sâmbătă, 28 mai 2016

Duzina de cuvinte (87) -
Joc, joaca, jocuri

Cuvintele saptamanii propuse de Vero: damblama, aberantic, vocersit, galantopaz, ambalajurat, primavaratura, 
floribile, iubireal, sarutil, eroticnit, amagini, duzinarmare.  
Tema saptamanii: "Amintiribombe".



Aceasta este noua mea jucarie. Mi-am ales-o dintr-o cutie cu flori.bile.  Sa stiti 
ca nu m-a apucat vreo dambla.ma si inca nu m-am ero.ticnit!  
Si nici primavara.tura  nu este de vina. Pur si simplu am auzit o voce.rsit care
m-a indrumat catre un mic raion de jucarii.  Si l-am vazut...
Nu-i asa ca se uita galant.opaz?  L-am privit cu multa iubire.al cum se misca 
elegant.
"Te rog, pestisorule, nu ma amagi.ni! Daca tot esti aici si nu in duzinar.mare
si chiar daca nu pot sa te sarut.il, fiind in acest ambalaj.urat, sa stii ca te voi lua
cu mine si ne vom juca si ne vom spune cele mai haioase povesti!"

Sper sa nu incepeti sa credeti ca acest text este aberant.ic! Este doar o duzina 
haioasa despre un pestisor vioi! Peste miliarde de secunde,  aceste cuvinte se 
vor incadra la rubrica amintiribombe... 




Cititi tabelul lui Eddie pentru alte aparente SF-uri.




Va urez o duminica minunata!      


                                                         

14 comentarii:

  1. Ha-ha, haha! :) Mi se limba plimba-n gura daca vreau sa rostesc alesele cuvinte! Hazliu!
    In poza e o bila din "gel", ca nu reusesc sa-mi dau seama... sau e una care "topaie"? :)
    Iti doresc, cu drag, sa petreci duminica minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o bila cu lichid, cu o panglica metalizata si cu un element ce lumineaza daca dai cu ea de pamant. Pestisorul pluteste si are si coada miscatoare. Am luat inca una si pentru nepotica. Dar am vrut sa ma joc si eu pic! :)
      Si m-am gandit ca poate fi utila si la presopunctura palmei! :D
      O dumnica excelenta, draga Diana si daca gasesti si tu o astfel de bila, sa ti-o ei, ca e simpatica foc!

      Ștergere
  2. Auzi...
    Ia fii atenta:
    Tu știi cum se mănâncă un rolex și un kikomanga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nt! Inca nu!
      Dar poate ca vei breveta metoda! :)

      Ștergere
    2. DaCă te duci în Uganda, la masă vei comanda un Rolex si ai să primești o lipie peste care se pune un ou prăjit, iar la kikomanga se folosește o lipie peste care se pune fasole preparată la tuci. ;)

      Ștergere
    3. Banuiesc ca nu voi ajunge in Uganda, dar meniul desi suna ca la ei, poate fi reconstituit si aici...
      ;)

      Ștergere
  3. Drăguţă jucăria ta, distractive cuvintele şi modul în care le-ai legat între ele. Duminică plăcută, Suzana şi o săptămână ce vine cât mai distractivă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar draguta. Dar speram sa tina mai mult luminita.
      M-am jucat insa prea mult...
      Seara frumoasa si o saptamana la fel, draga Dana!

      Ștergere
  4. Reusita duzina! Mai ales ca ai presarat delicat din sensibilitatea ta delicioasa! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, Cita! Noroc cu jucaria descoperita, ca nu stiam cum s-o dau la intors. Cuvintele chiar au fost pentru mine o provocare! :)
      O saptamana dupa dorinta sa ai! Cu drag!

      Ștergere
  5. Ma gandeam la inceput ca e vorba despre o mingiuta micuta din gel care cand o dai de pamant sare foarte tare, dar alea nu aveau luminite si pestisori inauntru :)
    De data asta cuvintele alese au fost unele ciudate, hehehe, le-am citit de vreo trei ori inainte sa citesc textul, ma gandeam ca ar fi fost imposibil cu ele, dar tu mereu reusesti sa ne surprinzi!
    O saptamana frumoasa, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este destul de marisoara, peste 7cm diametru. Acopera destul de mult din podul palmei.
      Si uite asa , apar cuvinte noi. Cam ciudate la prima vedere, dar perfecte pentru un mic SF!
      O saptamana plina de realizari, Evelyn!

      Ștergere
  6. ..tu faci jucarii din cuvinte și cuvintele jucării. Zi frumoasa sa ai, Suzana! Candva, m-ai ajutat sa aduc zambete pe fete de copii, nu voi uita asta, asa ca azi iți trimit salutarile lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bucurie pot aduce unele cuvinte! Multumesc, Adriana!
      Jocul e atat de frumos, fie si cu niste cuvinte pe post de jucari...
      Zile frumoase si linistite sa ai! Cu drag!

      Ștergere