duminică, 3 iunie 2018

Un simplu popas!

Pentru o vreme voi lua o pauza de calculator. Asa ca in perioada cand voi rezolva
nerezolvatele tot amanate, va las intr-o companie sper placuta si interesanta.
Va urez cu drag o vara frumoasa, vacante vesele, idei noi cat mai atractive!
Sa fiti sanatosi si voiosi! 



















@@@@@@@@@


Sa ne reauzim cu bine, dragi prieteni!




46 de comentarii:

  1. Pauză ?
    ...ai rămas cu restanțe peste vară. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti spune si asa. Un fel de restante. Sper sa-mi ajunga vara... :D
      Toate cele bune, Catalin!

      Ștergere
  2. Good morning dear Suzana!
    I like all music choices but most the one with Pink Panther and the cute animals!
    Thank you for sharing! Wishing you a lovely day and a happy Summer! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Dimi!
      A beautiful and happy Summer with lovely photos!
      Hugs!

      Ștergere
  3. Sa ne reauzim cu bine, Suzana draga!
    Spor in toate cele iti doresc, si liniste sufleteasca! Zile senine!
    Multumesc (si) pentru urare! La fel!
    Imbratisari cu drag! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Diana draga! Sa ne reauzim cu bine!
      O vara frumoasa, cu mult senin si tie!
      Pupici! <3

      Ștergere
  4. O vara frumoasa si vesela..
    Sa te intorci cu bine...
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Sa ne reauzim cu bine!
      O vara cat mai frumoasa si inspirata!
      Pupici!

      Ștergere
  5. La buna revedere!
    Sa ai success în tot ce ti-ai propus sa faci!
    Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La buna reauzire, Ella draga!
      S-au adunat cam multe, dar o sa ma simt mai relaxata daca le rezolv! :D
      Pupici si o vara frumoasa!😘😘😘

      Ștergere
  6. :O
    si pe mine m-a tot batut gandul sa intru in vacanta.. dar poate reusesc totusi sa impac si blogul si treburile cumva...
    Sper sa nu lipsesti ffffff mult - ca nu stiu cat ne vor tine de urat clipurile de mai sus ;).

    pupici cu drag si mult spor in tot ce ai de rezolvat :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am avut incotro, asa ca o pauza pur si simplu s-a autoimpus! :D
      Multumesc mult, draga Rux! Sa-ti mearga si tie treburile cat mai bine si cu spor!
      Pupici! <3

      Ștergere
  7. Iti doresc "un popas" placut,draga Suzana si o vacanta(lucrativa)pe
    masura !
    Avem multa ocupatie cu toate postarile tale de astazi,deci nu ne vom "plictisi"!
    Toate cele bune sa se adune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Natalia draga pentru urari.
      Si chiar am sperat sa descoperiti lucruri placute sau interesante! :)
      O vara frumoasa si plina de farmec! Imbratisari!

      Ștergere
  8. Suzana draga mea, numai bine iti doresc. Abia astept sa te reintorci, eu iti voi simti cu siguranta lipsa. Esti una din prietenele mele virtuale actuale. Te pup si te îmbratisez. Pe curând <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Carmen pentru gandurile bune. Aceeasi senzatie o am si eu! Iti doresc cu drag sa ai vacanta pe care ti-o doresti si la care deja visezi! Sa ne reauzim cu bine si sa ne povestesti toate minunatiile vazute!
      Imbratisari! <3

      Ștergere
  9. Îți doresc o vară frumoasă și mult spor în ceea ce vei face!
    Să ne revedem cu bine!Vacanță plăcută!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper acelasi lucru, Elena draga!
      Chiar am nevoie de spor.
      O vara pe care sa o petreci cat mai frumos iti doresc cu drag! Pupici! <3

      Ștergere
  10. Suzana dragă o să-mi lipsești chiar dacă în ultima vreme am trecut rar și pe la tine, și pe la mine, și pe la ceilalți prieteni virtuali. Cred că voi intra din când în când pe aici și poate că în sfârșit voi scrie o povestioară pe care mi-o va șopti una din imaginile acelea frumoase care mi s-au lipit d3 suflet acum un an, poate chiar doi... cele cu ceștile de cafea, prăjiturile, lună, stele... atât de pline de culoare. Ți-am spus eu atunci că șoptesc povești care chiar ar merita scrise... 😁 Să ai o vară luminoasă, plină de frumos și să-ți împlinește tot ceea ce ți-ai propus! 😊❤🌻🌞😙

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si voi imi lipsiti, chiar mult de tot, dar din cand in cand anumite prioritati isi cer drepturile! :)
      Sa ai o vara asa cum ti-o doresti, alaturi de cei dragi!
      Si sa-ti imaginezi povesti frumoase care sa ne bucure!
      La buna reauzire, draga Dana! 😊❤🌻🌞😙

      Ștergere
  11. Absentezi de pe blog dar in gandul meu esti prezenta. :) Am trecut pe aici sa iti urez un weeknd frumos - linisitit, cu spor in toate...! Sa reusesti ceea ce ai nevoie! Sa reusesti ceea ce iti propui! Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru gandurile bune, Diana draga!
      Si tu sa te bucuri de fiecare moment al verii si de toate jocurile ei! Pupici!😙😙😙 <3

