This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog 'The Void Thoughts' and
I discovered it on Esha's blog. This time the word prompt is '...'RESPITE'.
![]() |
| 'Uneori cel mai puternic lucru pe care poti sa il faci, este o pauza. Putina tihna nu inseamna ca esti slab, inseamna ca iti dai spatiu sa respiri, inainte de a merge inainte'. |
The respites always seemed a bit complicated to me. And I only interpreted sleep and
vacations like that. Later I refined the ideas, but not very much.
The past was, so I don't talk about it anymore, the future is still an unknown, but the present
deserves to be detailed for the sake of the game. I use these opportunities to write about what
I discovered from the various videos I watched and maybe that's how I see what I understood
from them... For example, in the morning it's good to look at the sky for a few minutes, to reset
the biological clock of the cells. I had only heard about the body's clock, but it seems that
everything is more complicated when it comes to our body. I started to apply this idea.
A kind of morning respite at the beginning of the day. The rest of the time, the hours are filled
with activities and breaks that are actually different moments that I like and inspire me.
But I still have to work on the balance between them!
And I admit that it's quite complicated to create an empty space between them! 😊
![]() |
| 'O pauza nu este un lux. Este o necesitate vitala'. |
Cu pauzele mi s-a parut intotdeauna cam complicat. Si interpretam asa doar somnul si
vacantele. Mai tarziu am mai rafinat ideile, insa nu foarte mult. Trecutul a fost, asa ca
nu mai vorbesc despre el, viitorul este inca o necunoscuta, insa prezentul merita detaliat
de dragul jocului. Folosesc aceste ocazii pentru a scrie despre ceea ce am mai descoperit
din diferitele filmulete urmarite si poate asa constat ce am inteles din ele...
De exemplu, dimineata este bine sa privim cerul cateva minute, pentru a reseta ceasul
biologic al celulelor. Auzisem doar de cel al corpului, insa se pare ca totul este mai complicat
cand e vorba de trupul nostru. Am inceput sa aplic aceasta idee. Un fel de pauza matinala la
inceput de zi. In restul timpului, orele sunt pline cu activitati si popasuri ce sunt de fapt diferite
momente care imi plac si ma inspira. Mai am insa de lucrat la echilibrul dintre ele!
Si recunosc ca este destul de complicat de a realiza un spatiu gol intre ele... 😊
![]() |
| 'Somnul este singura pauza din iadul existentei'. |
@@@@@@@@@




Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu