vineri, 2 septembrie 2016

Bright game -
Joc stralucitor


Bright decoration


This is my project for the next challenge: 
Acesta este proiectul meu pentru urmatoarea provocare: 

 - Moremixedmediachallenge: "Anything Goes" + Optional Bright Colours "

Materials and techniques: 
Materiale si tehnici: 

- an oval plastic plate (max. dim. ~ 10.5 cm x 8 cm) covered with gold relief paste;
- mosaic square pieces, two dimensions;
- black and red contour liner paste;
- liquid silicone for bonding the mosaic.
 
Plate detail
Detaliu placa


- o placa ovala din plastic (dim. max. ~10.5 cm x 8 cm) acoperita cu pasta aurie pentru relief;
- bucatele de mozaic, doua dimensiuni;
- pasta de contur neagra si rosie;
- silicon lichid pentru lipirea mozaicului.

And now I can hang this decoration on the  wall!
Si acum pot atarna aceasta decoratiune pe perete!


Transformation!


My previous project




16 comentarii:

  1. Cat e de frumos! Poate fi pus pe perete, da, insa l-as prefera (poate; nu stiu ce dimensiune are) :) ceva mai mic si agatat la gat, ca pandantiv. :) Genul de model se numara intre preferate.

    Iti doresc, cu drag, sa ai un weekend minunat! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris dim. aprox.10.5 x 8. E cam mare pentru medalion. Acum ma gandesc la o montura, dar inca nu m-am hotarat ce si cum.
      Si chiar ai dreptate, imi voi trece in plan varianta medalion...
      Multumesc, draga Diana! Sa-ti fie bine! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Am vrut ceva mai apropiat de un model de cusatura romaneasca, dar evident ca a iesit un pic altceva! :D
      Multumesc, Catalin. Un weekend fain!

      Ștergere
  3. Un lucrușor tare drăguț, cred că înveselește camera în care se află! Te admir pentru îndemânarea și perseverența ta!

    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan imi inveseleste masa. Trebuie sa ma hotarasc unde sa-l pun...
      Multumesc draga Zina pentru ganduri.
      Un weekend excelent sa ai!

      Ștergere
  4. Ou de Pasăre măiastră.
    Un weekend plin de culoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut comparatia. E inedita si frumoasa. Multumesc!
      Un weekend excelent sa ai!

      Ștergere
  5. Wow, cât de frumos! Cred că îți trebuie multă răbdare și dibăcie pentru asta. Weekend frumos să ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristian. Rabdare am,la dibacie mai lucrez...:D
      Un weekend excelent si tie!

      Ștergere
  6. Imi place !Are ceva din motivele romanesti:rosu,verde,negru,e o prezenta la noi !
    Da rabdare si imaginatie,ca ai,si ...tot inaine !
    O saptamana frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asta a fost intentia, dar mozaicul a fost totusi cam mare pentru o astfel de suprafata! A iesit doar ceva simbolic.
      Multumesc de ganduri, Natalia! O saptamana cat mai frumoasa si tie!

      Ștergere
  7. Tare frumoase lucruri mai ies din mâna ta, dragă Suzana! Felicitări pentru realizările tale și pentru dragostea pentru frumos.
    Numai bine și o nouă săptămână cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, draga Alex.
      Tare mult imi place sa ma joc astfel. Parca evadez din cotidianul nostru uneori trist...
      O saptamana frumoasa si tie!

      Ștergere
  8. Ce proiect frumos!! :*
    Imi place ideea de a lucra cu piese de mozaic. Am vazut si eu niste seturi... kit-uri mai precis.
    Imi place mult cum ai cobinat culorile si cum ai aranjat piesele. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa fie bucatelele mai mici. Am vrut initial altceva, insa nu am avut loc...
      Inca mai am rondeaua si tin bucatelele. Insa o montura nu am facut.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! 😘❤️

      Ștergere