luni, 24 iulie 2017

Citate favorite (26) - Prieteni pufosi


Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Vazand postarea de astazi a Zinei, m-am repliat un pic si am cules cateva 
idei asortate:


"Nu poate exista dar mai mare decat iubirea unei pisici." (Charles Dickens)
 

"In antichitate, pisicile erau venerate ca si zeii si nu au uitat niciodata acest lucru". 
(Autor necunoscut)


"Cine are o pisica, nu trebuie sa se teama de singuratate". (Daniel Defoe)



"Cred ca pisicile sunt spirite reincarnate. Sunt sigur ca o pisica ar putea merge 
pe un nor fara a pica". (Jules Verne)


"Daca esti demn de afectiunea ei, o pisica iti va fi o buna prietena,
dar niciodata o sclava." (Theophile Gautier)



"Singurele creaturi capabile să ofere iubire pură sunt câinii şi copii".
(Johnny Depp)








Va urez o saptamana frumoasa, plina de zambete!





Citate favorite (25)



20 de comentarii:

  1. Cine nu are o pisica nu are în dar o iubire mare... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate citate, în acord deplin cu acelea pe care le-am ales și eu astăzi!
    E trist să descoperim că animalele ne sunt mai buni prieteni decât oamenii, dar ce bine că există!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa luam partea frumoasa a experientelor, asa cum ai spus, "bine ca exista"!

      O saptamana frumoasa, draga Zina!

      Ștergere
  3. Mi-au placut foarte mult citatele despre pisici !Am avut din copilarie pisici,multe salvate de uraciune oamenilor;ultimul pisic
    a trait 18 ani,alaturi de familia noastra;am suferit cand am
    pierdut acest membru al familiei !"Nu poate exista dar mai mare
    decat iubirea unei pisici!"
    Multumesc mult pentru filmulet si comentarii !
    O saptamana racoroasa,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a facut placere sa le caut. Am descoperit o multime de imagini minunate cu si despre pufosenii! M-a inspirat Zina!
      Eu nu am animalute, dar le privesc cu mare drag la o prietena!
      Cu placere, draga Natalia! Urarea deja isi arata roadele!
      Chiar s-a racorit...

      Ștergere
  4. minunate citate şi imagini ai postat ! felicitări !
    cel mai mult mi-a plăcut acest citat:''lenea nu este altceva decât obiceiul de a te odihni înainte de a fi obosit'' de Jules Renard...
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand am vazut citatul am spus ca este perfect pentru anumite momente de pauza... necesara! :D
      Multumesc, draga prietena! O saptamana si cu odihna, ca tare e buna...

      Ștergere
  5. Si uite cum, pe langa aceste imagini, mai aduc eu una cu flori și cu o felicitare in care as scrie un multi ani traiasca, sanatate si bucurii. Sunt onorata sa te am prin preajma și iți doresc, Suzana, sa ai doar împliniri și zile frumoase! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de margaritarele pe care le rostogolesti pe la mine si de frumoasele urari.
      Zile frumoase si tie, Adriana draga si pline de inspiratie!

      Ștergere
  6. De câtiva ani ne tot minunăm de calitatile extraordinare ale pisicilor pripăsite pe lânga noi sfidând câinii din curte...
    Multumesc pentru imagini si documentarul video.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfidand sau poate legand prietenii cu alte suflete in alte trupuri! :D
      "Condor" are documentare foarte interesante!
      O saptamana plina de descoperiri interesante, Daurel!

      Ștergere
  7. I need to to thank you for this good read!! I certainly loved every little bit of it.
    I've got you book-marked to look at new stuff you post…

    My site - bathroom remodeling ct

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and thoughts!
      Have a nice day!

      ps: your comment was considered spam, probably because you did not signed.

      Ștergere
  8. Sunt total de acord cu Johnny Deep , si nu pentru ca ar fi unul din actorii mei preferati ci pentru ca cred ca are dreptate....

    Imi place si citatul din Jules Verne ( se vede ca era un vizionar daca-si imagina si pisicile calcand pe nori :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a amuzat ideea! Adevarul este ca norii vazuti din avion sunt atat de densi, ca parca sunt o plapuma pe care ai vrea sa o incerci! :D Nu stiu daca ai deschis filmuletul, dar in el am aflat despre Dawn Baumann Brunke si modalitatile ei de a comunica cu animalele. Are si un site:
      http://www.animalvoices.net/how-to-communicate-with-animals
      Poate gasesti ceva interesant legat de pufosi...
      O zi excelenta, Eddie!

      Ștergere
  9. Citate despre pisicute! Cum sa nu avem o zi minunata, asa?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles! Totul ca sa ne cresca tonusul...! :)

      Multumesc de vizita, Evelyn! O zi superba sa ai! Pupici!

      Ștergere