joi, 15 februarie 2018

Joc parfumat si culori (3) -
Floarea de ciulin

Fleur and color on Wednesday este un  joc gazduit de Ella. Este plin de culori, 
arome si multe alte idei interesante!


Imaginea am facut-o la Sinaia, acum doi ani. Sigur am mai aratat-o, dar imi place
atat de mult, incat am strecurat-o si aici, intr-un cu totul alt context!
Ii atribui o simbolistica aparte, desi este o simpla floare de ciulin, pe
culme de munte! 



Dar aceasta imagine, nu stiu prea bine cum s-a facut conexiunea, mi-a adus
in memorie si un parfum ce mi s-a parut deosebit, initial prin nume si prezentare:
"Alien", de la  Thierry Mugler.  De la inceput declar ca parfumurile sunt un subiect 
"neadancit", ca sa  spun asa, dar intr-unul din "momentele mele de gratie", 
mi-am spus ca mi-ar placea sa descopar cum ma inspira o aroma, in sensul
compunerii de imagini conexe,  asa cum am spus si in jocul trecut.  Si
mesajele  unor ingrediente din compozitie, pot conduce la alte idei interesante.
 

Sursa

In acest parfum am descoperit iasomia si ambra. Iata si  o frumoasa creanga 
de iasomie, pictata pe matase, de artistul chinez: Zhao Chang.




 Inchid aceasta bucla, cu o melodie in ton, al carei videoclip l-am descoperit recent:
"Fell in love with an Alien"!



Si inspiratia mea de azi:

Conexiuni

Cautare




Joc parfumat si culori (2)



36 de comentarii:

  1. Oare ciulinul de la munte ce mai face în prezent? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mult as vrea sa stiu, dar ne mai desparte o perioada destul de consistenta, pana la o revedere! :D

      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Ciulinii tai mi-au amintit de ... Ciuleandra!

    "Foaie verde siminoc,
    Tineti Ciuleandra pe loc,
    S-inc-odata mai baieti,
    Hop s-asa s-asa."

    Asa e ca se aseamana? Mai ales vocea Mariei Tanase îmi suna în amintiri ... dar asta e alta poveste!
    "Alien" a lui Mugler l-am avut, dar sa terminat si nu l-am mai cumparat! The Kelly Family este o iubire veche reaprinsa de tine acum!😅 Melodia asta este legata de o poveste super frumoasa! Dar daca ti-o spun aici mai fac o postare!

    Sa ai o seara frumoasa, cu stele argintii, parfum de Alien si ciulinii baraganului sa-ti faca visul frumos!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia m-a atras teribil, de cand am auzit-o prima data.
      Dar videoclipul nu-l stiam. Mi s-a parut tare simpatic!
      Prima data am vrut sa-i spun cu celalalt nume: scaiete! 😅
      Imi pare bine ca am folosit ciulinul, ca sa-mi aduci si mie aminte de Ciuleandra!
      O seara frumoasa, Ella draga, cu arome de care vrei tu si cu muzica Mariei prin preajma!
      Pupici!

      Ștergere
  3. florile salbatice, florile de câmp sunt pentru mine, cele mai frumoase! Ciulinul tau este minunat! si da... simt in aer plutind dorul de vara ;-) Mai sunt 3-4 luni si vom admira iar câmpurile verzi si plantele aromatice.
    Parfumul Alien l-a folosit fiica mea Adela o lunga perioada - mie personal imi este prea puternic. Dar prin 2000/2002 am folosit Jewel Star, tot de Thierry Mugler... poate ca am fost saturata ;-)
    Melodia "asortata" este MININATA! am iubit-o când a aparut si o iubesc pâna în ziua de azi.
    Superbe si fotografiile prelucrate. Ar putea fi prezentate cu succes într-o galerie de arta moderna!
    O seara minunata iti doresc. Pupici si îmbratisari :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate cu dorul de vara... Florile salbatice uneori par miraculoase, tocmai pentru doar natura este cea care le ofera atat de generos!
      Parfumul m-a surprins cumva. Dar mi-a placut. Oricum, nu sunt consecventa in a utiliza ceva anume. Dupa inspiratia de moment! :)
      Imi pare bine ca melodia a placut. Nu ma satur sa o aud!
      Multumesc, draga Carmen pentru ganduri! Si cine poate sti ce conspira Universul in continuare! Pupici si petrecere frumoasa!

      Ștergere
  4. Ciulinii Bărăganului...
    la munte orice este important, chiar şi un ciulin ! şi este atât de frumos când înfloreşte !!!
    minunată melodia - nu am mai ascultat-o demult...
    mulţumesc frumos pentru ocazia de a-ţi admira inspiraţiile zilei !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac tare mult florile lor. Sper sa-i pictez candva!
      Eu chiar nu vazusem videoclipul. Mi s-a parut si el tare simpatic!
      Multumesc mult, draga Prietena! O zi senina si un final de saptamana usor! Pupici!

      Ștergere
  5. Sunt ei teposi,dar au o culoare minunata si sunt si parfumati,daca ai curajul sa-i mirosi !Frumoasa si joaca ta de nuante,si,mai ales
    melodia!
    Da,Ciuleandra interpretata de Maria Tanase,este un punct de referinta in muzica populara,ca si nuvela cu acelasi nume,a lui
    Liviu Rebreanu,in literatura !
    Parfumul nu-l stiu,trebuie sa-l incerc !
    Un weekend frumos iti doresc,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata extraordinar si am citit si despre niste proprietati deosebite. Las si un link, sa fie aici:

      http://www.infuziedesanatate.ro/surprinzatoarele-calitati-terapeutice-ale-banalului-ciulin/

      Ce conexiuni minunate de muzica si literatura au facut un mic ciulin! Multumesc mult, draga Natalia pentru ele!

      Un weekend frumos, cu multe descoperiri interesante! <3

      Ștergere
  6. Hello dear Suzana!
    The picture on the mountains is so beautiful!!
    I really like your photo effects!
    Love the song!!
    Excellent choice!
    Wishing you a lovely weekend!Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Good morning, dear Dimi!
      Our mountains are really beautiful! You'll love them if you see them!
      Thank you for your appreciation of my photos. You are very kind, indeed!
      An excellent and creative weekend, dear Dimi!
      Hugs!

      Ștergere
  7. Îmi plac mult conexiunile create de tine între flori parfum, pictură și muzică. Să-ți fie ziua plină de culoare și veselie, ddragă Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. (De data aceasta te-ai strecurat in spam. Noroc ca am inceput sa ma uit mai des...)
      Cand ma joc asa, parca e mult mai bine! Ca doar nu intamplator se spune ca muzica si culorile fac bine!

      O zi minunata si un weekend la fel, Dana draga! <3

      Ștergere
  8. Doar tu ai fi putut alege asa contraste - ciulini și parfum pretios despre care nu stiu nimic. Asa imi pari, uneori, enigmă și frumusete formata dintr-o multime de lucruri aparent fara legatura. Mereu surprinzatoare! Te imbratisez parfumat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa invat ca lucrurile aparent fara legatura, au mai multe legaturi decat mi-as putea imagina. Conexiunea pur si simplu a venit. Nu ma intreb de ce, pur si simplu am exprimat-o. Poate a fost generata de culoare, sau de unicitatea florii, sau de munti... Dar au fuzionat doua amintiri placute. Tu stii atat de bine cum e!
      Te imbratisez si eu cu mare drag! Un final de saptamana minunat, chiar asa, cu zapada de pe la voi!

      Ștergere
  9. Îmi plac florile de cărămizi și arată interesant în cea de-a doua imagine. Un cântec minunat. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In engleza ciulin este "thistle". In limba poloneza cred ca se numeste "oset".
      Multumesc, mult, draga Giga! Sper ca esti bine!
      Multa sanatate! Take care!

      Ștergere
  10. Frumoase florile de ciulin, cred ca si parfumul e minunat daca miroase a iasomie. Un weekend parfumat iti doresc, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase, intr-adevar. Le vedeam de multe ori la mare, in zonele mai salbatice! Dar la munte parca au o alta forta!
      Iar iasomiile mai apar si prin florarii, dar mai rar. Au un miros de exceptie!
      O duminica excelenta, draga Geta, plina de frumos!

      Ștergere
  11. Ciulinul din câte știu este folosit ca plantă medicinală,mi-a plăcut melodia și parfumul cred că este super!
    Un Weekend vesel și parfumat,dragă Suzana!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar are destule proprietati terapeutice! Cred ca ar merita studiate!
      Multumesc mult, Elena draga!
      Un weekend minunat, cu bucurii! Pupici! <3

      Ștergere
  12. Frumoasa postare. Ascultand cantarea, nu ma mira ca noua generatie e asa cum e:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Robert!
      Oricum, tinand cont ca melodia cred ca a aparut acum mai bine de 20 de ani, cam multe generatii au ascultat-o!
      Toate cele bune!

      Ștergere
    2. Da, se vede:) In curand vor fi impreuna pe bune:)
      Nu reusesc sa scriu la ultima ta postare, ma bucur ca ai putut ajunge la eveniment.

      Ștergere
    3. Si eu m-am bucurat tare mult!

      Mai face figuri site-ul. Dar nu prea des, totusi!
      In anumite zile joaca feste.
      Toate cele bune, Robert! Multumesc!

      Ștergere
  13. cineva mi-a spus de mult ca acea floare de ciulin este tamaduitoare, se prepara o crema cu ea, nu stiu daca este adevarat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat, sunt multe linkuri in care apare si uleiul de ciulin. Cauta in felul acesta. Iar la raspunsul pentru Natalia, am lasat un link de utilizare al plantei.
      Depinde ce te intereseaza.
      O saptamana frumoasa, draga Carmen!

      Ștergere
  14. Frumoasă combinaţia ta, Suzana dragă. Ador florile de câmp, sunt preferatele mele, chiar şi ciulinii, scaiul vânăt, trestia, spicele de grâu,... de macii nu mai spun, sunt favoriţii mei.
    Am ascultat cu bucurie melodia, îmi place foarte mult The Kelly Family -- muzica anilor 80-90 este superbă, asta din zilele noastre este ca popcornul, cam scârţîietoare.
    O noapte liniştită îţui doresc, Suzana dragă şi o nouă săptămână binecuvântată, cu mult drag <3 ~~~~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca a sunat ciudat combinatia, dar imi place atat de mult poza, incat s-au combinat placerile! :D
      Mi-a parut bine ca am descoperit videoclipul. Cand ai si un element vizual la o astfel de melodie, parca e altfel!
      Multumesc mult, draga Stefania! O saptamana minunata si tie! <3

      Ștergere
  15. Majoritatea ciulinilor se pot consuma in diferite stadii de vegetatie. Anghinara face si ea parte din aceeasi familie :) In Scotia, ciulinul e la mare cinste, fiind floarea lor nationala. O fac ceai in primul rand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit lucruri bune despre ciulini. Este o planta chiar interesanta. Un ceai inca nu am baut, nu-mi dau seama ce gust ar putea avea. Mi-am propus sa mai studiez subiectul!
      O seara frumoasa, draga Dani!

      Ștergere
  16. Frumos ciulinul tau...la prima vedere parca stau îmbrățișați și dansează. Și interesante asocierile din poveste. Pe mine mă fascinează frumusețea sălbăticiunilor, trandafirii ii fotografiază toată lumea 🙂🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasa ideea pe care ai vazut-o in imagine!
      Cred ca natura este fascinanta oricum ai privi-o. Si chiar daca trandafirii sunt fotografiati de toata lumea, nu stiu cati simt cu adevarat lectiile oferite de ei.
      Multumesc, Adi, pentru curiozitatea de a poposi langa acest ciulin! 🙂
      Toate cele frumoase!

      Ștergere