vineri, 15 februarie 2019

Duzina de cuvinte (203) -
Manualul nedescoperit...

Cuvintele duzinii:
cana, abur, manual, pictura, alipire, tastatura, alarma, cafenea, liber, iute, albastru, cineva.
Tema jocului: 'Impreuna'.


Inca nu am descoperit vreun manual al ideilor pereche... Banuiesc ca inca
nu exista, dar este posibil ca cineva sa-l inventeze. Cuvintele se formeaza
usor cand atingi tastatura, urmarind un fir logic, sau doar un fir.  
Pentru ca s-ar putea ca logica sa te faca sa nu te simti chiar liber in ceea
ce ai vrea sa exprimi. Si sa-ti transmita un fel de semnal de alarma.
Ego-ul se vrea mereu puternic. Si e tare iute in a te bloca...

De ce am facut aceasta poza?! De ce aceasta alipire intre un avionas cu suport  
albastru si cateva buchetele de ghiocei?  Din cauza cuvintelelor lui Eddie!? 
Mi se pare fascinanta ideea... 


Dintr-o increngatura imposibil de destelenit logic, tasneste ceva.  Ideile pereche...
Cu ce s-ar asorta o cafenea? Cu Maigret inconjurat de un abur albastrui din pipa 
lui celebra, impreuna cu o cana de cafea in fata careia isi organizeaza indiciile
vreunui caz complicat?


Cat priveste pictura, vartejul ideilor ma poarta spre un curs tematic pe care
doar l-am inceput si despre care sper sa va povestesc cate ceva impreuna
cu ideile principale. 

Uneori cuvinte si/sau imagini se alatura, formand impreuna o noua carare
pe care o privesc cu uimire,  pentru ca elementele constitutive, desi cunoscute,
se transforma bizar, sub o influenta parca astrala...


Sursa






Tabelele lui Eddie, evident... impreuna!




12 comentarii:

  1. Dacă le dai la doi oameni un creion ascutit, cei doi nu vor avea o idee identică privind modul de folosire. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monotonia este cumva plictisitoare! :)
      Iar un creion ascutit chiar poate avea multiple intrebuintari...

      O seara buna!

      Ștergere
  2. Vine primavara cu supersonicul! :)
    Imi place ideea logicii care ne incatuseaza, uneori. Mai bine sa ma simt mai putin libera - in scris :) - din cauza logicii, decat sa o sfidez de cate ori deschid gura.
    Imi place si vartejul subacvatic!
    Iti doresc sa ai o zi minunata, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu asa sper! Sa vina mai repejor!
      Oricum, uneori chiar am senzatia ca logica imi imgradeste niste libertati. Subiectul este un pic mai complicat decat am scris eu. dar poate ca merita reluat.
      Multumesc, Diana draga! O seara frumoasa si un weekend cu bucurii! Pupici! <3

      Ștergere
    2. Da, ideea logicii care incatuseaza merita reluata. :) Logica chiar ingradeste, adesea, libertatea de exprimare in creatiile artistice de orice fel (si nu numai!). Fara aceasta "lipsa" a logicii cred ca multe opere de arta (literare etc.) si multe "tehnologii avansate" :) n-ar fi existat.
      Multumesc. Seara frumoasa iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
    3. O precizare perfecta.Si totusi as adauga ca imi plac tare mult materiile logice, ca matematica, tocmai pentru ca ideile nu trebuie tinute minte in totalitate ci doar un germene si apoi totul se deruleaza... logic. Dar cred in acelasi timp ca noi experimentam, daca pot spune asa, o logica cumva imperfecta, rezumata la ceea ce vedem cu ochii, nu cu mintea sau inima. Simt ca mai exista si o alta logica a invizibilului, dar cunostintele si credintele ne ingradesc cumplit in aceasta zona.
      Multumesc, Diana draga pentru completare. Toate cele frumoase! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Imi place textul, dar si ghioceii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu i-am vazut prin parc! Erau langa un bloc, cumva mai feriti. Dar erau tare vioi! :)
      Multumesc frumos! O zi minunata!

      Ștergere
  4. What i don't understood is in truth how you are now not actually a lot
    more neatly-favored than you might be now. You're very intelligent.
    You already know therefore significantly in the case
    of this matter, made me individually believe it from so
    many various angles. Its like women and men are not fascinated except it's one
    thing to do with Girl gaga! Your own stuffs nice.
    At all times deal with it up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment.
      I hope you will find useful ideas here.
      All the best and have nice day!

      Ștergere