miercuri, 8 aprilie 2015

Mozaic de martie

Prezentat cu drag pe site-ul Irinei




Luna Martisorului in cuvinte:

* Frumuseti simple de care m-am bucurat:
   Orasul s-a colorat cu martisoare si flori. Este minunata lumina din ochii oamenilor
   care ofera daruri celor dragi.  
   La capatul tijei inflorite de orhidee au aparut noi muguri. Extraordinara continuare...
   Am plantat busuiocul. Sau mai exact am presarat semintele si le-am udat.
   Au aparut mici stropi albastri ce sper sa devina plantute.
   
* Experimente in bucatarie:
   Am incercat o noua bautura, in loc de cafea. Sau mai exact, in loc de a doua cafea...
   Cicoare instant, putina miere, un varf de cutit de ghimbir pulbere peste care torn
   apa fierbinte. Inca nu i-am evaluat efectele. O tin sub observatie... Dar gustul imi 
   place.  (Am descoperit un link interesant despre ghimbir, daca va intereseaza)

* Ce mi-am imaginat si ce a iesit:
   O noua felicitare calatoare si un mixed media de primavara pe site-ul Provocari Verzi.
   O glastra cu bujori pe site-ul lui Beccy si un fluturas inconjurat de inimioare, pe un 
   site nou pentru mine, unde cerintele sunt doar de a utiliza hartie cu model. In rest,
   exercitii de imaginatie...  (Poate va tenteaza!)
  
 * O idee pe gustul meu: 
    "Miracolele nu au explicatie, dar apar in viata celor care cred in ele"
                                                                              (Paulo Coelho)



Va urez cu drag, un Paste Fericit!









2 comentarii:

  1. niste felicitari foarte reusite!!!! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana. Imi pare bine ca ti-au placut.
      Sa ai parte de Sarbatori cat mai frumoase alaturi de cei dragi tie!
      :)

      Ștergere