vineri, 2 octombrie 2015

Duzina de cuvinte (54) -
Tablou intregit

Cuvintele saptamanii:
ciocolata, labuta, jucarie, artar, medalion, papusar, stea, pila, figurina, banal, miez, carbune.




Nu stiu ce se intampla in ultima vreme. De fiecare data cand ies din casa, oriunde
ma duc, vad pe jos... pene. Poate au fost si alta data si nu le-am observat. Veti spune
ca este un fapt banal. Nu va contrazic. Sigur ca nu este vorba de vreun papusar
apartinand vreunui Univers mai mult sau mai putin paralel(!) care se amuza, azvarlind
in drumul meu diverse obiecte cu tenta simbolica. 
Oare cum pot sa vad intr-un miez? Al unui eveniment? 
                "Hei! Ce fel de figurina  te crezi tu, sa incepi sa scotocesti asa, fara jena,
                  in miezurile... a orice!"
                "Si care este problema?  Cand nu ai vreo pila, trebuie sa incepi sa gandesti...
                  tridimensional. Numai asa cred ca poti vedea dincolo de aparente!"
La o zi dupa ce mi-am terminat mica mea rama cu pene s-a petrecut un fapt ciudat.
Am gasit pe presuletul de la usa de intrare in apartament... un puf.
Habar nu am cum a ajuns acolo intreg si nestrivit. M-am bucurat de parca as 
fi primit o jucarie.  Sau o ciocolata!  Ce stea norocoasa am! Ea a stiut inaintea mea
de ce am nevoie.  Eu m-am mai gandit o zi pana sa ma hotarasc. Am trecut si prin
faza de a-l pune intr-o mica montura ca sa fac un medalion.
Dar pisicuta mea, dupa ce m-a ametit cu labuta ei miscatoare, mi-a dat in final 
ideea cea buna. 


Puful meu a ajuns in mijlocul unei spirale, pazita de aripi sclipicioase.
Sa stiti ca nu l-am pudrat cu praf de carbune. Asa era el, un alb spre gri. 
Chiar daca nu a renascut sub semn de artar ci doar de maslin,  sper sa se 
simta bine in noul sau ambient... inramat! 

 
Sa vizitati tabelul lui Eddie! Acolo veti citi si alte transformari ale duzinii!





8 comentarii:

  1. o imbinare tare draguta de cuvinte! cât de perfect le-ai potrivit sa descrie activitatile tale de creatie! Admir de multa vreme felicitarile, copertile si ramele tale hand-made, prezentate aici pe blog, de aceea apreciez acest articol ca o dubla dovada de creatie si de talent! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen pentru cuvintele frumoase.
      Si pentru ca penele sunt peste tot, mi-au influentat si duzina.
      Imi dau seama din ce in ce mai mult, ca realitatea din jurul nostru este cea mai
      fabuloasa sursa de inspiratie!
      Un weekend minunat!

      Ștergere
  2. Ciudat.
    Recent am văzut pe cineva, la apusul soarelui, care culegea de pe asfalt pene de porumbel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ciudat ca o culegea la apusul soarelui? Sau era ceva atat de inedit ca a meritat sa se aplece?

      Oricum, asa cum am scris, nu cred ca am vazut vreodata atat de multe pene.
      Ori sunt mai multe pasari decat de obicei, ori au o problema cu penajul!

      Ștergere
  3. Si mie mi-ar placea sa folosesc penele in decoratiuni, am incercat cu una de paun dar s-a stricat cand s-a udat de la lipici. Imi place cum ai manevrat cuvintele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am folosit chiar lipici. Am incercat ceva cu alta destinatie, de fapt: un fel de gel
      ce creeaza un efect spatial ce depinde de cantitatea utilizata. Dar dupa ce s-a uscat a fixat si penele. Inca nu am lipit pene de paun, dar cred ca as incerca direct fixarea cu un lac ce ramane transparent.
      O seara placuta!

      Ștergere
  4. O lucrare tare făină! Te felicit....!
    Si eu adunam tot ce îmi ieșea în cale și apoi mă jucam combinându-le. ...dar asta acum mult timp în urmă. ...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Geanina!
      Cred ca la mine s-au cam inversat perioadele de adunat :)
      Weekend minunat sa ai!

      Ștergere