miercuri, 26 iulie 2017

Miercurea fara cuvinte (110) -
Frumusetea unor spatii mici


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Am descoperit cateva imagini simpatice cu amenajarea unor balcoane. 
Poate ne vin cateva idei la urmatoarea redecorare...

(Sursa imaginilor)


 


















@@@@@@
Si bineinteles sa zambim un pic:

Sursa

Oare aici cum o fi?

O zi miercuri plina de idei noi si frumoase!
Happy WW!


Efecte de miercuri!



MFC (109)


20 de comentarii:

  1. Sunt amenajari inspirate.
    Balconul cu cal pare o idee mioritica....
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut mult! Sunt in cautarea unor solutii si am constatat ca sunt o multime...
      "Ideea mioritica" mi s-a parut fabuloasa! Revenim la imaginatia oamenilor...
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  2. Bune idei, frumoase fotografii! Uite că și într-un balcon mititel de bloc poți să amenajezi un colțișor plăcut.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate orice in astfel de locuri. M-am entuziasmat... Unele idei sunt chiar inspirate.

      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  3. Sa trăiască patrupedul din balcon! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu e un truc al pozarului, mi-e tare greu sa inteleg cum a ajuns acolo bietul cal!

      Happy WW, Catalin! :)

      Ștergere
    2. Offf... Sa nu te miri! Exista si in gl un bloc in care niste indivizi stau cu calul in casa.

      Ștergere
    3. Atunci chiar nu ma mai mir! Asa ceva mi se pare tare ciudat! Cat despre saracul patruped, inchis intre patru pereti, ce sa mai spun... :(

      Ștergere
  4. Drăguțe fotografii,arată super florile în balcoane,mi-a plăcut și calul!
    O zi frumoasă îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Sunt atat de multe posibilitati pentru flori...
      Calul a fost basca... :D
      Happy WW, draga Elena! Pupici!

      Ștergere
  5. Am şi eu un colţişor al meu. Sigur, nu seamănă deloc cu ce ne-ai arătat tu doar o măsuţă şi scăunele, floricele şi cam atât. Acolo beau cafeaua, fumez şi uneori vă citesc pe voi ;)
    Sunt minunate ideile prezentate dar calul e ... de vis :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi nu sunt foarte sofisticate. Si cred ca sunt realizabile. Asa ca un coltisor al tau cu floricele si o masuta unde iti poti bea cafeaua preferata sau medita, este minunat!
      Calul mi-ar fi placut sa fie doar o proiectie holografica... :D
      O zi excelenta, draga Potecuta!

      Ștergere
  6. Interesante idei pentru folosirea acestui spatiu,balconul,deseori
    lasat in paragina !Mie mi-a placut amenajarea din foto numarul patru,in situatia unui balcon inchis !
    Cat priveste calul,iti spun o scurta istorioara:cu un anume prilej,a trebuit sa vizitez un personaj,ce statea la et.3 a unui
    bloc,confort3,din cartierul Ferentari(!);cand coboram am auzit niste tropaituri...anormale :urca un...cal,manat de stapan !Locuia la etajul 4 !!!
    Asa ca ...iti doresc zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mic colt de rai! Insa e nevoie sa fie foarte bine izolat, pentru a fi functional pe tot timpul anului. La cate ghivece sunt acolo, mi-ar mai trebui o camera suplimentara...
      Si eu care initial am zis ca e un truc fotografic in balconul cu cal! :) Realitatea bate filmul...
      Zile frumoase, draga Natalia! Cu multe idei inspirate!

      Ștergere
  7. În primul rând, chiar dacă cu întârziere, îți doresc La Mulți, Mulți Ani !

    În al doilea rând aș dori să rezerv acel balcon în nuanțe de mov cu pernuțe și lampadar în stil oriental ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urari!

      O alegere minunata! E intr-adevar foarte sic! Eu inca nu m-am hotarat si imi vin tot felul de idei combinate! :D
      O zi frumoasa, in nuante de mov!

      Ștergere
  8. Fiecare amenajare are farmecul ei, chiar dacă spațiul este îngust. Merci mult, Suzana,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt inca sub impresia unei carti despre care as vrea sa spun cateva cuvinte la jocul de luni, al Zinei, privitor la spatiile mici. Iar balconul, daca exista, este un astfel de spatiu la bloc. Asa ca am fost curioasa sa vad ce gasesc...
      Merci si eu, Marta! Un weekend pe placul tau sa ai!

      Ștergere
  9. M-am delectat cu stropii si ma gandesc ca ar fi bine sa vina un pic de ploaie, in momentele urmatoare, asa ca prin minune. Si, apoi, privind ideile de amenanjare a balcoanelor, ma gandesc ca poate, in viitor... voi avea sansa asta. Sunt cateva lucruri ce mi-au atras atentia, mai ales cel cu storuri de bambus.
    Toate cele frumoase sufletului, saptamana placuta, in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ne punem imaginatia la incercare, sunt o multime de posibilitati de decorare, redecorare...
      Sper sa gasesti ideile potrivite pentru tine!
      O saptamana minunata sa ai si tu, draga Alexa!

      Ștergere