miercuri, 18 mai 2016

Miercurea fara cuvinte (58) -
Coperti de jurnal si crinul meu


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte
ne asteapta sa participam!

V-ar inspira sa scrieti intr-un jurnal cu astfel de coperti, create de artista
Aniko Kolesnikova ?
 
(Sursa pozelor)













                                                                      Exemplu de realizare



Evolutia crinului meu din balcon!
Cred ca i-ar sta bine pe o coperta de jurnal!




O zi de miercuri excelenta!
Happy WW! 


MFC (57)


41 de comentarii:

  1. Bufnita este un strajer de nadejde... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, iar ma incanti cu chestii inedite. :) Merci! Happy WW.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, sper ca e de bine! Cu mare placere! Ce sa fac daca mi-au placut?
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Dar oare ea o vrea sa participe la pariu?
      Ca asa ar fi frumos...

      Ștergere
  4. Frumos lucrate coperțile,iar crinul este splendid(spune-mi daca au
    parfumul celor albi)?!
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, din pacate. Este genul acela de crin fara miros.
      Crinii albi sunt mai mari si nu cred ca am vazut stilul acesta buchet pentru ei.
      Happy WW, Elena!

      Ștergere
  5. Cat de frumoase sunt jurnalele!!! Superbe! Nici nu stiu care l-as alege, daca cel cu vulpea (le ador), cel cu lupul alb sau cel cu bufnita! Mi-ar fi si frica sa scriu in el, de teama sa nu ii stric farmecul :)
    Crinul e superb, ador florile portocalii, oricare ar fi astea.

    O zi de miercuri linistita si frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut mult calutul. De crin m-am bucurat tare mult. Nu mai inflorise de doi ani si acum a inviat si a facut doua serii de flori.
      La fel, Evelyn! Happy WW!
      Poate vii si tu in joc! Ce zici?

      Ștergere
  6. Frumoase coperti imbracate in culori vesele! Crinul e superb. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarate pastratoare de comori! Mici opere de arta!
      Sper sa continue sa infloreasca si anul viitor.
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Arata foarte bine, mi-ar fi si mila sa trec niste ganduri fugitive intr-un astfel de jurnal, doar scris incet si caligrafic, ceva poetic ar fi pe masura! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa ma gandeam si eu. As scrie numai in penita, cu litere ronde. Si numai idei importante ce merita pastrate...
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Sincer, mi-e teamă să deschid un astfel de jurnal. Coperta adună parcă toate florile de câmp pe câțiva centimetri pătrați. Dar înauntru? Asta e cel mai important.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt nici nu conteaza coperta! Conteaza continutul!
      Dar se presupune ca intr-o astfel de bijuterie nu poti pastra decat ceva important :)
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Wooow, ce faine sunt. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zolty. Imi pare bine ca ti-au placut.
      Sanatate multa si Happy WW!

      Ștergere
  10. Uau! Am cam ramas fara cuvinte! Daca in timp ce urmaream prima parte mi-am zis ca mi-ar trebui vreo 9 luni sa fac un elefant, dupa partea a 3-a a devenit cert: mi-ar trebui 9 ani! Toate acele detalii! Uau! din nou. :)
    I-ar sta bine crinului tau pe o coperta de jurnal si nu m-as mira daca l-as vedea la un moment dat, realizat de tine. :)
    Iti doresc, cu drag, o zi frumoasa!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-ti place sa exagerezi! :) Oricum, nu e simplu si sunt niste timpi tehnologici, de uscare a lutului si vopselei dar, este tentant un mic tablou complet din lut...
      Sper ca ti-au revenit cuvintele...
      Happy WW!

      Ștergere
  11. superbe...nu stiu...cred ca l-as pastra de frumusete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar arata bine intr-un loc anume. Tare de efect!

      Happy WW!

      Ștergere
  12. Superbe coperte de jurnal, superb și crinul!
    Nu știu dacă m-aș apuca să scriu într-o asemenea operă de artă. Cred că nu, de teamă să nu stric ceva. L-aș ține ca pe un obiect de decorațiuni interioare. ☺

    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca s-ar putea pune fotografii dragi si citate inspirationale. In mod cert nu ai strica nimic. Odata intarit si lacuit, lutul este destul de rezistent.
      Happy WW, Zina!

