miercuri, 13 februarie 2019

Miercurea fara cuvinte (171) -
Alandala de... iarna

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!















    
 






    


Va urez cu drag, o zi de miercuri pe gustul vostru!
Happy WW!





MFC (170)









26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. O anagrama interesanta! Multam!
      Si nu, nu ma gandisem la acest personaj!
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Imi plac trandafirii si pasarelele pe sarma ... parca sunt pe numaeatoare" insirate!
    Seara faina draga mea! Pupici! <

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot mai des am vazut astfel de imagini cu pasari stand la sfat.
      Mi se pare mai nou peisajul. O sa incerc sa le adun pe toate!
      O seara minuanta, Ella draga! Pe aici a nins putin, dar apoi a iesit soarele! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Mucuri din alea am vazut si eu ... in prima incursiune afara de cand sunt in pauza de iesit. Am sarit si peste spectacolul inghetului... si inca nu am vazut ghioceii (asa ma bucur ca i-ai fotografiat), dar duminica le-am simtit prezenta in aer.
    Pupici cu drag
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a venit sa cred cand i-am vazut. Poza este cam naspa! Erau mult mai frumosi, dar erau langa un gard de plasa si nu puteam sa-i fotografiez decat asa. Iar inghetul a fost uluitor...
      Happy WW, draga Rux! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Nu imi plac mucurile alea printre frumosii ghiocei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viata reala cu bune si cu rele! Cred ca mucurile erau deja, cand au rasarit ghioceii... :)
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  5. Sa mai zica cineva ca iarna nu e frumoasa si ca nu se impaca bine cu primavara! :)
    Frumoasa alandala de iarna!
    Ghiocei, mititei, printre mucuri rasariti! De cand cu legea asta care interzice fumatul in spatii inchise sunt pline orasele de mucuri de tigari! Bleah!
    Sarmanii porumbei! Or mai avea vreo mansarda deschisa (sau alt loc), unde sa se adaposteasca?
    Sunt frumoase fotografiile (si) pentru ca e frumos ce ai "prins" in ele.
    Multumesc! Noapte buna, somn usor, Suzana draga! Pupici! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu vad oameni care hranesc porumbei. Si sunt din ce in ce mai multi, in grupuri mai mici sau mai mari. Parca nu-i vedeam acum cativa ani. Poate e doar o parere, nu stiu. Nu par deloc sarmani. Sunt din ce in ce mai... marisori! :)
      Multumesc, Diana draga, pentru ganduri. O zi frumoasa de azi! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Mi-au placut foto cu inghetul ! O seara buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost incredibil si ca durata, nu numai ca aspect. Eu nu am mai vazut asa ceva!
      O zi minunata, Geta draga! Multumesc!

      Ștergere
  7. Frunză înghețată deghizată în tarantula...😄
    Săracii ghiocei!...și-au făcut loc intr-un petic de natură intoxicata de ființe superioare...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar la o tarantula nu ma gandisem. Mi s-a parut mai degraba ca seamana cu o mana de vrajitoare din povesti! :)
      Stii, Gina? Uneori ma gandesc daca oamenii care fac astfel de gesturi si altele mult mai rele, atunci cand se privesc in oglinda, se gandesc ca sunt 'fiinte superioare' pe scara evolutiei. Ma intreb, retoric fireste, daca macar un singur neuron din creierul lor ar dezvolta o astfel de idee, s-ar rusina macar un pic si si-ar schimba atitudinea...?

      Happy Azi si multumesc de trecere!

      Ștergere
  8. Aici a fost iarna adevarata, copiii au fost deseori la Poiana Brasov. Ce bine e sa stai langa munte:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La voi e mereu 'iarna adevarata'! Si pentru cei tineri cred ca e mana cereasca. Oricum, cine s-a nascut in preajma muntilor cred nu ar putea sa se mai desparta de zona. Cel putin asa cred...

      Numai bine si inspiratie, Robert!

      Ștergere
  9. ai avut o miercuri eclectică :-)
    Sper, totuși, că primăvara e pe aproape și mai scăpăm de ploile astea de gheață

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eclectica? Chiar suna mult mai complex decat alandala mea! :D
      Dar sa stii ca ai dreptate!!!
      Am inceput sa miros aerul de primavara cu fiecare geana de soare. Chiar daca nu a fost o iarna prea grea, am simtit-o mai grea ca oricand! :)
      Happy Azi, draga Maria!

      Ștergere
  10. Amazing blog! Do you have any recommendations for
    aspiring writers? I'm planning to start my own website
    soon but I'm a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go
    for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed ..
    Any recommendations? Bless you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment.
      My blog is on the blogger.com platform. For the moment I have not a domain. If you want to start, just start. With what you like. And spread beautiful things. This is a nice target, I think...
      All the best and good luck!

      Ștergere
  11. Frumoase toate, mai ales ghioceii, ca o speranţă că e aproape :)
    Pfuu, stau relativ bine cu ochii, nu de tot, bine :)
    Zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E aproape.... Am vazut atatia ghiocei azi, din pacate rupti din mediul lor natural...!
      Speram sa incerce cineva testele. Mie mi se par destul de utile pentru a ma 'radiografia'... :D

      Happy Azi, draga Potecuta!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Cristi!
      Si tie numai bine si descoperiri cat mai melodioase!

      Ștergere
  13. Iarnă amestecată cu un pic de primăvară. Îmi place :) A fost ceva deoesbit îngheţul de săptămânile trecute. Natura ne surprinde tot mereu. Important este s-o iubim, s-o protejăm, să ne bucurăm de ea cum se cuvine :)
    Ador ghioceii! Încă nu am avut contact cu ei anul acesta, dar abia îi aştept :)
    Weekend minunat şi cald!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-au surprins si pe mine ghioceii. Erau langa un bloc. In parc inca nu am ajuns. Oricum, sper sa nu se mai repete un astfel de inghet. A 'chelit' o gramada de pomi...
      Multumesc, Izabela! O duminica placuta si o saptamana frumoasa!

      Ștergere