      Ștergere
  12. mult spor la rezolvat... nerezolvate! sa ne auzim cu bine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Si tie mult spor la curs.
      Cred ca este din ce in ce mai interesant! Si cred ca esti persoana care are posibilitate sa aplice din cunostintele invatate! O vara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  13. Happy WW, Suzana draga! :)
    Ultima data cand am trecut pe aici m-am minunat cat de repede deseneaza o copila - si ce usor e! (cand privesc) :)
    Azi m-am amuzat privind animalutele si celelalte vietati care apar in unul dintre videoclipuri.
    Pupici, cu drag! Zile senine! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i si scopul lor, cred. Sa para usoare pentru ca tentatia de a incerca sa fie mare.
      Multumesc mult, Diana draga, pentru ca mai treci pe aici.
      Imi lipseste aceasta parte din mine, dar nu prea am incotro.
      Zile senine si tie, pline de activitati dragi si interesante! Pupici! <3

      Ștergere
  14. Vacanță plăcută și spor la treabă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Cristi! Este mai aproape de realitate treaba! Chiar sper sa am spor!
      O vara frumosa si vesela sa ai!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Robert!
      Ti le intorc multiplicate! :)
      Toate cele frumoase si inspirate in aceasta vara!

      Ștergere
  16. Calatorie placuta pe oriunde te vor duce pasii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Exergy!
      Calatoriile din aceasta vara vor fi doar in imaginatie!
      Noroc ca o am bogata. Asa a fost sa fie de aceasta data!

      Si tu sa ai o vara excelenta, pe gustul tau si sa ne impresionezi cu imagini!

      Ștergere
  17. o Suzana draga... am sperat ca vacanta ta este doar de o saptamana, doua... Lipsesti deja de trei saptamani. Iti duc dorul :-)
    Ganduri bune si imbratisari <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va duc dorul, dar uneori viata reala isi are prioritatile ei!
      Multumesc mult, Carmen draga pentru gandurile bune!
      Sa-ti fie vara asa cum ti-o doresti! Pupici!

      Ștergere
  18. A mai trecut o saptamana. :) De parca n-ai sti! :)
    Am trecut pe aici sa iti urez weekend... cum vrei tu sa fie! Sa rezolvi ce e de rezolvat, cu bine.
    Te imbratisez cu drag! <3 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma mai gandesc la trecerea timpului, ceea ce iti sugerez si tie! Poate il expandam cumva! Mesajele astea sa stii ca au mult oxigen, doar vin de pe meleaguri montane!
      Si eu te imbratisez cu mare drag! Pupici! 😙😙😙

      Ștergere
  19. Numai bine să-ți fie, dragă Suzana! Și să-ți rezolvi cu bine toate „nerezolvatele”. Te înțeleg foarte bine. Și eu am strâns un „pomelnic” cu asemenea probleme și... le tot amân.
    Mulțumiri pentru toate cele ce ne-ai lăsat pe blog. Ca „temă” pentru urmărit în timpul liber.
    O vară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Alex.
      O vara frumoasa si voua, izvor de povesti frumoase.
      Mai bine vara sa-mi rezolv 'nerezolvatele', ca ziua e mai lunga! :)
      Sa 'reauzim' cu bine!

      Ștergere
  20. Un nou weekend! :) Iti doresc sa fie cu bine, draga Suzana! :)
    Oh, nu tin socoteala timpului! :) Uit si cati ani am! :)) Nu glumesc! Scriu "un nou weekend", dar nu stiu al catalea este (dar pot afla usor). :)
    Ma joc si eu cu cele 12 cuvinte, si te astept! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nevoie sa afli. S-au cam adunat! Sper ca esti bine!
      Oricum se apropie un nou weekend asa ca iti spun si eu sa-ti fie frumos! Pupici si-ti multumesc pentru gand! <3

      Ștergere
  21. I am in fact pleased to read this webpage posts which consists of tons
    of valuable information, thanks for providing such statistics.

    RăspundețiȘtergere
  22. Happy WW, Suzana draga!
    Sunt bine, acum. Sper ca si tu esti bine, si cei dragi tie! De bine iti doresc! Sanatate! :)
    Am trecut printr-o faza de raceala cum n-am mai avut de vreo... 20 de ani! :) Ieri a fost prima zi cand am iesit din casa, dupa aproape doua saptamani... Am tusit de-mi sareau ochii din cap, dar acum mi-am revenit, mi-am regasit si ochii! Si am trecut pe aici, sa iti urez de bine!
    Zile senine iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca acum esti si mai bine decat atunci cand ai mai trecut pe la mine. Poate ca sistemul tau imunitar a mai avut nevoie de niste anticorpi pentru inca o eternitate si atunci ai racit un pic... Iti urez sa-ti revii repede. Mai ales ca acum, vara, ai la dispozitie o multime de fructe. Foloseste-le din plin.
      Eu mai folosesc acum : http://www.hofigal.eu/spirulina-compr-x-1000-mg-35.html. Poate te inspira...
      Pupici, Diana draga! Sa fii bine, foarte bine. Poate saptamana viitoare sa revin si eu. Sper!

      Ștergere
  23. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi!
      Si tie zile cat mai frumoase si interesante!

      Ștergere