miercuri, 18 octombrie 2017

Miercurea fara cuvinte (119) -
Toamna impartasita


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Apus de soare

Suport inedit

"Incotro?"

Balaceala in trei!

Galben si multe ferestre!

Gand generos anonim!

"X" ceresc

Destinatii diferite si sus si jos!

Frumusetea unei parti...
Cadere oprita...

Rosu de toamna (macese)


O zi de miercuri plina de farmecul toamnei!
Happy WW!


MFC (118)


 

26 de comentarii:

  1. Don't worry, be happy
    In every life we have some trouble
    But when you worry you make it double
    Don't worry, be happy

    Don't worry be happy .... Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ..... 😅
    Rosul ala de toamna... este tare dulce! 😅
    Sa ai o seara fantastica! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de cantecel! 😅
      Nu-i asa? Le-am pus la uscat in balcon. In aceasta faza arata tare fain, pana nu se zbarcesc! 😅
      Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ma uitam la galbenul frunzelor, cand am vazut-o... Nu stiu cum a poposit acolo, dar parca e dintr-o poveste... :)
      O seara faina sa ai!

      Ștergere
  3. Minunate-s amurgurile toamnei! Poate din cauză că și ea e un amurg...

    O toamnă cât mai lungă și mai blândă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gandit si la o astfel de interpretare, dar e interesanta! :)
      O toamna minunata si tie, plina de imagini inedite!

      Ștergere
  4. Ce faini sunt bălăciţii! :)
    Am fost tentata sa scriu ca fotografia cu "X" imi place cel mai mult dar... cum sa aleg?! :) Toate au un "ceva" minunat.
    Zile senine iti doresc, cu drag! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Afara era cald si ei topaiau prin baltoaca...
      Parca toata lumea era a lor!
      Mi-ar fi placut ca x-ul sa se fi vazut mai accentuat, dar darele erau cam palide! data viitoare le spun... :D
      Multumesc, Diana draga! Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  5. Vaaaai ce de maceseee! Cand eram mici aveam un maces in spatele blocului. Toamna tare ne placea sa adunam si noi macar un pumn acolo :). Ce vremuri ;p!

    Sunt foarte frumoase toate acete opriri ale timpului surprinse de camera :D.
    Happy ww!!
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut noroc cu piata, ca de cules...
      Multumesc mult, Rux. Sunt atatea imagini frumoase in jurul nostru, totul e sa ai ceva cu care sa le surprinzi! :D
      Happy Joi! Cu drag! Pupici!

      Ștergere
  6. Ce colecţie frumoasă! Apusul e pe sufletul meu dar nu aş zice nu unei bălăceli :D
    Seară bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales ca inca e cald! Te cred, dar asa, mai spre marea cea mare... Eu acolo mi-as dori sa fiu in cest moment. Dar si in alt timp e bine! :D
      Happy Joi, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Sa te uiti si pe link. Si pentru ceai, dar si o componenta a unui suc de fructe facut in casa, impreuna cu afine si poate zmeura.
      Happy Joi, draga Laura!

      Ștergere
  8. Nu te mai preocupa. Toamna e mereu frumoasă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumuseți care ne ajută să îndurăm mai ușor trecerea spre iarna cea golașă...

    Zi superbă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate avem noroc si va si o iarna blanda. Dar oricum, avem la ce ne uita pentru a ne incalzi... sufleteste! :)
      O zi minunata, Zina draga!

      Ștergere
  10. Frumoase toate fotografiile,dar copacul acela galben între
    fereste mi-a plăcut mult...!
    O zi minunată îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador galbenul acela. Imi place chiar mai mult decat frunzele rosiatice care sunt si ele superbe! Poate pentru ca e foarte... solar!
      O zi superba si tie, Elena draga! Pupici!

      Ștergere
  11. Culori frumoase, de toamna.
    Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Robert!
      Cred ca in Brasov culorile sunt totusi mult mai spectaculoase pe munti!
      Seara buna!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere, Cristi!
      Esti chiar generos!
      O seara faina sa ai!

      Ștergere
  13. Minunate toate,ravasitoare,pentru ca sunt pretutindeni,dar prea putini se bucura si traiesc clipa !
    Cantecelul "fredonat" de Ella,este unul din preferatele mele !
    Cred ca trebuie sa sap putin in caietul cu retete,ca tare mi-au zambit macesele ! Zile frumoase iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Banuiesc ca vor fi si in luna noiembrie. Nu am facut niciodata altceva decat le-am uscat. Poate ca a venit timpul de mai mult!
      Cat priveste clipa si importanta ei, recunosc ca am inceput sa-i descopar sensul cumva ascuns, foarte tarziu, dar m-am bucurat de descoperire si sens si mi-am dat seama cat am avut de pierdut din cauza acestei necunoasteri. Viata si torentul ei este de multe ori prea coplesitor si uitam esenta!
      Si mie imi place cantecelul. Ella mereu genereaza surprize placute.
      Tot ceea ce este bun si frumos sa intalnesti mereu, Natalia draga!

      Ștergere