miercuri, 2 mai 2018

Miercurea fara cuvinte (147) -
Colectia de nori

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Linkurile pozelor sunt din Wikipedia, dar o parte a colectiei am gasit-o aici.

Nori Cirrus
Nori Altocumulus
Nori Altostratus
Nori Stratus
Nori Stratocumulus
Nori Nimbostratus
Nori Cumulus
Nori Cumulonimbus
Nori Cirrostratus
Nori Cirrocumulus

Nori - informatii generale


Curcubeu
@@@@@@@@@



Si cateva imagini din colectia personala de nori!








 
O zi de miercuri cu mult senin in voi!
Happy WW!







MFC (146)





36 de comentarii:

  1. asta da colectie! :)
    te imbratisez, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si e chiar mica, fata de ce am vazut pe linkuri!
      Multumesc, draga Pandhora!
      Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Interesantă lecţie despre tipurile de nori dar colecţia ta mi-a plăcut mai mult!
    Să ai o zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am realizat ca am destule poze cu nori. E o placere sa-i fotografiezi! Un joc din acela cu ce imagine vedem pe cer ar fi simpatic!
      Multumesc, draga Potecuta! Si ziua chiar este cu soare!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Good morning dear Suzana!
    Great series of pictures!
    Gorgeous skies photos!
    Love the picture at the seashore!Lovely image!
    A very interesting video how to paint clouds!
    Thank you for sharing! Wishing you a lovely day and a happy May! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I've always wanted to make a small collection of clouds.
      Now it was a start. And so may types... Incredible!
      This kind of video gives at least an idea, a basic one.
      And there are some tricks that for beginners like me, are important! I'm glad you liked it!
      All the best, dear Dimi! Wishing you a beautiful day and month! Hugs!

      Ștergere
  4. Cred ca poti sa te faci meteorolog ... daca tot ai învatat denumirea norilor! 😅
    Poate vei prezenta mai bine ... vremea! LOL
    O zi fara nori ... si la propriu si la figurat!
    Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca este asa simplu! Dar vorba ta! Daca tot am invatat cateva cuvinte, poate stiu sa-i raspund nepotelei!
      😅 😅 😅
      E soare si cald! La propriu! Parca s-a intersectat primavara cu vara!
      O zi frumoasa si tie! Pupici! 😘😘😘

      Ștergere
  5. Preferata mea...poza cu curcubeul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O imagine mai aparte. Intr-adevar e minunat!
      Happy WW, draga Laura!

      Ștergere
  6. Superbă colecția de nori!
    Îți doresc ca în luna mai să ai parte de zile frumoase și senine!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elena draga! Vremea este cum este. Dar sper sa fie asa cum ai spus!
      Pupici! Happy WW printre... lalele! :)

      Ștergere
  7. Bine, te invit la o plimbare pe linia curcubeului...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot departat de pamant este, chiar daca nu pare! :D
      Curcubeul va fi mereu pe primul loc!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. "Little did I know" ca acum ceva timp cand am programat articolul meu cu vremea, voi avea bucuria sa plutesc printre nori azi :D.
    Mi-a placut mult clasificarea lor de la inceputul articolului ( acum stau sa ma intreb de care erau cei fotografiati de mine anul trecut).
    Curcubeul este absolut minunat. Ma bucur ori de cate ori il zaresc si imi apare in cale [ am si unul simplificat facut din flori colorate atarnat in camera.. si un altul sub forma unui balon ce pluteste printre nori :P ].

    Mi-a placut foarte mult colectia ta personala -norii sunt fascinanti. Nu degeaba se spune ca oamenii se pierd uneori cu .."capul in nori".

    Ah urmarind tutorialul cred ca pana la urma ai mei sunt Cumulonimbus ;))). Hihih.

    Pupici si happy WW draga mea :* !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este perfect daca i-ai descoperit. Nu stiu daca ii voi tine minte, dar ma gandeam sa-i caut si vazuti de deasupra. Acest subiect este oricum fascinant! Simt ca o sa-l reiau candva!
      Curcubeele tale sunt minunate! Si sa le agati peste tot este perfect!
      Pupici si Happy WW, draga Rux!

