miercuri, 17 octombrie 2018

Miercurea fara cuvinte (161) -
Fructele lui Dali

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Este pentru prima data cand vad aceste creatii ale lui  Salvador Dali, reprezentand diverse
fructe, in maniera lui proprie! Par mici povesti.  Sau poate nu prea mici daca ne
uitam mai atent...

(Sursa imaginilor)



















@@@@@@@@@



Cum pictezi o portocala folosind "Metoda Rotii Culorilor"
How to Paint an Orange Using the “Color Wheel Method”



@@@@@@@@@

O zi plina de culori si arome!
Happy WW!



MFC (160)



38 de comentarii:

  1. superba colectie de tablouri. suprarealism cu fructe si legume.
    Happy WW Suzana draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am spus ca ating cumva razant subiectul de azi...
      Si cum le descoperisem! :)
      Happy WW, draga Carmen!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. ... Si uimitor in acelasi timp, pentru a picta astfel de metafore. Sensuri ascunse, numai de pictor stiute!
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  3. Ce mult îmi plac! Creativitatea își spune cuvântul! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte deosebite. Mi-a placut descoperirea acestor picturi!
      Happy WW, draga Maria!

      Ștergere
  4. Good morning dear Suzana!
    Great paintings from a famous painter Salvador Dali!
    I really like your drawing,with the lovely bright colors!
    Thank you for sharing! Wishing you a lovely day! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Dimi! But it is not my drawing. It is from the link for the wheel. It was an example, but indeed very bright!
      I like Dali, even sometimes I am not quite sure I understand the truth behind his pictures!
      Wishing you a fine day and a lovely week! Hugs!
      Suzana

      Ștergere
  5. Excelent răspuns la temă!! Te felicit pentru alegeri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tot le-am gasit! Mi s-au parut cumva diferite de stilul lui!
      Multumesc frumos, draga Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. Nici eu nu cunosteam aceste opere! Faina si portocala! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cica au aparut prin 2013, nestiute pana atunci, fiind doar in colectii private. Oricum, sunt niste acuarele superbe!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  7. waw...ma duc cu gandul la lectiile de botanica si anatomie...
    Minunate de altfel..(picturile nu lectiile-sa clarificam)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu-mi aduc aminte de lectiile de care spuneai.
      Am un mare gol de amintiri legate de scoala! :D
      Mi-amintesc vag de un ierbar...

      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  8. Surprinzătoare acuarele! Mulțumiri pentru așa niște dezvăluiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi s-au parut si mie. Nu stiu cum au putut sta ascunse!
      Multumesc, draga Marta! Este bine daca descoperi noutati!
      Zile frumoase si linistite sa ai!

      Ștergere
  9. Ce descoperire interesanta. Mi-a placut acest tablou, cu pere(cred)!
    Foarte fain si tabloul pictat - chiar mi-ar placea sa pictez un pic. De fapt, ca sa fiu foarte sincera, mi-ar placea sa traiesc intr-o lume mai zen :))).
    Pupic <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevar graita-i! Si eu cam am nevoie de o alta atmosfera.
      Zen ar fi perfect! O sa caut niste citate in acest spirit.
      Poate ne face bine!
      Acuarele de Dali nu prea ma asteptam sa gasesc, dar orice e posibil! :D
      Happy WW, draga Rux! Pupici!

      Ștergere
  10. Sunt picturi frumoase, dar pentru initiati; nu ma aventurez...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu consider ca ne trebuie vreo initiere in a aprecia o pictura!
      Le impart categoric in: imi place, nu imi place, interesant. Dupa cum rezoneaza mai mult sau mai putin cu sinele meu.
      Si, da, mai am un criteriu: daca as suporta sa o vad zilnic cand imi beau cafeaua! :D
      Happy Joi, Daurel!

