vineri, 19 mai 2017

Reflexii in oglinda (83)
printr-o Duzina de cuvinte(127)

Cuvintele saptamanii:
complexa, independenta, cotidian, stresat, brazda, stilat, sustras, interactiunea, giumbuslucurile, ras,
inconjoara, realizat.


Nu am mai realizat pana acum un astfel de cumul de jocuri, dar pentru ca
imi plac giumbuslucurile, mi-am zis ca interactiunea dintre ele m-ar mai
scoate din cotidian si din brazda obisnuintei!


Sa nu credeti cumva ca m-am sustras de la atmosfera ce inconjoara aceste provocari
inedite si atat de dragi mie, dar am simtit nevoia sa le sparg cumva aceasta 
independenta si sa le fac sa fuzioneze intr-o atmosfera ceva mai complexa.


Imaginile nu le-am reusit prea stilat, din pacate, dar ele reprezinta in mic crampei
din istoria orasului Bucuresti,  o zona apartinand hanului Serban Voda, protejat 
transparent langa Banca Nationala a Romaniei,  pe strada Lipscani.



Ma uit la aceasta bucatica de istorie ingropata si imi aduc aminte de cineva
(de pe alte meleguri), care mi-a spus ca, atunci cand este suparata, asculta 
muzica veche si simte cum se conecteaza la radacinile strabune... 


Nu era o gluma, nimic de ras, doar un sentiment profund al apartenentei 
fata de un loc, care te face sa nu mai fii stresat, sa-ti simti izvorul natural
si real al energiilor si sa te bucuri ca o poti face .
 

M-a incercat un sentiment ciudat privind aceste vestigii acoperite tansparent.
Si nici nu prea pot sa-l traduc in cuvinte. Poate ma va ajuta un calculator cuantic,
ca doar s-a realizat si acesta!




Eddie si duzinele de cuvinte!                              Sorin si reflexiile in oglinda!



Un weekend frumos sa aveti!

Reflexie metamorfozata (1)


 
Reflexie metamorfozata (2)


14 comentarii:

  1. Deja ți-ai pus o dorință în mod...transparent ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un picut cam complicata, dar nu se stie niciodata... :)

      Un weekend fain sa ai!

      Ștergere
  2. O combinație perfectă de cuvinte și imagini,mi-a plăcut jocul tău,Suzana!
    Îți doresc un weekend fericit și plin de bucurii,draga mea!
    Îți mulțumesc pentru gîndurile frumoase,urări și vizită!
    Pupicei mulți..!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un joc al jocurilor! Recunosc ca si mie mi-a placut! :D
      Un weekend superb sa ai si sa-ti petreci cat mai frumos ziua de nume!
      Pupici! <3

      Ștergere
  3. Ce idee frumoasa au avut sa puna sticla deasupra... Eu nu stiam de aceasta pivnita! Multumesc de imagini!
    Ti-a reusit foarte fain "împletitura"! :))
    Sa ai un weekend cu soare si numai ganduri bune pentru tine!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea este frumoasa, intr-adevar, dar ar fi fost mult mai interesant, sa-l scoata la lumina si sa-l restaureze. Din pacate din cauza locatiei, nici nu cred ca s-ar fi pus problema in felul acesta!
      Mi-a placut ideea impletiturii, dar am avut si un pic de noroc cu pozele mele.
      Multumesc pentru urare, chiar este soare, desi se mai zvarcolesc si norii un pic, dar nu ii bag in seama! :D
      Un weekend plin de frumos iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Trebuie sa vizitez acest loc in curand. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa, macar un pic! :)

      Un weekend placut sa ai, Cristi!

      Ștergere
  5. Îmi plac imaginile surprinse de tine, mai ales că fac parte din istoria noastră, din istoria Bucureştiului. Cine ştie câte din clădirile cu valoare istorică vor mai supravieţui în următorii ani. Păcat! O duminică luminoasă să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna intrebare! Cred ca nimeni nu stie...
      Oricum e mare pacat daca nu se mai schimba optica. Fara marturiile istoriei noastre, e ca si cum nu ar mai fi!

      O duminica excelenta, Dana draga! <3

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and words, Leovi!
      Have a nice day!

      Ștergere
  7. Ce faaain! Si impletirea jocurilor dar mai ales fotografiile.
    Cred ca despre descoperirea acestei pivnite si "imbracarea" ei s-a discutat candva (am vazut la TV)... Un timp, am urmarit evolutia sapaturilor, apoi am uitat. Sau, poate, era vorba atunci despre altceva (tot in Bucuresti). In fond, conteaza doar ca e ceva inedit.
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ceva inedit, intr-adevar, dar constructia BNR evident ca a avut prioritate. Nu stiu daca mai este ceva similar. S-ar putea sa fi fost subiectul pe care l-ai vazut la TV.
      Multumesc de apreciere, Diana draga!
      O saptamana excelenta sa ai! Pupici! <3

      Ștergere