luni, 28 martie 2016

Copilarii de martie!

Rux ne invita sa vorbim despre o bucurie pe care o facem cuiva drag si sa o 
prezentam in cadrul provocarii: "Bucurii de martie", de pe frumosul site "Copilarim".


Ne vedem in curand!

Am facut si eu o mica lucrare pentru nepotelul nostru. Mamica lui mi-a soptit
ca ii place tare mult sa desfaca plicurile, dar din pacate, pana acum, nu a primit 
nici unul pe numele lui. Asa ca mi-am propus sa ii trimit o felicitare dedicata!

Imaginea de baza am preluat-o dintr-o carticica deosebita, a editurii Corint:
"Animale dragalase in culori ZEN".

Am colorat-o, am lipit-o pe un carton, am mai adaugat putin sclipici, un scotch
colorat si doua elemente autoadezive.


Detalii realizare

Sper sa-i placa si sa reziste macar vreo doua zile!







8 comentarii:

  1. Ce idee minunata <3!!!!
    Prima lui scrisoare :D! Acum ii trebuie si o cutie pentru cmori in care sa pastreze amintiri dragi :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Sper sa-i placa. Azi o voi pune la posta!
      Pentru ai face o cutie de comori tebuie sa evaluez dimensiunea acestora! Inca nu mi-e prea clar! :)

      Ștergere
  2. E minunataaaa!!!
    Si ideea e foarte deosebita,stiu ca si micii mei au o chestie cu primitul de scrisori si pachete pe numele lor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept sa ajunga si sa aflu reactia!
      Multumesc mult. Cred ca toti copiii trec prin faza asta, cand ii vad pe ai mari deschizand corespondenta!
      Poate le faci si tu o surpriza...

      Ștergere
  3. Sunt convinsă că nepoţelul vostru, mai ales dacă este la vârsta la care poate să înţeleagă ce înseamnă să primeşti o felicitare, va fi foarte încântat pentru frumoasa felicitare şi mai ales pentru că îi este destinată lui personal.
    Este fantastic în ziua de astăzi să primeşti felicitări palpabile, scrise manual, când tehnologia şi comunicarea virtuală, rece şi searbădă ( monosilabică de cele mi multe ori) ne domină.
    O seară superbă îţi doresc, Suzana. <3 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca asa va fi, Stefania. Imi place sa trimit felicitari. Nu toate sunt facute de mine, dar le mai personalizez pe ici pe colo. E adevarat ca mail-urile sunt poate mai reci, dar sunt totusi o modalitate de comunicare utila.
      Multumesc pentru ganduri si o seara minunata!

      Ștergere