miercuri, 29 august 2018

Miercurea fara cuvinte (156) -
Pictura in puncte si dor de mare

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Postarea de azi este o impletire de imagini cu pietre pictate in puncte, realizate 
de Elspeth Mclean si de cateva marine din 2016.

(Sursa pozelor)























Va urez o zi de miercuri cu bucurii!
Happy WW!



MFC (155)



41 de comentarii:

  1. Faine puncte si poze de la mare! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pietrele sunt de la mare, asa ca se ... asorteaza!

      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  2. Frumoasa insiruire de valuri si pietre pretioase:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile.
      Poate te vor si inspira candva! :)
      Happy WW, Robert!

      Ștergere
  3. Dor de mare-mi faci si mie! :)
    Imi plac pietrele pictate-n puncte - nuuu, n-o sa incerc sa pictez si eu ceva pietre.
    Ai impletit foarte frumos imaginile.
    Happy WW, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A aparut prea rapid nu-ul! :) De ce te grabesti? :)
      Multumesc, Diana draga! Pentru ca si ele erau de la mare, mi-am spus ca si lor le e dor de ambianta originara!

      Ștergere
  4. Drăguțe, dar ai de căutat, nu glumă, până când să găsești pietre atât de rotunde. Îmi închipui cum ar putea înveseli un interior...

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca orice model ar fi bun, doar sa fie plate, ca altfel sunt mai greu de lucrat!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  5. Sunt spectaculoase pietrele! Tare mult îmi plac.
    Şi marea... e pe sufletul meu.
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Si cred ca la fel de spectaculoase ar fi si pictate pe panza!
      Sunt convinsa! Si la mine e la fel. Si mi-e un dor teribil sa o vad!
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  6. Am crezut ca punctele sunt ale tale. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu! Tentativa mea o sa o vezi in curand...:D
      Sper sa nu razi prea tare...

      Happy WW!

      Ștergere
    2. Frate și soră - o glumă bună... :)

      Ștergere
    3. Sa stii ca nu a fost chiar o gluma. Mi s-au parut profilele lor ca au niste puncte comune, cumva.
      Si recunosc ca scenariul mi s-ar fi parut mai placut!

      Ștergere
  7. Iubesc pietrele; trăiesc pe una imensă pe care o colorez cu verde mușchi, natural. Marea îmi e straina. Din 2004 nu am vazut-o, dar sper ca toamna asta sa-i vad tarmul cu valuri. E un vis vechi de-al meu. Pictura pe suflet imi par aceste pietre pictate. Frumos la tine, multumesc de gazduire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa o vezi si sa o descrii in cuvintele tale! De abia astept!
      Stropii aia de culoare m-au bucurat tare mult. Din mare la cer prin puncte! :D Sunt minunate!
      Multumesc, draga Adriana! Te astept cu drag!

      Ștergere
  8. Ohhh si ce dor imi e de mare. Ultima data cand am vizitat-o era mai bogata in oameni frumosi... intre timp ei au plecat pe valuri inspumate inspre alte zari.
    Mi-e dor de mare. Imi doresc tare mult sa o revad curand :).
    Cat despre pietrele pictate in acest fel --- tare mult imi doresc sa gasesc una potrivita *_* si sa incerc si eu. Super interesanta cea cu o constelatie desenata <3.

    Happy WW draga mea si multumesc pentru bucuria imensa generata de pozele cu care ne-ai bucurat azi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ti implineasca toate dorintele! Iar cand vei ajunge la mare, sa culegi multe pietre si scoici pentru tot felul de proiecte!

      Happy WW, draga Rux! Multumesc pentru gandurile tale impartasite, care ma bucura si pe mine!

      Ștergere
  9. ce minunatiiiiiiii 😍 Vai ce idee mortala, gata. .. ma apuc de pictat pietre. excelent design 💓
    Happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine ca te-a entuziasmat ideea! Chiar sunt curioasa ce stil vei aborda. Daca as avea gradina, cred ca as incerca si pe acolo, pe langa alei...
      Happy WW, draga Carmen!

      Ștergere
    2. astazi am fost in plimbare pe malul raului Lech si am adunat cateva pitre - nu perfect rotunde, dar... experimentez si eu pictura in stilul acesta ☺ abia astept sa incep ... poate ca maine. Te pup
      PS: in curte nu imi place sa fie prea multe culori... prefet cat mai aproape de natural. E pentru ochi odihnitor. Parerea mea :-)

      Ștergere
    3. De abia astept. Sa le dai un fond initial pentru a le astupa porii. Cam asa am vazut ca se practica.
      Succes! Pupici si experimentare placuta! :)

      Ștergere
  10. Marea o stiu ,dar pictura in puncte e ceva nou pentru mine.E foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit-o si eu relativ recent si m-a entuziasmat tehnica.
      Imi pare bine ca ai gasit aici ceva nou!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  11. Uimitor! Îmi place și mica ta lucrare realizată cu ani în urmă. Seară faină, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Marta!
      Intr-adevar uimitor si destul de migalos! Dar efectele sunt superbe!
      Seara placuta si lecturi pasionante! :)

      Ștergere
  12. frumoase pietre! am si eu cateva pictate si cateva care asteapta sa fie pictate! si te asteptam la mare daca ti-e dor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca daca as putea n-as veni? :)
      Acum ma multumesc cu poze mai vechi!
      Sa ni le arati si noua cand te hotarasti sa le faci. E o experienta interesanta!
      Seara frumoasa, draga Carmen!

      Ștergere
  13. N-am prea fost la mare, dar din cate imi amintesc evitam pietrele.
    De altfel, nici nu aveam timp de plaja; eu asiguram fructele, racoritoarele, pazeam lucrurile...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sub cearsaf chiar nu sunt bune! :)
      Poate vei mai merge si nu le vei mai evita. Eu incercam aruncarea cu efect, dar nu reuseam prea departe...:D
      Happy WW, Daurel! Numai bine la tine!

      Ștergere
  14. Superbe imaginile cu pietre pictate, iar ale tale îmi fac dor de mare cu toate că am reușit să o văd și anul acesta. Să ai o zi frumoasă, Suzana dragă! 💓

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo tie! bine ca ti-ai incarcat bateriile! Cand ajung acolo, la plecare mi se face dor inca din tren! :D
      Multumesc mult, draga Dana! Un final de saptamana pe placul tau!
      💓

      Ștergere
  15. Cred ca impotriva depresiei, culorile reprezinta cel mai eficient si ieftin antidot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cred si eu! Parca iti genereaza o infuzie de energie!
      Un sfarst de saptamana cu poze interesante, Exergy!

      Ștergere
  16. Ce idee minunată! Sunt fabuloase aceste pietre pictate. Aș umple casa cu ele, atât de mult îmi plac!

    Zile faine, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate experimentezi impreuna cu Printesa voastra. Cine poate sti ce mai inovati...:)
      Zile frumoase si voua si sa profitati cat mai aveti vacanta!

      Ștergere
  17. Îmi place ideea cu pietrele pictate,văd că toate sunt rotunde,cum așa?
    Îți doresc un sfârșit de săptămână cât mai frumos,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca le-a cautat cu simt de raspundere, pictorita. Este o geometrie mai placuta pentru cercuri. Altfel ar fi fost mai complicat!
      Zile frumoase, Elena draga! Pupici!

      Ștergere