      Ștergere
  9. Toate sunt faine! Norii ofera un spectacol deosebit de multe ori. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spectacolul este chiar deosebit! Totul este sa nu te prinda la munte si sa te stropeasca bine!:)
      Happy WW, Cristi! Multumesc!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. O zi minunata si tie! Si o luna mai cu bucurii!
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Ce nori frumosi! :) Imi plac norii! Cum sa nu-mi placa, daca-mi plac ploile si ninsorile?! Fara nori nu exista ploi si ninsori. Eeee, mai ploua, uneori, din senin. :)
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi pe ploi si ninsori sunt cam greu de observat. Uneori cerul este atat de 'opac' atunci! Cand e vremea amestecata insa sunt admirabili! Si eu am prins de cateva ori ploaie cu soare si norii nu stiu erau ascunsi ca nu se vedeau... :D
      Happy WW, Diana draga! Numai bine si senin! Pupici! <3

      Ștergere
  12. Faina colectie si lectie! In alta situatie as fi avut si eu material pentru subiectul ales de MFC.
    Toate cele bune, draga Suzana!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela! Ce surpriza placuta! Sper sa revii pe blog, macar din cand in cand!
      Sincer, lectia a fost mai mult pentru mine, ca poate o sa-i invat vreodata, dar poate ca mai sunt doritori...
      Numai ganduri bune, draga Mihaela! Sa-ti fie bine, oriunde te-ai afla! xoxo

      Ștergere
  13. ...I love clouds, but I never seem to be able to remember all the names! Thanks for stopping by my blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think is not important to remember, but to know were to find something when you need it...
      Thank you, Tom! Wishing you a lovely and shiny week! :)

      Ștergere
  14. ador norii, mereu caut forme frumoase printre ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cate forme sunt! Tot felul de geometrii ce se modifica iar si iar. E un joc de neoprit!
      Seara frumoasa, draga Carmen!

      Ștergere
  15. minunata postare, Suzana draga! Nu doar informatii despre denumirea norilor ci si cum sa ii pictezi <3 Tare mi-a placut videoclipul! Iar motanul din finalul articolului, wow! mia mia mi-a inmuiat inima ☺☺☺
    Te pup. Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi placuse etajera cu pisicuta, asa ca am lasat-o si aici!
      Mi-am spus ca o colectie mai ampla de nori ar putea fi interesanta! Cum pictezi norii mi-a placut si mie tare mult.
      Mi se pare deosebit sa impartasesti macar o parte a unor astfel de tehnici.
      Multumesc, draga Carmen! Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  16. Te-ai intrecut pe tine insati in avalansa de norisori,pe tipuri si
    categorii,cu explicatiile stiintifice,dar si fascinatia acestora
    fie ale tale,fie ale altora !
    Cat despre pictarea acestui minunat paradis aerian,pare ea simpluta,dar cat exercitiu si tehnica a folosirii amestecurilor
    cromatice,se ascunde in spatele acestor splendori?!
    Multumesc pentru bogatie(si pentru pisica!),draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca doar aparent pare simplu, pentru ca se deruleaza repede si cumva nonsalant. Dar daca vedem mai des asa ceva, ma gandesc ca poate ajuta imaginatiei. Cel putin asa sper!😅
      Norii raman fascinanti. Si sunt atat de multe 'modele'! 😅
      Cu mare placere, Natalia draga! Nu stiu daca tu ai o pisica. Eu nu am, dar pozele cu ele mi se par adorabile!
      O saptamana minunata sa ai! <3

      Ștergere
  17. Cerul pe care sunt agățați norii este mereu răbdător .... norii se scutură, sunt duși de vânt, cerul rămâne .... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat comentariul!
      Un astfel de model de rabdare e musai sa-l aplicam si noi. Ca doar il vedem zilnic si nu avem cum sa-l uitam!
      O saptamana frumoasa, Gigi si o luna mai la fel!

      Ștergere
  18. Ce nori frumoși ai prezentat!
    O săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria! Si culmea a fost ca atunci nu a fost un strop de ploaie. Doar dans de nori!
      O saptamana excelenta si tie! :)

      Ștergere