      Ștergere
  13. Frumoase jurnale!Oare mai sunt persoane care sa mai tina un jurnal?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corecta intrebare. Cu multi ani in urma cineva mi-a spus ca a scrie macar cinci minute pe zi cateva idei, impresii reprezinta o foarte buna gimnastica a mintii.
      Daca as fi ascultat, ce bine ar fi fost!
      Happy WW!

      Ștergere
  14. Cândva mi-am cumpărat o agendă mai altfel. Adică avea coperțile mai speciale, nu știu să explic, dar cert e că și astăzi e goală. Mi-a fost așa teamă că voi scrie ceva ce nu merită să stea acolo. Nu aș scrie nici cu pistolul la tâmplă în vreun jurnal ca cele de mai sus. Sunt absolut superbe.
    Crinul tău e special, nu am mai văzut până acum, decât din ăia stil clopot mai mare așa (ca ăla alb), nu în buchețel. Păcat că nu are miros .. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu aceasta teama. O am si eu cu niste agende mult mai banale, prin comparatie. Dar mi-am propus sa ma gandesc totusi sa le folosesc, pentru ca am senzatia ciudata ca genereaza un fel de blocaj ciudat. Si vreau sa-l inlatur...
      Crinul, din cate stiu eu, se numeste clivia miniata. Teoretic e un crin de iarna, dar mi-a facut o surpriza!
      Dupa doi ani!
      Seara frumoasa si Happy WW!

      Ștergere
  15. Foarte frumoase copertile de jurnal si felicitari pentru crin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut. Crinul a reinflorit brusc si mi-a facut o imensa surpriza, cand nu ma mai asteptam.
      Happy WW!

      Ștergere
  16. Răspunsuri
    1. Daaa! E prima data cand am vazut o realizare din lut.
      Laborioasa, dar frumoasa!
      Happy WW, Daliana!

      Ștergere
  17. Mai repede as crea asemenea jurnale si le-as face cadou pentru cei care sigur ar scrie in el.:)
    Frumoase toate!
    Floarea ta are o superba evolutie!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos gandul tau! Mi-ar placea sa vad un astfel de jurnal plin ganduri frumoase si de schite.
      Crinul il consider o mica minune...
      Happy WW!

      Ștergere
  18. Sunt adevarate opere de arta decorativa,cata imaginatie creatoare,cata
    iscusinta si cata dorinta de a se depasi !Niste minuni,pe care le-ai descoperit si le-ai impartasit cu noi,multumesc !
    Am urmarit cu sufletul la gura,crearea albumului cu elefantul in jungla,emotionant !In mod deosebit,mi-au placut si bufnita si calutul fermecat !
    Ma bucur pentru crinii tai superbi;mie mi-a inflorit orhideea galbena,...dupa doi ani;e si ea superba 1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu orhideele trebuie multa rabdare, dar intotdeauna te rasplatesc pentru grija! M-au impresionat tutorialele si faptul ca le-a facut destul de detaliate pentru ca cineva sa aiba curajul sa incerce. Am pus si eu calutul pe primul loc, desi totusi e cam greu de decis...
      O zi minunata sa ai, Natalia!

      Ștergere
  19. Adevărate bijuterii! Nu ştiu dacă aş scrie în el de frică să nu-l stric. Dar de inspirat, cu siguranţă inspiră.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi nu cred ca este atat de fragil. Sunt insa spectaculoase. De ce nu ne-am intreba ce ar trebui scris acolo, pentru a se asorta cu o astfel de bijuterie?
      O zi cat mai frumoasa, Potecuta!

      Ștergere
  20. De inspirat, cu siguranta inspira!... Acestea sunt foarte deosebite, iar munca artizanului intrece imaginatia.
    Si asa frumosi crini; nu am vazut prea des astfel, cu multe inflorescente pe tija!! Superbi!
    Multumesc mult de vizita si toate cele frumoase va doresc in luna acesta! Salutari de mai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca te-au inspirat si pe tine. Nici nu se putea altfel... Crinul dupa doi ani de indecizii a inflorit din nou. Cred ca s-a speriat sa nu-l alung...
      Zile excelente , draga Alexa!

      Ștergere