Floare de Colt : Felicitari calatoare IX - Floarea Soarelui

vineri, 21 august 2015

Felicitari calatoare IX -
Floarea Soarelui

Felicitarile calatoare sarbatoresc vara,  pe site-ul: Provocari Verzi!
Si cum se poate altfel, decat cu tema: "Floarea Soarelui".
 
Iata felicitarea mea, inspirata de acest subiect floral minunat!

Din inima, o floare pentru tine!








Zile pline de lumina sa aveti si sa va bucurati de florile preferate!



Update:  Galeria de creatii a Felicitarilor Calatoare IX .

         



               Multumesc pentru premiul oferit de Adriana (Arta si creativitate)




6 comentarii :

  1. Interesant si placut jocul acesta al felicitarilor (confectionarea e mai grea, pentru mine). :) Imi aminteste, oarecum, de "lantul cartilor postale" care era "la moda" prin anii 1980, cand primeam vederi pe care erau scrise 3 nume si trimiteam o carte postala catre primul destinatar, trecand "pe locul 3" numele nostru (ceva de genul acesta). Multe carti postale am trimis si am primit atunci. :)
    Iti doresc un minunat sfarsit de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut jocul lor! Mie inca imi place sa trimit felicitari cu diverse ocazii. Mi se pare mai personalizat, mai placut. Iar persoana care le primeste simte ca te-ai gandit cu adevarat la ea.
      Zile dupa dorinta sa ai!

      Ștergere
  2. Superbă felicitare!
    Un weekend minunat,Suzana!
    Te îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Elena.
      Un weeked minunat si tie!
      :)

      Ștergere
  3. Ce frumoasa este!!! <3 Sunt tare curioasa cui ii va zambi felicitarea in cutia postala :D
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Chiar mi-a placut tema!
      O seara placuta iti doresc! :)

      Ștergere