luni, 16 octombrie 2017

Citate favorite (32) -
Mark Twain in citate


Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Am ales pentru aceasta zi de luni cateva citate din Mark Twain, ce sper sa va
placa si poate sa va inspire:


Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care
 te-ai născut și cea în care afli de ce.” 

"Un om nu se poate simţi bine dacă nu-i în armonie cu sine."


"Fii virtuos şi vei fi un excentric."

"Fă lucrul de care te temi şi teama va pieri."



Întotdeauna fă bine. Asta îi va mulțumi pe câțiva 
și-i va surprinde pe restul.” 

"De ce stai aici fără niciun scop, ca un plic fără adresă?"



"Dintre toate animalele pământului, omul este singura fiinţă crudă. 
El e singurul animal care îi răneşte pe ceilalţi doar din plăcerea de a o face."

"Civilizaţia este multiplicarea fără limite a necesităţilor nenecesare."


Plănuiește-ți cu grijă viitorul, pentru că acolo 
o să-ți petreci restul vieții.”

"Stai departe de oamenii care îţi micşorează ambiţia. Oamenii mici întotdeauna 
fac asta. Cei cu adevărat mari te fac să te simţi ca şi tu poţi deveni mare."


"Cel puternic învinge prin gingăşie şi cucereşte prin iertare."

"Cel mai bun mod de a te înveseli este să încerci să înveseleşti pe cineva."


Norocul bate la uşa fiecărui om, dar în multe situaţii omul este 
plecat în vecini şi nu aude ciocănitul.”

"Secretul succesului este să faci din vocaţia ta o vacanţă."


"Poate că timpul vindecă rănile, dar este un cosmetician mizerabil."

"Prejudecăţile deformează întotdeauna gândurile, sentimentele şi opiniile oamenilor."


Astăzi e acel ”mâine” de care te temeai ieri.” 

"Durerea o poţi încerca în singurătate, însă bucuria pentru a o 
cunoaşte într-o măsură deplină trebuie să o împarţi cu cineva."


"Dansează ca şi cum nu te vede nimeni; iubeşte ca şi cum nu ai 

fost niciodată rănit; cântă ca şi cum nu te-ar auzi nimeni; trăieşte 

ca şi cum ai fi singurul om de pe pământ."





"Secretul pentru a face progres este să începi. Secretul pentru a începe 

este să spargi obiectivele complexe şi copleşitoare la prima vedere, in

paşi mici pe care îi poţi gestiona zilnic şi apoi să începi cu primul pas."


O saptamana frumoasa, in care  ideile utile sa-si gaseasca aplicarea!



Citate favorite (31)




28 de comentarii:

  1. Casa în care a locuit a fost cumpărată de stat, restaurata și transformata în muzeu. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasisem si casa lui muzeu. Daca tot ai punctat ideea, las si un link despre ea! :)
      http://www.marktwainhouse.org/house/history.php

      O saptamana inspirata sa ai!

      Ștergere
  2. Ce urare minunata! Multumesc, Suzana draga! La fel sa fie si saptamana ta!
    Sunt de acord cu toate cele pe care le-a zis! Si cum sa nu fiu daca chiar cred? :)
    Imi place tare mult "cartea interactiva". :)
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam ca fiecare saptamana poate avea un specific, poate in ton cu citatele... :D
      Interesant cum au realizat-o. trebuie insa rabdare sa poata fi parcursa!
      Multumesc, Diana draga! Bine si senin! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Am facut turul casei lui M.T.! E prima data cand vad interiorul! Mi-a placut mai ales camera de zi, cu mica "jungla" si biblioteca! :)
    Nu ma pot abtine si ma gandesc ca unii pot chiar rascumpara un ditamai conacul si il pot intretine iar altii... nu-s in stare sa renoveze o casuta... pentru a pastra vie amintirea celor care au lasat un semn in trecerea lor prin lume. Of.
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odata realizat un astfel de muzeu, banuiesc ca se poate autointretine, cumva. Si la noi s-ar putea daca s-ar vrea - dori etc...
      Pupici! <3

      Ștergere
  4. :) Toate sunt pline de învăţăminte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar! Totul e sa le si incorporam putin cate putin!
      O saptamana minunata, draga Laura!

      Ștergere
  5. Nu prea m-am dat în vant dupa "aventurile" lui Twain, dar per ansamblu a fost un scriitor bun, Am gasit ceva din ceea ce el ar fi afirmat si care mi-a placut tare mult!
    "„Am sosit cu Cometa Halley în 1835. Va apărea din nou la anul, și mă aștept să mă duc cu ea. Ar fi cea mai mare dezamăgire a vieții mele dacă nu mă duc cu cometa lui Halley. Atotputernicul a spus, fără îndoială: «Aici sunt ciudații ăștia doi, fără rost; au sosit împreună, trebuie să plece împreună».”
    Am apucat si eu sa vad aceasta cometa, dar sigur voi pleca cu mult înainte ca ea sa revina! 😅
    Sa-ti fie saptamana frumoasa si plina de surprise placute!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citatul este minunat si iti multumesc din suflet ca l-ai amintit!
      E o idee fascinanta, aceasta venire cu cometa!
      Dar nu te gandi asa! In eternitatea din fata noastra orice este posibil!
      O saptamana frumos inspirata sa ai, Ella draga!
      Pupici! <3

      Ștergere
  6. Mark Twain este unul dintre marii mei favoriți. Aproape fiecare fraă a lui este o vorbă de duh. Dintre cele pe care ni le-ai prezentat aici, cea mai consonantă cu mine este aceasta: ”"Secretul succesului este să faci din vocaţia ta o vacanţă."

