miercuri, 14 septembrie 2016

Miercurea fara cuvinte (73)-
Culori de vacanta in Romania


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte
ne asteapta sa participam!

Deja mi-e dor de vacanta care tocmai a trecut. 
Imaginile sunt din Mangalia si Constanta - ROMANIA.
















Chiar daca jocul este fara cuvinte, sunetul libertatii
si al apartenentei trebuie sa se auda!


Sa aveti o zi de miercuri minunata!
Happy WW!



MFC (72)




28 de comentarii:

  1. Romania cu aer mai sarat, ce frumos e la mare, ma bucur sa vad si sa revad unele locuri! Avem multe de descoperit, multe de invatat, cel mai usor e sa iubim! Sau nu... :)
    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat de multe de descoperit si invatat, ai dreptate!
      Doar sa vrem, cred si sa iubim ceea ce facem. Apoi totul devine simplu...
      Happy WW, draga Mihaela!

      Ștergere
  2. Vacanta nu se termina niciodată, fiind prezenta mereu în gândurile oamenilor ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Cred ca aceasta ar trebui sa fie starea de spirit!
      Multumesc de reamintire...
      Happy WW, Catalin! :)

      Ștergere
  3. Superbe fotografii,excelentă alegere,felicitări!
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut aceste mici crampeie de vacanta! Parca ma simt inca acolo!
      Happy WW, draga Elena!

      Ștergere
  4. Abia ne-am întors și noi de la mare, și parcă am pleca din nou. Prima jumătate a lui septembrie a fost un timp de poveste... Să avem ce povesti până la vara viitoare! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar poveste! Parca nu am prins asa o vreme calda in septembrie! Sa-ti fie de bine vacanta! :)
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  5. Faine poze! E mai frumos pe litoral cand nu e aglomeratie. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa e! Mi se pare mai frumos la sfarsit de sezon. E un pic mai linistit litoralul.
      Happy WW, draga Cristi!

      Ștergere
  6. Cum mai gasesti tu frumosul, ineditul! :)
    “De-i goni fie norocul, / Fie idealurile, / Tu urmeaza in tot locul / Vânturile, valurile” (Dintre sute de catarge, M.Eminescu). De la “primul catarg” fotografiat de tine gandul mi-a zburat spre poezie.
    Zile fericite iti doresc, cu drag! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumosul si ineditul sunt mereu prin preajma! Totul este sa ai la indemana macar un telefon! :D
      Mi-au placut la nebunie catargele. Mi-a parut rau ca nu am putut sa le fac mai de la departare, sa se vada complet. Dar pe net cred ca sunt o multime de poze deja.
      Happy WW, draga Diana! <3

      Ștergere
  7. Ce frumos, ai fost si la Regata! Am fost si eu acum doi ani, splendid spectacol! De fapt, cred ca am fost marinar in alta viata, prea imi plac corabiile, marile si plajele! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar in prima zi, dar nu la spectacol. Erau ancorate si inca nu se puteau vizita. M-a impresionat. Nu am mai vazut la asa ceva.
      Cine stie, poate ca ai fost! Si cine stie pe unde ai umblat! :D
      Happy WW, draga Denissa!

      Ștergere
  8. Frumoasă vacanță, frumoase fotografii!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O vacanta scurta si tare frumoasa... Si inedita. Nu ma asteptam sa ajungem pana in Constanta.
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  9. Frumoasă, frumoasă, frumoasă vacanță.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! De fapt ca orice vacanta la mare, cu mult soare!
      Ce bine ca avem iesire la mare! :D
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  10. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de ganduri, draga Iulisa!
      O seara de miercuri excelenta!
      Happy WW!

      Ștergere
  11. OOh,si ai vazut si velierele,ce frumos!Eu le-am ratat si anul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Pentru prima data, pe viu! :)
      Tare frumoase sunt, asa, de aproape.
      Happy WW, draga Gianina!

      Ștergere
  12. Frumoase fotografii,care te vor face sa te simti mereu in vacanta,
    iubitoare de mare...
    Ar trebui ca,in sertarasul din creieras unde pastram iubirea,binele,
    frumosul,credinta,speranta,sa adaugam clipele de fericire traite.
    O toamna placuta iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos ai zis! Cred ca in sertarasul din creieras pastram tot felul de minuni, totul este sa ne aducem aminte de loc, sau unde am pus cheia! Noroc cu imaginile, ne ajuta la reamintiri...
      O toamna frumoasa si tie, draga Natalia!

      Ștergere
  13. Nu m-am gandit niciodata ca vacanta are culorile ei.Tu ai dreptate.Acum o sa le observ mai repede.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu am simtit ca vacantele au culorile lor. Sau poate alte culori. Nu stiu de ce, poate din cauza bucuriei de a vedea alte locuri decat cele obisnuite!
      Happy WW si... noapte buna!

      Ștergere
  14. Frumoase culorile României tale!
    Mi-au plăcut mult fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Culorile sunt mereu mai frumoase pe soare!
      Poti ajunge cu gandurile sus de tot si sa privesti panoramic...
      O zi plina de culori, draga Potecuta!

      Ștergere