vineri, 2 ianuarie 2015

Mozaic de decembrie

Prezentat cu mult drag pe site-ul "Dulce Casa".

Mozaicul lunii decembrie

Decembrie va fi intotdeauna  luna speciala a sarbatorilor. Are un farmec inegalabil,
cu miros de brad si mere coapte cu scortisoara, cu ornamente sclipicioase prinse
in pom si luminite atarnate prin casa, cu felicitari scrise prietenilor, cu multe cadouri
si surprize, cu artificii si frumoase colinde, cu urari si sorcove...

A fost un Craciun "cald" si un sfarsit de an "inghetat". Ceea ce vedeti in mozaicul
meu nu este imaginea unui frumos rasarit, ci soarele strecurandu-se printr-un geam
cu flori de gheata.
 
Am participat la impodobirea bradului pe site-ul "Copilarim" cu un glob facut
din fulgi de zapada din hartie.
Si la o noua editie a felicitarilor calatoare pe site-ul "Provocari verzi". 
Anul acesta am primit si un ornament simpatic de pom ca raspuns la o mica poveste
despre oameni de zapada.

Dar luna decembrie este si o luna de bilant. Cred ca nu trebuie sa trecem usor peste
aceasta idee. Ne gandim la ce am facut, la ce am realizat din ce ne-am propus
si ce ne propunem pentru noul an. Dorinte mai mult sau mai putin secrete, idei mai 
mult sau mai putin fanteziste, mai mult sau mai putin pragmatice, totul condimentat 
cu un entuziasm serios (!) cu aroma de nerabdare si o fascinanta dorinta de a uimi lumea intreaga (!)

Sarbatorile lui decembrie sunt minunate.
Dar in acest an au si o provocare aparte din partea doamnei Irina.
Aceea de a ne alege un cuvant important pentru noi, care sa ne calauzeasca in 
noul an. Cuvantul meu este "concentrare". Cat am fost de inspirata in a-l alege va
reprezenta propria mea provocare.


Si pentru ca noul an tocmai a inceput, va urez cu mult drag, sanatate si voie buna.
Daca  le avem, totul este posibil !



Mozaic de noiembrie




4 comentarii: