miercuri, 17 ianuarie 2018

Miercurea fara cuvinte (132) -
Pietre pictate si putina zapada

Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

A picta pe piatra mi se pare ceva deosebit. Asa ca va impartasesc descoperirea 
creatiilor artistei Yana Khachikyan, intersectate cu imagini si efecte de sezon! 
(Sursa imaginilor)


Tablou de iarna




Umbre pe zapada




Fugareala (1)


Fugareala (2)


Verde pleostit!





O zi de miercuri pe care sa v-o faceti frumoasa!
Happy WW! 



 
MFC (131)




 

32 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pai mi-am zis sa nu plictisesc! Asa ca le-am combinat, sa mai atenuez recele zapezii!
      O zi frumoasa, Robert! Happy WW!

      Ștergere
  2. Umbre pe zapada ... si pasi de pisici! 😅
    Daca piatra este pictata nu mai sparge geamul?! 😅

    Sa ai o zi frumoasa, draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut pisici prin zapada! Doar caini cu stapanii lor, zburdand peste tot!
      Sunt cam micute, dar daca iti pui mintea, cred ca sparg ceva! 😅😅😅 Nici nu mi-ar fi trecut prin cap o astfel de utilizare! 😅😅😅
      O zi frumoasa - frumoasa sa ai, Ella draga! Pupici!

      Ștergere
  3. imi plac si pietrele pictate, si fotografiile, dar si imaginile prelucrate. "Negativul" fotografiei cu pasii si umbrele tufisului este wow! <3
    Pietre adun si eu dar nu le pictez. Caut doar din priviri pe timpul plimbarilor, pietre cu forme sau colorit mai iesit din comun. Le pun prin casa, pe rafturi :-) sa fiu si acasa un pic mai aproape de natura.
    O zi minunata sa ai Suzana draga! :-* Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O singura tentativa am avut. Si de atunci pietrele culese sunt mai plate. Dar vreau sa-mi fac un mic suport de lucru, pentru ca altfel nu e prea bine sa se tot miste!
      Negativul care ti-a placut imi inspira un mic SF. Genul asta de culori imi plac mult.
      Multumesc, draga Carmen! Happy WW! ☺

      Ștergere
  4. Tareee de tot! Superrr! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg ca ti-au placut si imi pare tare bine!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  5. Puțină zăpdaă, dar bună!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Catelusii se bucurau foarte de zbenguiala!
      Eu ma bucuram de ei! :D
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  6. Superbă postarea,îmi place combinația!
    O zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine, Elena draga! Am incalzit putin zapada!
      ca mi-era cam frigut! :)
      Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  7. Nu stiu exact ce mia placut mai mult ! Sa pasesc prin pudra de zapada ce s-a asternut peste Bucuresti, ca o mantie ... Transformandu-l la loc, intr-un print al locurilor noastre?
    Mereu am asteptata zapada ca pe un... pansment. Chiar, seamana cu o vata moale, care pusa peste rana, te ajuta sa te vindeci. Cam asa... Cand vine zapada, tot uratul si murdarul dispar si ... in jur te uimeste imaculatul alb.
    Doar ca... oamenii s-au specializat in amurdari zapada cat mai repede si eficient, in loc sa o iubeasca si pretuiasca. Si asta cred eu, ca o face cu adevarat periculoasa si ... alunecoasa:P.

    Dar pietrele, draga mea!! Eu am o mare slabiciune pentru pietrele pictate. Colectia pe care ai prezentat-o este cu atat mai speciala cu cat se incadreaza perfect in peisaj - cat de frumos sunt fulgisorii si pasarile atat cu atata maiestrie desenate, de parca ar fi vii. As vrea sa imi pot alege si eu una, dar sunt toate frumoase (ah... uite un pestisor de aur.oare indeplineste si dorinte?:)
    happy WW
    Pupici si multumesc pentru acest episod magic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zapada intr-un oras ramane frumoasa doar in parcuri. E un fapt si pana la urma e bine si asa. Cu cat e mai putina pe strazi, e mai putin "periculoasa". Imaginile imaculate au avut mereu forta de vindecare, asa ca sa ne bucuram cat putem de frumusetea ei.
      Mi-au placut mult pietricelele pictate. Nu stiu daca pestisorul e ca cel din poveste, dar putem incerca!
      Happy WW, draga Rux! Daca reusim sa descoperim magia unor momente, as fi tentata sa spun ca este de fapt in noi!
      Pupici!

      Ștergere
  8. Mi-ai adus culoare-n seară. Îţi mulţumesc pentru selecţia asta minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine ca te-ai destins urmarind descoperirile mele! Multumesc mult, draga Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Încântator totul, Suzana dragă. M-am bucurat de fiecare imagine în parte. Fiecare are farmecul ei. Pietrele pictate au farmecul lor, peisajele pe care le-ai capturat și mai apoi le-ai editat, au farmecul lor! Toate fac parte din categoria artă! Mulțumesc pentru partajare cu noi.
    O seară superbă îți doresc, Suzana dragă. Îmbrățișări ❤~~~~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am inrosit un pic... dar imi pare bine ca iti plac aceste alegeri. Si imi doresc mult de tot sa invat sa fac poze mai frumoase. Ca idei in jurul nostru sunt o multime! :)

      O zi minunata si usoara, Stefania draga! Si multe descoperiri interesante! <3

      Ștergere
  10. Imaginile cu zapada mi-au captat atentia, dar am vazut foarte bine si pietricelele pictate. :)
    Imi place "ansamblul" pe care l-ai alcatuit si-mi plaaaace "Fugareala". :)
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! S-o fi vazut pe viu! Pana nu le-a alungat de acolo, nu s-a lasat! Presupun ca s-a jucat, desi ele nu au riscat si au zburat pe un acoperis vecin! :)
      Multumesc, Diana draga! O zi excelenta in care sa te bucuri de zapada! Pupici!

      Ștergere
  11. Minunata asociere,mai ales ca acest alb pur,imaculat nu tine !
    Daca nu simti bucurie in suflet in acest peisaj,probabil ca...te-ai cam uscat !Trezeste-te,bucura-te,omule !Picturile pe pietre sunt exceptionale,sunt diafane ,parca ar pluti !Nu stiu unde le-ai gasit,dar impreuna cu pozele tale,prefabricate,m-au bucurat asta seara,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pietricele, asa "diafane" cum frumos ai spus, au si o mica fulguiala pe ele, asa ca mi-am zis ca sunt in ton cu anotimpul si il si mai incalzesc un pic prin culoare!
      Si mie mi-au adus bucurie cuvintele tale, Natalia draga!
      Multumesc mult si o zi frumoasa si linistita sa ai! <3

      Ștergere
  12. Pietrele pictate sunt adorabile, iar fotografiile - o comoară. Când le vei privi la vară, te vei bucura și mai mult de ele!

    Zi frumoasă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Zina draga! Pietrele sunt cu adevarat adorabile. Si mereu sunt surprinsa de atractia pentru dimensiunile mici ale acestor creatii. Dar poate tine si de spatiul avut la dispozitie pentru lucru...
      O zi excelenta si tie, plina de culori frumoase!

      Ștergere
  13. O adevarata arta sa poti picta pe asemenea pietre mici. Mie mi-au placut toate, sunt deosebit de frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar deosebite. Nu am mai vazut pietricele atat de fin pictate. Ma gandeam ca le-ar sta frumos intr-o montura!
      Un sfarsit de saptamana minunat, draga Geta!

      Ștergere
  14. O idee surprinzatoare, iar rezultatul este wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideile surprinzatoare au de multe ori rezultate spectaculoase. Imi pare bine ca ti-au placut pietricelele!
      Multumesc mult de vizita si ganduri! Un final de saptamana excelent!

      Ștergere
  15. Îmi plac pietrele în orice formă a lor, iar ale tale sunt deosebite. Chiar am început un articol despre pietre şi... Îl vei găsi pe noua mea pagină, îmn curând. Seară cu bucurie să ai, dragă Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia astept! Nu stiu de ce nu am sesizat noul tau blog. Sunt cam aiurita, pe FB nu am mai intrat, iar pe G+ am crezut ca este altcineva. Acum m-am lamurit!
      O seara minunata sa ai, Dana draga!

      Ștergere