miercuri, 24 mai 2017

Miercurea fara cuvinte (101)-
Frumusetea vietii


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!



















Va urez o zi de miercuri excelenta!
Happy WW!










MFC (100)



28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi pare bine ca ti-au placut!
      Happy WW, draga Laura!

      Ștergere
  2. O zi excelentă să ai și tu Suzana! Sunt adorabile instantaneele tale și îmi amintesc, o parte dintre ele, cât m-am chinuit la mare să surprind un pescăruș în zbor... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aduc aminte de aceasta poza. Multe am ratat atunci. Noroc ca erau mai multi pescarusi in zbor!
      Multumesc de urare, Dana draga! O zi mnunata si plina de descoperiri!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Superbe fotografiile,și clipurile mi-au plăcut,mulțumesc Suzana!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă îți doresc!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt chiar deosebite clipurile. Acum am descoperit-o si eu pe Josephine Wall si imaginile ei atat de colorate!
      Happy WW, Elena draga! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Cățelușii ăia mi-au topit inima... Or fi fost abandonați acolo, pe bancă?...
    Frumoase fotografii, mulțumesc!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu erau abandonati. Ii adusese cineva si ii parcase acolo, parca ii scosese la aer! Era la Mangalia, pe promenada. Si pareau toropiti de caldura. Mai tarziu, plecasera cu totii!
      Am constatat ca foarte multe poze de acest fel, totusi, nu am realizat!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  5. O serie de fotografii foarte frumoasa ... dar mie tot pisicile îmi plac cel mai mult! :)) Miaw... 🙀

    Sa ai o zi minunata, Suzana draga! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am mai avut cateva poze cu pisicute, la Mangalia, dar nu erau prea reusite si le-am prins cam de departe. Pareau cam salbatice. O sa am in vedere... :D
      Special for you!
      Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  6. O adevărată „expoziție” de vietăți ale orașului văd la tine.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Toate fotografiile sunt frumoase, greu de ales o favorita. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu nevoie! Nu se compara cu cele ale profesionistilor, dar perseverez! :D

      Multumesc, Cristi! Happy WW!

      Ștergere
  8. In Natura viata e intotdeauna frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si este extraordinar ca ne putem bucura de aceste frumuseti!
      O zi minunata sa ai!

      Ștergere
  9. Câinele negru aduce oile-napoi. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data asta nu e nici o legatura intre oi si cainele negru.
      Poate data viitoare sa surprind pazitorul canin...:D
      Happy WW!

      Ștergere
  10. Mi-au dat o stare de bine imaginile tale. Îţi mulţumesc!
    Seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu mi-am adus aminte cat de bine ma simteam cand le-am realizat...
      O seara minunata, Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Ne complicăm în tot soiul de absurdități uitând micile lucruri care ne fac viața fericită... Ar trebui să cântărim la fiecare pas și să alegem ceea ce ne bucură.
    Ce liniște îmi transmit fotografiile tale! Și vine vara!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca important este ca realizand ideea spusa de tine, sa nu mai uitam si sa ne alegem bucuriile, ca sunt puzderie pe langa noi. Sa nu mai uitam...
      Vine repede vara, mai e doar putin!
      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  12. Ce frumooooos. Catelusii sunt tare frumosi toti. Si mare si mici (a nu se intelege ca nu imi plac si celelalte animalute ... ok, fie ... si paianjenul - sa stea la el acasa insa). Cand ii vad am mereu o chestie - mi se strange un pic inima gandindu-ma ca ar putea fi abandonati. Probabil si de unde cand mi-e lumea mai draga apare cate un suflet prin zona lasat de cine stie cine in voia sortii.
    Happy WW :*!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi parca sunt mai putine suflete lasate in voia sortii. Cel putin asa mi se pare pe unde merg eu. Dar e adevarat, nu e prea concludent... :)
      Multumesc, draga Rux! Happy WW!

      Ștergere
  13. Toate ca toate - sunt faine toate pozele (si vietatile - chiar si "gâzele") :) - dar catelusii de pe banca sunt... peste toate. :) Si pisoiul care pare sa caute umbra! E, n-o sa le iau la rand asa ca mai amintesc doar ca-mi place si meduza. :)
    Ai adunat aici o frumoasa serie de vietati, Suzana draga.
    Iti doresc sa ai o zi minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catelusii au fost asa cum ai spus: "peste poate"! Iti venea sa ii iei in brate si sa te tot joci si mangai! Iar pisicuta cauta umbra pentru ca era o caldura teribila! :) Mi-am propus sa fiu mai atenta la "vietati", chiar daca sunt mai greu de surprins!
      Multumesc, Diana draga! Un sfarsit de saptamana frumos si... odihnitor! Pupici! <3

      Ștergere
  14. ..fara cuvinte, zici? Ba, eu cred ca multe vor fi cele pline de admiratie. Greu am vazut panza de paianjen, cred ca e o meduza pe acolo, daca vad bine, lebedele sunt fantastic de multe si frumoase, dar pe rucsac sau patura nu-mi dau seama ce e. Tot un fluture? Mie nu mi-ar fi trecut prin minte să-l fotografiez. In schimb, am o chestie cu oile, caci alea si de se misca tot bine dau in poza, cu dealuri cu tot, pentru restul e nevoie de indemanare, iar eu nu prea am. Zi faina si multumesc pentru imagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa fotografiez fluturi, dar sunt cam greu de prins. Cu un aparat ca lumea poate ar iesi mai bine. Asa este doar noroc sa-i surprind cu aripile deschise. Iar lebedele evident asteptau hrana, ca doar asa se adunau atat de multe. Cu placere, Adriana draga. Si trebuie sa spun ca mult mi-a placut sa-mi aduca aminte de momente placute din anii trecuri, chiar si asa, "fara cuvinte"! :)
      Un weekend inspirat si frumos sa ai! <3

      Ștergere