miercuri, 26 aprilie 2017

Miercurea fara cuvinte (97)-
Surprize colorate


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Colectie de imagini si ideile lor, culese de prin Bucuresti si Cismigiul lui!

Un candelabru special

Reverenta!

Saltea florala

Destinatie ascunsa

Fragilitate rosie!

Decor floral in oras (2015)

Simbioza

Instantaneu din autobuz

Efectele s-au intamplat...

Spatiu si flori

Decor verde - solar

Frumusetea rozului (2015)


O zi de miercuri  colorata, plina de ganduri frumoase!
Happy WW! 







MFC (96)


33 de comentarii:

  1. Frumoase fotografiile tale ...
    Vrei sa-mi faci in ciuda cu glicina aceea superba! Dar nu se face si a mea frumoasa, de saptamana viitoare se încalzeste vremea si aici! :P
    Sa ai o dupa amiaza placuta, Suzana draga! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici pomeneala! Nu erau foarte multe flori, dar mi-a placut cum curg ciorchinii. Si marturisesc spasit ca nu stiam cum se numesc si chiar imi propusesem sa descopar. Probabil ca dorinta mea a fost auzita si mi-ai soptit denumirea! :D
      Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daaa! A fost si inca este mult romantism in acest parc plin cu povesti!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  3. Splendide imagini,mi-ai făcut după amiaza frumoasă,mulțumesc Suzana!
    O zi perfectă să ai!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine ca ti-au facut placut aceste surprize colorate! Si mie mi-au cam placut, asa ca au poposit si aici...
      Happy WW, draga Elena! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Frumusete, liniste, relaxare... Momente de pace intr-un Bucuresti agitat. :) Frumos!
    Interesante idei despre vibratia gandului. :) Muzica imi place foarte mult.
    Iti doresc, cu drag, o seara minunata! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un fond muzical deosebit, intr-adevar. Ca si ideile!
      Chiar asa agitat cum e Bucurestiul, are totusi oazele lui de aparenta liniste!
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Ce fotografii frumoase si diverse ai facut! O saptamana frumoasa, cu soare, iti doresc ca ne-am saturat de ploaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ileana! Deja putem spune ca e mai frumos.
      Oricum, nu mai e mult si vine vara! :D
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Cât de darnică poate fi natura cu noi, fantastic arată totul!
    Mulţumesc pentru aceste imagini, m-am relaxat privindu-le!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare generoasa cu noi, intr-adevar. Iar primavara este o adevarata minune!
      Imi pare bine ca ti-au placut. La fel m-am simtit si eu vazandu-le si reamintindu-mi momentele!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  7. Cismigiul cel romantic. Locul de plimbare al liceenilor si nu numai.
    Multumesc mult, draga Luiza!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Cred ca iti pot spune si o zi minunata de joi!
      Imi pare bine ca am putut comenta la tine. O perioada nu am prea reusit! Dar minunile apar mereu... :)

      Ștergere
  9. Un adevărat festival al florilor de parc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am putea sa nu ascultam concertul primaverii?
      Este fabulos!

      O zi cat mai frumoasa, Calin!

      Ștergere
  10. Ce putea să aleagă o lăzăristă?! Cișmigiul, ca toți lăzăriștii! :))

    Zi frumoasă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Dar Cismigiul este parcul din cartierul in care am copilarit. Cel mai apropiat! Asa ca...
      Un weekend minunat, draga Zina!

      Ștergere
  11. Daaa, Cișmigiul și frumusețea lui! Nu l-am mai văyut de vreo câțiva ani buni... Zi luminoasă să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ajungi prin preajma-i sa nu-l ocolesti. Poate pana atunci, aduc si paunii si lebedele. In ultimii ani asa au facut.
      Un weekend vesel, pe placul tau, draga Dana!

      Ștergere
  12. Oaaaaa au inflorit castanii?? Si ce flori au... spre roz inchis?
    Am si eu un castan in spatele blocului - abia astept sa infloreasca (de fapt abia astept sa vina toamna sa adun castane.. hahahaha). Imi place castanii mult, cand eram mica era unul la cimi, unde era bunicul meu. Mi se parea ca in fiecare primavara imi daruieste flori, iar toamna imi umpleam cosuletul cu castane :D.
    Foarte frumoasa calatoaria. Multumesc :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi-a venit sa cred. Mai aveau de inflorit, dar si asa mi s-a parut minunat!
      Imi pare bine ca ti-a priit calatoria, draga Rux!
      un weekend frumos, iti urez cu drag!

      Ștergere
  13. Foarte faine sunt pozele! Weekend placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un pic de noroc cu mult soare! :D
      Multumesc mult, Cristi! Un weekend frumos si tie!

      Ștergere
  14. Foarte frumoase fotografiile Suzana. Cu aceasta ocazie am descoperit o pasiune comuna, pozele cu flori. Doar că eu nu prea le postez pe blog...Și îmi plac foarte mult cele macro... Dar pozele tale parca alcătuiesc o poveste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Imi place sa fotografiez cand pot, orice e frumos colorat sau inedit. Toate sunt insa facute cu un drag telefon vechi. Dar ma surpind si pe mine cum ies!
      Uneori, cu soarele in fata, nu vad nimic! :D

      O duminica frumoasa sa ai!

      Ștergere
  15. O adevărată sărbătoare a florilor, aici, la tine. Minunate fotografii. Este anotimpul frumuseții absolute a naturii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si trece atat de repede... Azi vezi ceva, peste doua zile e deja mai mult verde! Mi se par incredibile transformarile petrecute primavara!
      Multumesc de apreciere, draga Alex! O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere