luni, 10 februarie 2014

Brosa din fetru, cu scoici




Am decupat din fetru forma de mai jos, pe care am insailat-o la baza si apoi am strans ata, inchizand petalele din stinga si din dreapta:


Pe spate am decupat tot din fetru, o rondea pe care am lipit-o, utilizand un pistol de lipit cu baton de plastic:

Apoi am cusut in zona centrala o margea tubulara, iar pe petale, cate o bucata de scoica si cate o margica (in zonele unde scoicile aveau gauri). Scoicile le-am prins suplimentar tot cu pistolul de lipit.
      Apoi am rotunjit putin petalele si am cusut pe margini un snur  crosetat, dintr-un fir
      compus  din acril (97%) si fir metalic (3%), pentru un efect elegant.
      Pe spate am cusut un ac de brosa.
      Si  accesoriul meu, din fetru cu scoici, este gata de purtat!
Aceasta brosa am facut-o pentru unul din modulele cursului de "Handmade", de la Eurocor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu