miercuri, 7 octombrie 2015

Miercurea fara cuvinte (27) -
Colaje pline de... viata

Carmen ne gazduieste descoperirile la "Miercurea fara cuvinte".
Daca vrem sa participam, suntem bineveniti!

Va prezint colajele realizate de artista  Morgana Wallace.
Sunt pline de viata si culoare! Cred ca se pot broda cateva povestioare plecand
de la aceste imagini.

(Sursa pozelor)











Va urez o zi de miercuri deosebita!
Happy WW!


MFC (26)





52 de comentarii:

  1. sunt atat de vii si pline de viata...sunt incantatoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au amuzat teribil! Parca au iesit topait dintr-o poveste!
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daaa! Nu ma prea pricep la moda, dar unele sunt chiar sic!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Wow! Ce creații deosebite! Nu am mai văzut până acum :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem cel putin doua! Le-am descoperit acum cateva zile!
      Si chiar m-au bucurat.
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Wow! Pete de culoare care fac dimineţile mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! ARTA la nivel inalt! am ramas muta de admiratie!
    happy WW, Suzana draga! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand te gandesti ca e doar hartie colorata!
      Apropo, am mai adaugat ceva la Zmei Trei, poate le asculti melodiile!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Tot deosebita sa fie si miercurea ta! Iar ai gasit niste fotografii originale, cu impact puternic asupra ochiului si mintii. Sigur merg povesti la ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc chior, ca sa spun asa...
      Mi s-au parut adorabile!
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Foarte interesante pozele, par a fi din povești. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea chiar sa si fie si nu stiu eu.
      Sanatate multa si tie!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Splendide colaje,îmi plac tare mult!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Suzana!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine, Elena.
      Cred ca le-as vedea jucandu-se cu ceasurile tale:)
      Si tie o zi de miercuri cat mai frumoasa!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut!
      Sunt chiar adorabile!
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Superbe fotografiile! Sunt curioasa: unde le-ai gasit? :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut linkul la "sursa pozelor".
      Cautam cu totul altceva, dar obisnuiesc sa ma uit pe poze si nu pe text. Iar Google face asocieri ciudate, de multe ori. Am dat de una din ele si totul ... a venit de la sine!
      Happy WW!

      Ștergere
  11. vesele si interesante! foarte faina idee!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au amuzat foarte tare.
      Ceea ce a fost bine!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Îmi plac extrem de mult !!!
    Mulțumesc pentru ele
    happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut noroc sa gasesc imaginile.
      Chiar sunt reusite!
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Frumoase și foarte sugestive. O seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, sunt bune pentru cartile cu povesti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine stie! Poate chiar vor apare in vreo carte cu povestioare!
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Sunt colorate si foarte frumos realizate, merita sa incerci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cresc subiectele de incercat! S-au facut o stiva!
      O seara minunata si inspirata!

      Ștergere
  16. Foarte frumoase, intr-adevar! O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesante foarte lucrarile! De rabdare si imaginatie (si talent) nu mai zic! Am tot zis! :)
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, Diana. Toate cate ai spus la un loc!
      Imi pare bine ca ti-au placut.
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  18. Admir imaginația artiștilor !
    Excelente imagini,felicitări
    happy w.w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un pic de noroc ca le-am descoperit!
      Sunt atatea lucrari minunate in jurul nostru!
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  19. Imi aduc aminte de kirigami si origami. Poate unde si cateva dintre creatii au o puternica influenta asiatica :D.
    Oricum sunt tare frumoase si au un stil aparte, vorba ta, de poveste. :)
    Abia astept sa vad ce descoperiri mai faci data viitoare - cea de saptamana aceasta a fost de departe una dintre cele mai faine ;))
    Pupici!!

    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stilul mi s-a parut si mie surprinzator si nu credeam sa existe astfel de lucrari
      separat de ilustratii de carti!
      O seara placuta sa ai!

      Ștergere
  20. Superbe lucrari ! Multumesc pentru prezentare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu speram sa va placa atat de mult!
      Este chiar extraordinar ca le-am descoperit!
      O zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  21. Minunata descoperirea ta! Da, par ilustratii de poveste, dar sunt mult mai mult, extrem de elaborate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost chiar neasteptata. O tehnica neobisnuita, o combinatie de materiale speciale si pictura foarte interesanta.
      O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  22. Niște colaje încântătoare! Unele ar putea fi folosite chiar în revistele sau prezentările de modă!

    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine stie? Nu am gasit prea multe despre activitatea ei.
      Dar prezentarile sunt chiar de efect!
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  23. Foarte frumoasa aceste colaje , par a fi din povești!
    Buna alegere!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Iulisa!
      Chiar din povesti mi s-au parut si mie!
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  24. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep
    it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future
    "Miercurea fara cuvinte (27) - Colaje pline de... viata" .
    Cheers

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment! I'm glad you liked what I did here.
      Have a nice day!

      Ștergere