vineri, 20 octombrie 2017

Duzina de cuvinte (148 - 149) -Regasire

Cuvintele duzinii 148, cu tema: "Dualitate". 
plimbare, suflet, calendar, vie, vorba, toamna, tremur, frunze, acasa, dulce, povata, icoana.
Cuvintele duzinii149, cu tema: "Fericirea".
raza, gutuie, fosnet, atingere, pictor, maini, revenire, gand, inaltul, carare, dar, iubire.

Sursa

Acest text a fost inceput in gand de foarte multe ori.  Dar de fiecare data se 
intampla cate ceva.  Apoi faceam  o plimbare pe alta carare pe care simteam
o dulce si vie atingere  a cuvintelor si totul se sfarsea iar, ca intr-un fosnet de
frunze uscate.  Nu stiu daca motivul este toamna sau pur si simplu dualitatea
a vrut sa astepte fericirea, pentru ca sigur, undeva in inaltul spatiului totul se
intampla intr-o simultaneitate bizara, care nu tine cont de calendar.
O noua revenire a gandurilor in suflet m-a facut totusi sa inaintez si chiar
fara nici o vorba - povata, m-am simtit in mine acasa, imaginandu-mi
dualitatea mea, trup si spirit. A fost doar cat un mic tremur,  asa,  o 
sageata - raza plina de iubire, insa suficient pentru a simti fascinatia si 
fericirea provocate de sentimentul perfect al regasirii.  
Aceasta o fi starea de spirit pe care probabil o are un pictor cand ia pensulele
in maini  pentru a crea o icoana. Poate... 



Am vazut o mica expozitie de icoane a artistei Ioana Stoila.
Le realizeaza pe sticla si are o tehnica extraordinar de luminoasa.
Asa ca acum stiti si voi!


Poate ca am inceput cam devreme, dar imi place 
mult acest colind cu gutuie galbena:




Un sfarsit de saptamana plin de armonie!


Tabelele lui Eddie va asteapta:
Duzina 148
Duzina 149




14 comentarii:

  1. "Dualitate" - cand sufletul este aici si acolo!
    Facand o plimbare prin calendarul toamnei, am poposit pe deal , la vie! Si mi-am amintit de acasa, de frunze si poame si m-am asezat în genunchi la icoana mamei spre a mai auzi o data o dulce povata.
    "Fericirea" - De-a revedea Toamna!
    Un gand a atins înaltul cerului! Doua maini ale unui pictor, mi-au adus în dar iubire. iar raza soarelui desena pe carare o gutuie duduie ce avea o rochita din frunze cu fosnet moale ... fosnet ce-tii atinge sufletul si te ajuta sa visezi la o revenire glorioasa a Toamnei!
    Gata, am plecat la mine acasa ca am batut campii ... original! 😅
    Iti doresc un weekend minunat, Suzana draga! Pupici! <3

    p.s. nu mi-ai scris ca participi la "Mos Craciun cel secretos" si nu vad niciun logo aici la tine?! Deci? 😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost o inspirata si mi-au placut gandurile tale asternute aici...

      Ti-am spus din prima ca particip, iar poza o voi pune astazi, dupa cum am scris in mail-ul de pe planeta Pamant! 😅 😅 😅 Don't worry, be happy!
      Un weekend plin de farmec sa ai, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Cine are ganduri...icoane găsește ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si putem ajunge la concluzia evidenta ca toate intamplarile au motivul lor ascuns de a se petrece... :)
      Un weekend fain!

      Ștergere
  3. Frumoase ganduri, ma bucur ca ai reusit sa le asterni si nu numai ☺ Ai reusit sa folosesti cuvintele data intr-un text care exprimă multa înțelepciune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Uneori niste idei se zvarcolesc si tasnesc cumva. Pana la intelepciune insa mai e cale foarte lunga...

      Un weekend cu povesti frumoase sa ai! Imbratisari!

      Ștergere
  4. Bati la portile hermetismului. :) Imi place tare mult si acest gand al tau, inceput acum dar, cumva, inca neterminat.

    Multumesc, Suzana draga! Weekend frumos iti doresc! Pupici! <3

    Colindul m-a dus depaaarte, la sarbatori cu zapada! Mi-e dor de zapada. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu nu mi-e dor de zapada, doar de colinde! 😅

      S-ar putea sa ai dreptate: aceste ganduri sunt cumva neterminate. Dar totusi cred ca esentialul a fost spus...
      Multumesc, Diana draga! Un weekend excelent si poate cu drumetii!
      Pupici! <3

      Ștergere
  5. Ai un dar de a aduna cuvinte şi a le transpune în gânduri... de fapt ar fi invers. O idee faină de a combina într-un singur text mai multe "duzini". Cred că dacă aş aduna cuvintele ultimelor duzini la care nu am scris ar putea ieşi un text. Să ai o duminică minunată şi o nouă săptămână cu spor şi bucurii! :) Faină tare gutuia ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi propun neaparat, dar in ultima vreme timpul s-a derulat cumva altfel, iar cuvintele oferite de Eddie, nu stiu cum se face ca uneori rezoneaza unele cu altele, in mintea mea, evident! :D
      Si tocmai ma gandeam ca anul asta nu am mancat vreo gutuie. Si am constatat cat de util ar fi fost...
      O zi de duminica frumoasa si o saptamana la fel, draga Dana! :)

      Ștergere
  6. E un colind frumos, duios. Nu-mi amintesc sa-l mai fi auzit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate intr-o alta interpretare. Varianta aceasta nu cred ca am mai auzit-o nici eu... Imi place cum ai spus: "duios"! :)

      O seara buna si o saptamana pe placul tau, Daurel!

      Ștergere
  7. Vaaaai "galbena gutuie" <3. Eu de la Ralu stiu colindul acesta (sora mea:P).
    Imi place mult cum ai aranjat cuvintele si gandurile <3.
    Imbratisari cu drag :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut mult colindul cu gutuie! Am zis sa incep mai devreme cu ele, ca n-o fi foc! :D
      Multumesc de ganduri, draga Rux!
      Zile frumoase si inspirate!

      Ștergere