vineri, 25 mai 2018

Duzina de cuvinte (176) -
Un arc simbolic

Cuvintele duzinii:
motivat, aneantizare, filosofie, putere, contemplare, litere, faima, lume, provocare, fiinta, cuvant, gand.
Tema jocului: Imagine oferita de Eddie:




Imi plac imaginile metafora. Genereaza o provocare a imaginatiei. Unele
au o mare putere de penetrare, rezonand aproape instantaneu cu vreun gand
adapostit adanc in fiinta-mi, pe care am incercat sa-l uit, mai mult sau mai
putin motivat. Altele au nevoie de contemplare,  fiind  mai sofisticate, oglindind 
o lume abstracta, despre care iti poti crea propria filosofie! Oare poate
exista vreun suvoi de litere sau vreun cuvant, cu adevarat noi in sens? 
Si de ce nu ar fi? Asa cum fiecare moment este altceva decat precedentul...

...Imi place ideea primului gand cand vad ceva nou. Si primul gand aici
a fost ca vad un arc pregatit de tragere iar omul cu barca sunt un tot, o 
sageata care va tasni spre tinta solara...  Evident, sensurile se schimba
impreuna cu efectele:




O aneantizare a primului gand? O voi face doar de dragul jocului, pentru ca 
acest cuvant ascunde idei care pur si simplu nu rezoneaza cu mine!






O imagine care inca nu are faima ei  pentru ca abia s-a nascut, dar poate va 
inspira vreo idee si o transformati intr-o poveste! 









Tabelele lui Eddie asteapta sa fie descoperite!



24 de comentarii:

  1. Tinta solara va topi săgeata sau sageata se va topi după tinta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma gandesc in felul acesta, asa ca ideea ta pur si simplu nu se intampla! :)

      Ștergere
  2. Mintea m-a s-a apucat de gimnastica deja. :)

    O provocare dificila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca o si vad 'zbarnaind'! Oare ce-ar spune Sofia?

      Un weekend placut, plin de zambete!

      Ștergere
  3. Splendide reflexiile din poze,îmi plac tare mult!
    Weekend minunat să ai,dragă Suzana!
    Pupici și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eddie stie mereu cum sa ne aleaga imaginile!
      Multumesc, draga mea!
      Un final de saptamana excelent! Pupici!

      Ștergere
  4. Foarte faine imagini ai ales! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello dear Suzana!
    Great post and beautiful pictures with amazing reflection in the water!
    You match so well the words in your article!
    Love your photos and the wonderful effect!
    Wishing you a lovely day and a happy weekend! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, our host find a beautiful image for us!
      The reflection is amazing! So, was a perfect source of inspiration!
      Thank you, dear Dimi!
      O beautiful evening and a lovely and inspired weekend!
      Hugs!

      Ștergere
  6. Stau într-o contemplare tâmpă și mă uit la acel om care este dus cu pluta! Trebuie să ai faima și provocare dar cuvânt nici gând .... 😅
    Într-o lume fără litere, faima fără putere și filozofie este că pluta fără apă, deci omul este motivat să viseze! Na, era să mă folosesc de "aneantizare" (trebuit să caut în Dex ce e aia 😅) și să șterg totul ...😅
    Un weekend plăcut Suzana ... Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut sa rad copios!😅 Macar din cand in cand ai putea participa la joaca! Imaginatia ta este perfect potrivita!

      Pe aici a tras o rapaiala scurta si a inviorat atmosfera!
      Un weekend placut si tie, draga mea! Pupici si have fun! 😅

      Ștergere
  7. Imagini metaforice... Ecouri. Fiecare imagine genereaza un gând, fiecare gand genereaza un impuls, fiecare impuls genereaza o fapta, fiecare fapta exprima ceva, fiecare individ interpreteaza fapta ca pe o imagine... o imagine ce genereaza un gând, ce generaza un impuls....
    Te pup Suzana. Un start bun in weelend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si uite asa cercul se invarte din ce in ce mai repede, pana ametim... Sau poate de abia atunci ne trezim!
      Iti mai aduci aminte de'parfumul norilor'?
      Sa te uiti aici, spre final:
      https://suzanamiu.blogspot.ro/2018/05/joc-parfumat-si-culori-13-de-la-pamant.html
      Pupici si un weekend excelent!

      Ștergere
  8. Foarte frumos ai împlinit acest joc al cuvintelor și imaginilor.
    O zi minunată, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Alex!
      Un final de saptamana excelent!

      Ștergere

  9. fast track DBA in india


    Hiya, I'm extremely happy I've discovered this data. Today bloggers distribute pretty much talks and web and this is really disappointing. A decent site with energizing substance, that is the thing that I require. Much obliged to you for keeping this site, I will visit it

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and your kind words.
      Have a nice day!

      Ștergere
  10. Eu abia am postat pentru 175 şi bineînţeles că am pierdut tabelul, cu toate că articolul era scris de mai bine de 10 zile. Aşa am eu darul de a pierde timpul... Ideea ta e foarte originală şi chiar mă invită să reflectez asupra imaginii,pentru că eu nu am văzut acelaşi lucru, la prima privire. Seară frumoasă să ai, dragă Suzana şi o săptămână plină de lucruri interesante! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa-ti spun la o alta postare de-a ta. Pune-o in comentarii la Eddie, ca sa fie totusi colectia completa.
      ...De aceea imi plac imaginile metafora! Fiecare vede altceva. Si e plina de farmec aceasta idee! :)
      Sa ai o zi de Rusalii superba, Dana draga! <3

      Ștergere
  11. E minunata pasarea maiastra,ce s-a ivit prin creativitatea ta,
    draga Suzana,si continuu sa o privesc,pentru ca se poate transforma
    in...altceva,in alta lume!
    Zile senine si ganduri bune iti doresc,pentru saptamana ce vine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult ideea ta! Imaginea de baza este un alt joc de linii, pe care inca nu l-am postat. Efectele sunt mult mai spectaculoase in raport cu originalul! :D
      O zi de Rusalii minunata si o saptamana la fel, draga Natalia! Multumesc din suflet!

      Ștergere