    Săptămână de vis, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce dreptate are... Daca fiecare dintre noi ar munci pentru vocatia proprie, multe lucruri s-ar repara ca prin farmec! Cand faci ceea ce iti place, fiecare moment este o bucurie!
      Si tu sa ai o saptamana minunata, draga Zina! <3

      Ștergere
  7. Toate sînt pline de tîlc. Îmi place acest citat: „Cele mai importante două zile din viața ta sunt ziua în care
    te-ai născut și cea în care afli de ce.” Cea de a doua zi importantă ar putea fi tristă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu si daca aflam in timp util... :)
      Twain ne da un impuls sa descoperim ceva mai repede!
      Si poate avem vreo revelatie.

      O saptamana frumoasa si calma, draga Marta!

      Ștergere
  8. Superbe citate ”Oferă fiecărei zile șansa să fie cea
    mai frumoasă din viața ta”!
    O săptămână minunată și plină de frumos,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ideea asta este bine sa ne dam jos din pat! :)
      Orice noua zi poate fi surprinzator de frumoasa...
      O saptamana excelenta, draga Elena! Pupici! <3

      Ștergere
  9. Am revenit pentru a-ti ura sa ai o saptamana minunata! :)
    Sunt cam zapacita... Azi, monitorul a dat semne de plictiseala - piere imaginea la... el stie ce intervale - si ma grabesc prea tare! :) Daca dispar ca magarul in ceaţă e din cauza de monitor, dar sper ca saptamana aceasta ajung sa iau unul, inainte de-a ramane in pană si de monitor nu doar de idei. :)
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o scumpa! Acelasi lucru mi s-ar putea intampla si mie,cu ceata si magarul, e adevarat din alte motive.
      Sper sa-ti rezolvi problema tehnica cat mai degraba!
      Pupici si spor la toate cele! <3

      Ștergere
    2. Multumesc, draga Suzana. :)
      Sper sa nu dispari ca magarusul in ceaţă decat daca e de bine spre foarte bine. :)
      Pupici! <3

      Ștergere
    3. Din pacate nu e de bine, dar orice intamplare este o noua lectie de viata! Asta ca sa imi cresc moralul, ca asta nu creste cu drojdie! 😅 (tot de la Ella!)
      Te pup!

      Ștergere
  10. cândva când începusem să înţeleg ceva de prin cărţi, mi-a plăcut atât de mult Mark Twain ! şi acum mi-au plăcut toate citatele dar mai ales acesta: „Plănuiește-ți cu grijă viitorul, pentru că acolo o să-ți petreci restul vieții.” dar este aşa de greu să pui în pracctică !!!
    felicitări pentru postare !
    pupic ! cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca o activitate este simpla nu are nici un farmec!
      Placerea este mai mare dupa un efort, cel putin asa am crezut mereu!
      O saptamana excelenta cu spor si sanatate, draga prietena!
      Pupici!

      Ștergere
  11. Ramane un mare intelept Mark Twain,o subliniaza si citatele culese
    de tine.Toate.Am reverberat mai mult la"Durerea o poti incerca in
    singuratate,insa bucuria pentrua o cunoaste intr-o masura deplina
    trebuie sa o imparti cu cineva";privind zilele importante din viata,cred ca ziua in care ar trebui sa afli "de ce",e cea mai importanta:afli care e menirea ta in aceasta viata.Unii n-o afla
    niciodata !"Civilizatia(spre care tindem?)este multiplicarea fara
    limite a necesitatilor NENECESARE"
    Mi-a facut mare placere postarea! Iti doresc un octombrie luminos,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai punctat foarte corect, dar recunosc ca ultimul citat ales de tine mi s-a parut extraordinar. Nu il stiam, dar cred ca ar merita detaliat intr-un text separat. O sa ma gandesc.
      Sunt atat de multe lucruri "inutile" in jurul nostru care genereaza iluzia de ajutor in viata cotidiana, dar care duc sau vor duce la un fel de lene mentala si fizica cu efecte dezastruoase. Si la fel de important mi s-a parut: "Fă lucrul de care te temi şi teama va pieri". O metoda simpla si eficienta pentru a ne scutura de temeri...

      Multumesc mult de ganduri, Natalia draga! O toamna pe gustul tau, cu bucurii si senin!

      Ștergere
  12. Cata intelepciune! Minunate ganduri 🤗Primele 3 citate pe care le ai ales aici, mi se par cele mai potrivite cu principiile pe care incerc sa-mi cladesc viata.
    O saptamana minunata iti doresc, Suzana draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleapta ca de obicei! Am fi scutiti de multe surprize daca am fi mereu armonizati cu noi insine. Simplu si complicat, dar posibil! :D
      Multumesc de vizita, draga Carmen! O toamna minunata in culori si arome perfecte! Imbratisari!

      Ștergere
  13. What's Going down i am new to this, I stumbled upon this
    I've found It absolutely helpful and it has aided me out
    loads. I am hoping to contribute & assist different customers
    like its aided me. Good job.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for stopping by and your words!
      Next time maybe you sign to your own blog and not "anonim". You entered in the spam area! :)
      Have a nice day!

      Ștergere