      Ștergere
  11. Un semn clar că tot niște fructe suntem și noi. Restul e doar o chestiune de creangă... (✿◠‿◠)

    Să ai zile senine, cu multă inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Genial exprimata ideea! Poate cuvintele tale se vor transforma intr-o alta poveste, ca prea mi-au placut!

      Zile senine si tie, pline de culori tomnatice!

      Ștergere
  12. Spectaculoase lucrări,îmi plac,mulțumim Suzana!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, sunt de-a dreptul spectaculoase.
      Multumesc frumos, Elena draga.
      O zi minunata si un final de saptamana excelent!

      Ștergere
  13. Crede-ma ca nu aveam habar ca Dali a pictat asa ceva cu toate ca i-am dedicat cateva postari pe blogul meu :)

    Multumesc pentru aceasta colectie surprinzatoare de "viziuni fructifere" ale lui Dali !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac imaginile metafora, iar Dali are multe de oferit in acest sens. Eu nu pot spune ca l-am 'studiat', mai degraba l-am remarcat ca un pictor cu multe idei oferite spectaculos.
      Dar aceste acuarele aparute brusc, se pare in 2013, mi se par cumva altfel, desi maniera lui se vede. Si in plus sunt pline de ... fructe!
      Multumesc mult, Exergy si imi pare bine ca ai adaugat ceva in plus despre acest pictor!

      Zile frumoase de octombrie, cu poze frumoase!

      Ștergere
  14. O surpriză foarte plăcută pentru mine ! Nu mă pot lăuda c i-am văzut toate picturile dar chiar nu le-am văzut până acum pe acestea ! Atât de reuşite !!! Mulțumesc frumos pentru ocazia de a le admira !
    Îți doresc o seară minunată ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate am inteles nici nu prea aveam cum. Au stat bine ascunse in colectii 'private'. Au aparut brusc, probabil cand s-a dorit
      vanzarea. Sunt intr-adevar foarte reusite si sunt surprinsa ca sunt acuarele.
      Imi pare tare bine ca am reusit sa va aduc o noutate!
      O seara linstita, draga Prietena! Pupici!

      Ștergere
  15. Chiar e nevoie de ceva atenție pentru a descoperi toate detaliile. Un stil inconfundabil-Dali. Toate-mi plac tare și chiar spun povești. Seară faină de tot să ai, Suzana dragă! 😊❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste imagini mi-au dat un impuls de a afla mai multe despre el. Nici macar toate tablourile nu i le stiu...
      Poate mai descopar ceva interesant...
      Imi pare bine ca si tu le vezi la fel.
      Un weekend linistit, Dana draga! 😊❤

      Ștergere
  16. Draga Suzana,ai facut o mare descoperire cu aceste lucrari !Dar,tu,
    fiind o cautatoare perseverenta,ai gasit minunatele povesti ale lui
    Dali,despre oameni care se arata dintre flori,frunze,fructe...
    Sigur,Dali a fost o personalitate complexa,imaginativa,supracreatoar
    e,care a pictat si ca impresionist,poitilist,expresionist dar si realist,clasic si suprarealist...
    Multumesc inca o data pentru prezentarea "comorii"descoperite !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat ca sunt o 'cautatoare perseverenta', dar cele mai interesante idei descoperite au avut loc cautand ceva diferit de subiectul aparut. Ceea ce e chiar simpatic... :D
      Daca si pentru tine, care stii atat de mult despre pictura si pictori a fost ceva nou, acest fapt ma bucura din plin...
      Si eu iti multumesc si iti urez o duminica pe placul sufletului tau! Si o noua saptamana cu spor si descoperiri minunate!

      Ștergere
  17. Interesante lucrari! Unele metafore sunt... foarte metafore. :)
    A fost un om interesant. :)
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Ar fi cazul sa citesc ceva ma aprofundat depre el.
      Ma tot intreb cum ajungea la astfel de 'foarte metafore'...
      Pupici si numai bine, Diana draga! <3

      Ștergere