneori este uluitor.
      Mi-a placut mult de tot stilul. Poate ca mai sunt si alti artisti care fac asa ceva. O sa mai caut.
      Happy WW,draga Carmen!

      Ștergere
  6. Hello dear Suzana!
    What a great artist and very impressive drawings!
    A unique style indeed! Excellent pictures of the stormy clouds!
    Like especially the last picture with the great effect!
    Thank you for sharing! Wishing you a lovely day! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello again, dear Dimi! A different style of drawings, indeed.
      Stormy clouds and no storm... It happens some time! :D
      I want to go on a trip, but for the moment I can't, so I play with effects! :)
      Wishing you a blue sky and beautiful days of October!
      Hugs!

      Ștergere
  7. Impresionante desenele! Pare incredibil că e doar creion, sunt tare bine făcute. Iar accentele alea luminoase dau un farmec deosebit.
    Frumos e şi când se răzgândeşte câte o furtună :D
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu am crezut ca se va 'razgandi'! Dar nu aveam umbrela, asa ca mi-am zisa e o cauza posibila! :D
      Sunt atatea materiale pentru desen - pictura si totusi e atat de placut sa vezi ce minuni se pot face cu un singur creion...
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  8. Excelente desene! Multe pot realiza, doar cu un creion, cei cu talent. :) Nici cu accentele luminoase nu cred ca m-as descurca - de fapt, stiu sigur ca nu m-as descurca. :) Sa le trasez, e simplu, sa le dau farmec e mai freu. :)

    Fotografiile facute de tine sunt super-super! Negativul fotografiei, insa, imi place foarte-foarte mult! E ca si cum un parasutist se indreapta spre pamant! :) Parasuta i se deschide, desigur! :)
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut chiar imaginea norilor dintr-un avion. Foarte interesant.
      Eu zic ca te descurci daca iti propui sa vrei...
      Mi-au placut si mie tare mult. Si efectele luminoase dau un aer aparte imaginilor.
      Multumesc, Diana draga! Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  9. Haha ce tare este negativul de la final:) Ai impresia ca este o fotografie din trecut!
    Cat despre desene... superbe. Ce efecte faine a obtinut (zici ca a bagat ceva photoshop pe acolo).
    Imi plac si tehnicile pe care le-ai mentionat (eu desenez mereu cum ma duce capul.. cand mai apuc sa desenez... si mi-e un dor ca sa fiu sincera :D)
    Imbratisari cu drag :*
    si Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e dor. Dar chiar vreau sa invat cate ceva pentru un curs de desen, pentru care inca nu am facut nimic! :(
      Negativul acela m-a surprins placut. O sa mai incerc efecte pe negativ.
      Pupici si Happy WW, draga Rux! <3

      Ștergere
  10. Sunt superbe toate. Nu contenesc să mă minunez de talentul și imaginația unora. Și de voi, cei care descoperiți asemenea minunății.
    Să-ți fie ziua frumoasă cu noi și noi descoperiri senzaționale, Suzana dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pur si simplu se intampla! Sa stii ca la fel de mult ma minunez si eu. Si apoi ma bucura descoperirea si impartasirea ei.
      Multumesc frumos, Dana draga! Seara frumoasa si numai bine! Pupici!

      Ștergere
  11. Interesanta ideea cu aplicatii luminoase, artistul are inclinatie spre femei cu ochelari si belciug in nas. Mie mi-a placut desenul cu umbreluta de soare. O zi buna, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Poate ca are o muza cu ochelari!
      Frumoasa alegerea ta! Mie mi-a placut si cafeaua! :D
      Seara frumoasa, draga Geta si multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  12. Faine, deosebit de frumoase! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Cristi.
      Imagini in tonuri temperate de gri par mai apropiate de culorile unei furtuni! :D
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Frumoase desene.Tehnica dusa spre perfectiune.Cu furtuna si noi am stat rau.Mai mare pregetirea,decat vijelia.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe aici a fost asa, atunci cand am facut imaginile. Mai mult o sperietura si nici o picatura de apa. Astazi insa s-a schimbat situatia! :)
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  14. E o tehnica interesanta. Nu cred ca am mai vazut-o.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imagini cumva simple dar surprinzatoare. Nici eu nu am mai vazut, dar nici nu am cautat astfel de idei.
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  15. Superbe lucrări făcute cu creionul,mi-au plăcut mult!
    Zile frumoase și fericite să ai,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca sunt frumoase?
      Imi pare tare bine ca ti-au placut.
      Un final de saptamana plin de bucurii, Elena draga!
      Pupici!

      Ștergere
  16. Sunt originale si foarte sugestive. De unde se vede ca nu e neaparat nevoie de culori ca sa atingi o coarda sensibila ;)

    Un sfarsit minunat de saptamana iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Doar niste tuse discrete de lumina! :)
      Parca este o colectie de stari de spirit. Asa le-am simtit! :)
      Multumesc frumos, Exergy! Va fi frumos, asa ca sa te bucuri de finalul de saptamana!

      Ștergere