duminică, 18 noiembrie 2018

Surpriza unei descoperiri





Timpul se scurge.

Ma opresc putin din Joc...

Trairi spirale...





Va urez numai bine si frumos voua si dragilor vostri!

Si las aici o descoperire facuta zilele acestea:

"Curs de miracole"

"A course in Miracles" (english .pdf)

Auzisem de existenta lui,  dar acum chiar l-am gasit.  
Poate ca asa a fost sa fie, acum, ca sarbatorile se apropie! 
Si sper sa ne fie de folos...




Update: O prelegere a lui Eckhart Tolle despre acest curs:
(descoperita pe 13.10.2021)






24 de comentarii:

  1. Nu crede în miracole, dar te poți lăsa în voia lor. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ele izvorasc cumva din noi. Asa ca intr-adevar ne putem lasa in voia lor linistiti! :)

      Ștergere
  2. Good morning dear Suzana!
    I’m always amazed of your gorgeous pictures and the great effects that you use!
    Like the spiral effect very much! Thank you for sharing!
    Wishing you a lovely day and a happy week! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Dimi!
      The spiral effect was on a photo full of flowers in a park.
      The flowers were really amazing!
      I'll take a pause for the moment, so I wish you all the best for the next weeks and many beautiful images! Hugs!
      Suzana

      Ștergere
  3. Ce curs interesant! :O
    Mi l-am salvat si eu. Ai dreptate!! E bine sa ne mai si oprim din cand in cand si sa fim noi cu noi.
    Ce frumos haiku ai compus!! <3.
    Sa ne citim curand cu bine si cu descoperiri si bucurii si trairi:*!!
    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest haiku a venit in noapte!:D In loc sa mi-l scriu, am incercat sa nu-l uit si m-a tinut treaza... :D :D
      Despre curs, nu stiu ce termeni sa folosesc... Poate... fabulos!
      Si a venit cand a trebuit, ca asa se intampla totul!
      Numai bine, draga Rux. Multa inspiratie si spor in tot ceea ce faci. Pupici! <3

      Ștergere
  4. Am "frunzarit" putin "Cartea miracolelor", cat sa-mi dau seama ca sunt acolo multe idei cuprinse in multe carti ale multor autori - nu critic! :) Apreciez, pentru ca sunt adunate la un loc o multime de idei care pot fi utile celor dispusi sa-si schimbe mentalitatea pentru a avea sufletul si mintea (mai) linistite; o minte linistita conduce spre o viata armonioasa. Toleranta si blandetea cred ca se invata cel mai greu.
    *
    Imi plac imaginile pe care le-ai ales - mai ales ultima.
    Multumesc pentru urare, Suzana draga! La fel! Zile senine iti doresc! Spor la ceea ce ai de facut si liniste in suflet iti doresc. Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca as putea spune ca multi autori au multiplicat o parte din ideile din el. Posibil! Mi-am propus chiar sa citesc atent. Nu stiu cat va dura, dar e musai! :D Nu ma grabesc, vreau doar sa inteleg niste raspunsuri la multe intrebari.
      Multumesc pentru urari, Diana draga! E o perioada cam aglomerata. Zile minunate si tie si numai bine! Pupici! <3

      Ștergere
  5. intetesnt, suna foarte interesant voi urma linkul, ca tare sunt curioasa 😉
    o duminica seara placuta, Suzana draga 😘 pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti trebuie rabdare. Este un link, dar are in spate cam 900 de pagini! :)
      Zile frumoase, draga Carmen! Voi 'chiuli' un pic!
      Spor in tot ceea ce iti propui! Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Reușit haiku! Sunt curioasă să aflu dacă l-am înțeles bine. ☺

    Seară frumoasă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit un text asa, mai voalat!
      Ai inteles perfect, Zina draga!
      Zile cat mai frumoase si inspirate!
      Si la buna reauzire!

      Ștergere
  7. Mulţumim, Suzana! Chiar interesantă descoperirea ta!
    Să ai o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis. Daca si voi veti considera la fel, nu pot decat sa ma bucur.
      Si eu multumesc, draga Potecuta! Zile frumoase de toamna-iarna! :D

      Ștergere
  8. Ești plină de surprize și...miracole!!! Te îmbrățișez, Suzana. Merci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa s-a intamplat, draga Marta! Mi-au aparut in cale, asa ca nu puteam sa nu le arat!
      Imbratisari si zile frumoase si linistite!

      Ștergere
  9. Am ajuns la concluzia ca miracolele se intampla de abia atunci cand ajungi sa te simti bine in propria piele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa cred ca se si intampla. Doar atunci se pot observa! :)
      Cand esti bine si cu bucurie cu tine!
      Numai senin si frumos, Exergy!

      Ștergere
  10. Buna seara, Suzana draga!
    Am trecut pe aici pentru a-ti ura de bine. :) Iti doresc sa ai o saptamana buna, linistita, senina! Multa sanatate!
    Abia azi mi-am dat seama ce-mi aminteste prima foto: o scena (la un bazin cu apa) dintr-un film cu extraterestri - "Cocoon" (e de prin anii 1980 filmul, si mi-a placut) :)
    Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, draga Diana ca mai treci pe aici cu ganduri minunate. Cred ca am vazut foarte putine filme pana acum, chiar daca suna anapoda. Vizionarile nu s-au transformat intr-o pasiune, ca altfel nu-mi explic! :) Asa ca nici extraterestrii tai nu i-am vazut! :D Oricum ai o memorie excelenta, daca ti-ai amintit asa ceva!
      O saptamana cat mai placuta, cu sarbatori frumoase! Pupici! <3

      Ștergere
  11. Bună Suzana!
    Se vede lipsa ta de pe blog,sper că ești bine!
    Îți doresc o săptămână ușoară și plină de bucurii!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, draga Elena si multumesc pentru ganduri. Cred ca saptamana viitoare ne revedem. Pana atunci zile frumoase si tie. Pe aici chiar a inceput iarna, cu frig si ceva zapada. Asa ca deja mi-e dor de primavara... Pupici si numai bine sa fie! <3

      Ștergere
  12. La mulți ani de Ziua României, dragă Suzana!
    Sper că ești bine și vreau să știi că îmi lipsești. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani, draga Zina, de ziua noastra, a tuturor romanilor!
      Ma pregatesc sa postez! Multumesc pentru gand!
      As spune ca am avut si zile mai bune, dar nu ma gandesc prea mult, ca doar am tot invatat din citate sa-mi gestionez starile...
      Toate cele bune sa fie la tine! <3

      Ștergere