vineri, 3 aprilie 2015

Duzina de cuvinte - Caleidoscop
Miercurea fara cuvinte (4)

Cuvintele saptamanii:
pacaleala, flori, pascal, sarbatoare, ceasornic, aprilie, margaritar, verde, fibra, mosor, post, purcel.

Muzica tacuta


"Vis de margaritar"

Pacaleala nemteasca de 1 aprilie:
Jogging cu o viteza maxima de 6km/h pentru 
a nu deranja romantismul veveritelor din 
decorul verde al unui parc

Pusculita mea purcel

Flori ceasornic
(Floarea pasiunii)


Narcisele mele pregatite de sarbatoare

Triunghiul pascal

Muntii Mosor - Croatia

Cer instelat realizat cu fibra optica

Orez copt in dovleac - reteta de post



Aceeasi duzina dar alte idei gasiti in tabelul lui Eddie.

Update: Cu aceasta postare paticip la "Miercurea fara cuvinte" , pe site-ul lui Carmen.
              Multumesc pentru gazduire. 





WW 3
 

14 comentarii:

  1. Felicitari pentru idee! Fotografiile... excelente si ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cita.
      Stii care e partea amuzanta? Ideea mi-a venit de la ...purcel!

      Ștergere
  2. Foarte interesant triunghiul Pascal! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut interesant:)
      Si recunosc ca nu-mi aduc aminte daca am aflat ceva in scoala despre el!

      Ștergere
  3. un adevarat caleidoscop dar nu doar de imagini :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Pandhora:)
      Cu acest prilej, am mai invatat si eu cate ceva din lumea asta frumoasa:)

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa selectie de imagini! Cu orezul copt in dovleac m-ai dat gata!
    Salutari si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Vulpita Calatoare!
      Sper sa am si eu curaj sa fac asa ceva! Pare ispititor meniul!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. fermecatoare imagini! o poveste minunata :) multumim!
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen!
      Cred ca povestile sunt mereu binevenite!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Foarte fain :D .Multă sănătate
    P.S. La mine azi e vorba de prietenie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zolty.
      Am vazut pufosii. Sunt simpatici foc!
      Multa sanatate.

      Ștergere
  7. Frumoasă combinație! Muzica tăcută, visul de mărgăritar și floarea pasiunii sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna alegere!
      Mie mi-au placut si narcisele(!) Este prima data cand am gasit asa ceva!

      Ștergere