Floare de Colt : Reflexii in oglinda (19) - Perspectiva subacvatica

joi, 10 septembrie 2015

Reflexii in oglinda (19) -
Perspectiva subacvatica


Vinerea, Sorin m-a obisnuit cu "Reflexii in oglinda".
Daca vrem sa participam, suntem bineveniti.

(Sursa pozelor)














Sunt momente cand Universul nostru personal se transforma.
O transformare poate temporara. Cu efecte sau fara efecte.
Din cand in cand, o alta perspectiva este insa binevenita,
pentru ca ochii atintiti imobil intr-o singura directie,
pur si simplu obosesc ... Si chiar nu este bine !!! 




Reflexii (18)


Sa aveti un weekend minunat!

18 comentarii :

  1. interesante imagini, apa este un univers aparte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca au fost si greu de realizat. Si mi-au placut mult.
      Un weekend placut sa ai!

      Ștergere
  2. colosale imagini! fascinanta viata subacvatica!

    un start bun in weekend sa ai! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebite, intr-adevar. Poate intr-o alta viata, voi studia biologia marina.
      Mi-ar placea tare mult!
      Weekend frumos sa ai!

      Ștergere
  3. Hihi! Au intrat toți la apă! ☺
    Minunate fotografii, Suzana!

    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am citit comentariul si am ras cu hohote!
      Multumesc Zinaida!
      Weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  4. Incepem w/e pur si clar se pare. :) Buna potrivire. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar de tot. Talentati fotografi!
      Weekend dupa dorinta!

      Ștergere
  5. Sunt tare reusite imaginile, imi place mult cea cu calul surprins de sub apa.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e tare deosebita. Mi se pare speciala. Si chiar nu am mai vazut o astfel
      de imagine!
      Weekend frumos sa ai!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. It is a magical place! You are right!
      Nice weekend, Leovi!

      Ștergere
  7. Faine imagini!
    Un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut!
      Un weekend frumos!

      Ștergere
  8. Splendide imagini,îmi plac tare mult!
    Duminică frumoasă îți doresc,Suzana!
    Pup cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si foarte racoroase!
      O duminica frumoasa si o saptamana la fel!

      Ștergere
  9. Fascinante imagini! Lumea apelor - o lume uimitor de frumoasă. Chiar şi vietăţile terestre devin mai frumoase, din această perspectivă acvatică.
    Numai bine, Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar fascinante! Si destul de complicat de realizat!
      Catelul m-a amuzat teribil. N-as fi crezut ca isi tine ochii deschisi!
      O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere