miercuri, 22 august 2018

Miercurea fara cuvinte (155) -
Bucurii si culori

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Un pictor descoperit recent: Edward Willis Redfield. Mi-au placut peisajele lui,
asa ca acum le vedeti si voi.

(Sursa imaginilor)





















Si o mica lucrare draga mie, realizata cred ca in scoala generala.
Culmea este ca a rezistat, chiar daca e cam fragila.

 
Cosmetizare contemporana...! :)

Efecte (1)

Efecte (2)


@@@@@@@@@




@@@@@@@@@

O zi de miercuri frumos colorata!
Happy WW!




MFC (154)





 

30 de comentarii:

  1. ce tare seamana stilul pictorului cu Claude Monet! incredibil... parca ar fi copii dupa marele artist!
    Lucrarea ta este tare draguta. pe ce supirt este realizata? pare 3D... cool! e greu de obtinut asemenea efect. Daca imi permiti, as spune ca varianta necolorata imi place enorm. Si deasemenea, efectul pe care l ai obtinut prin transfirmarea fotografiei, este foarte interesant.
    O zi mununata sa ai. Happy WW! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca s-a inspirat, de ce nu ar fi posibil? Are un stil pe care l-am mai intalnit: acele elemente difuze care dau un efect aparte.
      Lucrarea mea am facut-o pe o tabla a unui deodorant dezafectat! :D Si sa stii ca nu a fost greu. Doar apasarea nu trebuie sa fie prea puternica ca perforezi materialul. Chiar am descoperit vreo doua gaurici... Mi-am propus sa mai incerc.
      Multumesc draga Carmen! Cred ca urmatoarea nu o voi mai colora asa. Merge mai mult efectul de umbre si lumini pe metal.
      Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  2. Superbe lucrări și clipurile au fost pe placul meu ,îți mulțumesc
    dragă Suzana!
    O zi pe placul inimii să ai!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena draga, poate te inspira si cine stie ce ne vei arata in curand!
      Multumesc mult de urare! Happy WW si o seara minunata! Pupici!

      Ștergere
  3. Frumoase lucrari. Lucrarea ta originala imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Robert. Adevarul este ca imi pare bine ca parca i-am dat o noua viata...
      Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Suzana, îmi plac mult toate lucrările prezentate de tine. Dar aia a ta le eclipsează. Pentru că are şi "poveste" în ea.
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta, esti mult prea generoasa! Stateam sa ma gandesc cate idei principale nefructificate s-au perindat pe la orele de desen si lucru manual...!
      Dar si acum e bine sa le mai descopar. Si redevin un mic izvor de idei.
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  5. Splendide peisaje, iar cel cu pădurea de mesteceni mi-a mers direct la suflet!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are un stil de a picta care imi place mult de tot. Padurea parca e un pic altfel, mai vie, poate din cauza culorilor.
      Imi pare bine ca ti-a placut.
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  6. Imi plac picturile, dar mai mult imi place lucrarea ta! Si de aceasta tehnica am uitat! Nu in scoala generala, ci la liceu, am facut pandantive (in "foaie" de cupru, pe care o lipeam pe o bucatica de piele)
    Haha! Am vazut filmuletele... Pictura abstracta m-a atras si m-am distrat imaginandu-ma realizand una! Mi-ar iesi ceva...! Ca si cum as inmuia un servetel in vopsea si-as da pe foaie! Ca veni vorba! Am facut dendritice! Ma gandeam sa nu le postez - sunt groaznice! - dar... vreau sa vezi ce mi-a iesit! :)) Nu de alta, dar nu-mi place sa râd singura! :)
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu si nici nu imi amintesc exact cum ne-a fost prezentata. Acum as vorbi de embosare, dar parca nu e chiar asta.
      Nu cred ca niste dendrite pot fi groaznice. Cel mult ar fi doar pete de culoare ... fara dendrite. Este posibil sa fi apasat prea tare hartia. Dar evident ca pot deveni fundalul pentru 'pictura abstracta'! Improvizeaza, ca ai multa imaginatie.
      Happy WW, Diana draga! Si astept sa le vad! Pupici!<3

      Ștergere
  7. Lucrurile fragile sunt păstrate cu multa atenție. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A protejat-o un geam de biblioteca, asa ca a avut sansa ei!
      Acum mi-a dat si mie o noua sansa de a relua ideea! Ceea ce este de bine! :)

      O seara faina, Catalin! Happy WW!

      Ștergere
    2. Dacă serile ar fi faine, toți oamenii ar avea idei parfumate, iar păsările nu s-ar ascunde de smoala nopții. :D

      Ștergere
    3. Serile sunt faine, pentru ca numai asa pot fi, iar oamenii au idei parfumate, numai ca le 'buruie' mereu ceva prin cap si nu si le mai aud, iar pasarilor nu le e frica de smoala noptii, care daca n-ar fi, nu s-ar vedea stelele calauzitoare!

      ps: 'buruie' este un cuvant al nepotelei noastre! :D

      Ștergere
  8. Minunate picturi! Ca si amintirile de suflet de altfel! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi! Imi pare bine ca ti-au placut (re)descoperirile mele!
      Happy Joi!

      Ștergere
  9. O zi de miercuri cu adevărat colorată. Foarte frumos, mii de mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este bine daca ti-au colorat ziua culorile mele. Asa sper sa se intample mereu...
      Zile senine, draga Marta! Imbratisari!

      Ștergere
  10. Vai ce amintire frumoasa <3!!! :D Suuuuuper! Si eu ma bucur de fiecare data cand gasesc cate o comoara din copilarie.
    Imi plac mult si picturile (mai ales cea cu zapada si parau ;P).

    Pupici cu drag si happy WW!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mi-a placut tare mult sa o mai reiau! Nu stiu daca trebuia, dar am simtit o nevoie de transformare! :D
      Multumesc, draga Rux! Parca ti-ar dor de putina zapada...
      Pupici si Happy Joi!

      Ștergere
  11. Draga Suzana,apreciez la maximum aceasta alegere a unui american impresionist,si,cel mai mult lucrarile prezentate!Este unul dintre cei mai apreciati peisagisti,atat in timpul vietii,cat si astazi,mai ales ca a optat sa picteze frumusetea si veselia iernii,printr-un colorit nuantat,dar
    si primavara,cu multe nuante de albastru,verde,flori vesele(sunt vandute
    bine astazi);se gasesc in Muzee renumite de arta.Tablourile nu sunt de mari dimensiuni(30-40cm./50-100cm.),dar din ele transpare dragostea;se vede ca a apreciat mult impresionismul francez(Claude Monet,Camille Pissarro). Saptamana frumoasa,iti doresc,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii atat de multe despre pictura! Parca asta e cumva viata ta... Eu chiar intamplator l-am descoperit si am tresarit cumva, pentru ca are ceva aparte in lumina din tablouri.
      Multumesc mult pentru comentariu, draga Natalia!
      O saptamana cu spor si multe culori iti urez cu drag!

      Ștergere
  12. Mereu mă surprinzi cu lucruri interesante, dar lucrarea ta e fantastica si a rezistat atat de mult. MA BUCUR SA TE REGASESC, te imbratisez a multumire de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc margaritar drag! Poate ca este un pic 'fantastica', in ambele sensuri ale acestui cuvant, dar sigur este un pic din imaginatia mea de copil. Si m-am bucurat ca am pus-o aici, asa, spre aducere aminte! :)
      Bine te-am regasit printre culori, draga Adriana! Zile frumoase de vara domoala!

      Ștergere
  13. Frumusetea lucrurilor simple din natura odihneste si relaxeaza privirea, ochiul omenesc. Un moment al tau cu natura, fie pictata sau fotografiata.
    Minunate lucrari.
    O saptamana cu spor si bucurii sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un mare har sa poti sa redai crampeie din natura care sa trezeasca dorinta de a trece prin rama si sa te plimbi in peisaje. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile!

      O saptamana cat mai frumoasa si tie!

      Ștergere
  14. Un artist deosebit. Minunate picturile sale! Felicitări pentru lucrarea din anii de școală. Chiar așa, necolorată, arată extraordinar. Dar cum ai făcut-o, căci pare din...metal?
    Zile frumoase, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este metal. O fosta cutie de deodorant.
      O sa incerc sa mai 'dezafectez' una, sa vad cum mai arata pe dinauntru. Poate fac un repetir peste ani...
      Multumesc mult, Alex draga! O saptamana frumoasa!

      Ștergere