Acasa

Pagini sinteza

miercuri, 9 septembrie 2026

Miercurea fara cuvinte (504)
"Lumina, culoare si geometrie" -
"Light, color and geometry"

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW pe urmatoarele bloguri:
'Comedy-plus', 'My Holidays photos', 'RamblinwithAm' 
Brianshome'
'Jaipur Gardening' 'Catsynth'.

(Sursa - Street photos by Christianto Kumoro)











Happy WW!

MFC (503)



@@@@@@@@@










20 de comentarii:

  1. Wonderful and colorful images! An absolutely enchanting play of light and geometry. Have a wonderful Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beautiful and a little bit complicated to wait the proper moment
      to take a photo!
      Happy WW, Shiju Sugunan!

      Ștergere
  2. Wow ce efecte speciale! Arta la cel mai inalt grad... Ramai intr- adevar fara cuvinte!
    Happy WW Suzana draga 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca trebuie sa ai o mare rabdare sa astepti momentul
      potrivit pe care ti-l doresti, legat de lumina sau personaje.
      Insa asteptarea merita!
      Happy WW, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cam multe nuante de rosu. Banuiesc ca apreciaza culoarea!🙂

      Ștergere
  4. Lindas fotos! Ótimo dia! abraços, chica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Chica. I appreciate your words!
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  5. I always enjoy your Wednesday posts. Love this artwork.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, my friend. Love and hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for these words, dear Sandee. Because I really
      try to find special things for this game!
      And thank you for the Blog Hop.
      Happy WW, dear friend. Hugs and love!❤️😘

      Ștergere
  6. I love all the architectural perspective shots. The cat, too 😺
    Also, check back on my WW post - I answered your question about the plant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The cat was the first! But I could not find other animals in his photos.
      But the geometries are very special, as you like them!
      Thank you, Cat Synth! Happy WW!🤗

      Ștergere
  7. Ne-ai oferit din nou o foarte frumoasă colecţie de fotografii!
    Zile mereu fericite, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu apar ca prin farmec, inaintea zilei de miercuri!🙂
      Multumesc la fel, draga Vero! O saptamana cu bucurii!❤️😘

      Ștergere
  8. Such patience and timing in these shots.
    The geometry makes the ordinary streets look extraordinary.
    Thanks for sharing these, Susanna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. These are the two key words for this kind of images: patience and timing. And I think not only for this subject.
      Happy Today, dear Veronica! ❤️😘

      Ștergere
  9. Wow! Iti taie respirația.
    Happy azi Suzana!🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie unele mi se par chiar SF si mai sunt si altele, chiar ciudate.
      Oricum, se pot brodi ceva povesti din ele!
      Happy Azi, draga Ioana!❤️😘

      Ștergere